Mun mielestä Legon vaatteet on hyviä laadultaan.
Ei saumat kierrä, värit pysyy ja ovat tosi ryhdikkäitä.
Ja ovat yleensä tosi kivan näköisiä.
Hinta on kyllä vähän korkea mun mielestä, mutta alesta niitä sitten aina ostan. Ostan vähän isojakin, jos hyviä tulee vastaan.
Kommentit (7)
Ne tosiaankin pysyy pesussa siistinä ja meillä periytyvät hyvässä kuosissa pienemmällekin pojalle.
Viime viikolla otin kaapista kirpparipinoon ne vaatteet jotka eivät sovi enää pienemmällekään lapselle ja Legon vaatteet olivat ehdottomasti siisteimmässä kunnossa vaikka niitä on pidetty paljon.
Legon vaatteita aion ostaa jatkossakin vaikka ovatkin hintavia. Ova kivan näköisiä kestävät siisteinä kierrätystä :)
Kun meillä on vain yksi mekko ja sekin lahjaksi saatu.
lastenvaatekaupat niitä myy.
Omalla paikkakunnallani niitä ei saa kuin yhdestä pikkubutiikista. Minulla onkin käynyt mielessä etsiä joku nettikauppa joka myisi Legon vaatteita.
Eilen silitin yhtä T-paitaa ja ajattelin, että kyllä on saumat vinksallaan. Kaikkiin sattuu noita.
mutta meillä on muutamaan paitaan tullut hiukan saumankiertoa. Toisekseen jotkut paidat ovat kutistuneet pesussa aika paljon.
Mutta olen kuitenkin todella tyytyväinen ja meillä lapsilla on paljon legon vaatteita arkikäytössä.
Ja niillä on ihan kiva jälleenmyyntiarvo, jostain alepaidasta tai farkuista olen saanut käytön jälkeen saman mitä maksoin :) Lisäksi ne menee hyvin kaupaksi.
jotkut Bioniclet ei kyllä ole mun mieleen, mutta pojan mieleen senkin edestä.
Harva merkki on ollut niin tasalaatuisen hyvää kuin Lego.
Hyvälaatuisia ovat jo meillä käyttöön menee 3 pojalle samat ja senkin jälkeen menee hyvin vielä kaupaksi huutiksessa.