Kammottavin seksikokemus?
Kommentit (100)
Teininä kauheita seksin haluja tuli D= Tunsin viellä itteni homoksi niin tyttöjen rintoja menin kerran puristelee ja sänkyy siellä sitte puristeli nrintoja ja kielareita YI. en haluis muistella,
entinen mies ystäväni oli saatanan moisessa humalassa esitellyt paikkojani kavereilleen kun itse olin sammuneenna saunakammarissa!Kun mieheni oli sit sammunu jossain vaiheessa yöllä niin kaverit sai ajatuksen riisua minut ja ajella pillun posliiniksi ja kukin vuorollaan työstänyt minua.aamulla kun heräsin johonkin outoon niin yks todella hyvä entinen ystävä oli edessäni minulla jalat kohti taivasta ja sen kulli minun hanurissa ja sanoi oota vähän mä tuun just!ajoin ukon pois ja yritin nousta ylös sattui joka paikkaan etten voinut kävellä, yritin peseytyä kirveli joka paikkaan.kun viimein pääsin terveyskeskukseen ja tutkimukseen peräsuolesta löytyi haavoja toistakymmentä ja pillusta samanverran.miehet ovat saaneet tuomion raiskauksesta, exäni yllyttämisestä ja minä kärsin koko loppu elämän.oikeudessa sain kuulla että minua on yön aikana pantu liki 30 kertaa 4 miehen toimesta.enkä ihmettele siitä sperman määrästä joka valui joka suunnasta kun heräsin!
ei tarvii välttämättä lähtee kenenkään mukaan riittää kun sammuu!näköään!
Oishan noita juttuja muutama, mutta tuorein oli kun olin taas reissussa ja iltatilaisuudessa alkoi eräs nainen hieromaan tuttavuutta ja osoitti kiinnostustaan siirtyä hotellihuoneeseen kanssani.
Ravintolassa missä valaistus on mitä on, ja naiset osaa pukeutumisellaan korostaa itseään sangen paljon.
Huoneeseen kun päästiin niin en saanut valoja laittaa päälle. Hän halusi mennä vessaan ja pyysi että käyn vuoteeseen odottamaan.
Pimeässä sitten hiipi nainen sänkyyn alasti ja tarrasi vehkeeseen kiinni,käsituntumalla tuli sellainen fiilis että kaikki ei oo ihan kohdallaan.
Eka laaki ajettiin ja sen päätteeksi räppäsin sängynpääty valon päälle, hän oli peiton alla joten en vieläkään saanut visuaalista havaintoa hänestä alasti.
Hetken päästä aloimme lämmittelemään toista kierrosta ja nykäsin peiton sivuun, ja tyrmistyin kun nainen muistutti lähinnä hyljettä.
Taas oli kaupparatsua kusetettu push-upeilla ja täytteillä sekä ruumin muutoin piilottavalla vaatetuksella tuki housuineen etc.
Kun katsoin sitä hyljettä sängyssä jonka löysä vatsa oli makkaralla ja pakarat muodottomat rasvapaakut ja rinnoista ei hajuakaan, niin halut meni samalla sekunnilla.
No totesin lennosta että "ei hitto kello on ton verran, Pera mun huonekaveri tulee justiinsa joten sun on lähdettävä".
Ei kaikki ole sitä miltä näyttää!
juttua, ettei paljon huvita enää kertoa "hauskoja" kammottavia seksikokemuksia...Oikeasti, hyi saatana että jotkut miehet pitäisi kiduttaa kuoliaaksi eristyksissä 30-vuoden ajan. Ja kuinka vahvoja selviytyjiä me naiset olemme.
Itsellä oli vastaava juttu vain yhden "ystävän" taholta, mutta kun luen näitä, tulee mieleen että meillä on jokin puolustus/itsesuojelumekanismi. Kun tapahtuma on tarpeeksi hirveä, sitä jatkaa elämäänsä eikä vatvo asiaa liikaa. Kun ei pysty edes vaivaamaan päätään sillä, haluaa vain unohtaa, tai ajattelee kuin se olisi tapahtunut jollekin toiselle. Mitä mieltä olette? Mulla ystävän sammumisraiskauksesta ja pahoinpitelystä (kun heräsin)on jo todella kauan, ja lopetin asian miettimisen aika pian sen jälkeen, muutama kk. En ole nähnyt häntä koskaan sen jälkeen, en sitten tiedä, mitä tapahtuisi, jos näkisin. Häntä ei ole, raiskausta ei ole, kunhan en joudu kohtaamaan sitä asiaa enää koskaan. Tuntuuko tutulta käsittelytavalta?
... kokemus on vuosien takaa. Olin pokannu ihan ok näkösen vosun baarista ja mentiin sen asunnolle aamuyöstä. Siinä vaatteita riisuessa hokasin et sillähä on toinen tissi pienempi ku toinen, toinen oli appelsiini ja toinen greipin kokonen. Ihan hirvee turnoff. Jokelsin et mun täytyy lähtee ja tyttöystävä oottaa. Puin vaatteet rappukäytävässä ja hyppäsin ensimmäiseen dösään mikä siihen pysäkille tuli. Löysin itteni sitten ihan oudosta kaupungin osasta mut kyl kamut seuraavalla viikolla nauro kun kerroin tapausta :D mul ei sillon kyl naurattanu...
mentiin naisen kanssa kapakasta sen kämpille eli periaatteessa tavallinen tarina. noo sitten punkassa aloin tietysti hivuttaa itteeni sen peiton alle ja pääsinkin käsiksi ihan normalisti. Sitten kuitenkin kun piti vaipua kiihkeään syleilyyn ja sitä kautta vielä kiihkeämpään aktiin niin nainenpa ei halua edes päätään kääntää minuun päin. Tarjosi takapuoltaan sen verran että sain kalun sisään. Nainen oli vielä aika viehättävä hoikka blondi ja niinpä yritin sitä aikani siinä liehitellä monin keinoin ja olisin tapani mukaan tehnyt vaikka miten perusteelliset hommat mutta ei. Panetutti itseeään vain takaapäin kyljellään. No lopulta sitten kyllästyin yrittämään ja jyystin vain homman loppuun. Ei varmasti itse nauttinut hommasta ollenkaan mutta silti piti jostain syystä antaa. Outo mimmi.
M40+
baari-illan jälkeen. Miehellä oli aika pieni ja oma humalatilani edesauttoi sitä, etten tuntenut yhtään mitään. Pillun löysyydestä tuskin johtuu, sillä olin 18-vuotias ja timmissä kunnossa. Tuskin kokemus oli miehellekään mikään kovinkaan mahtava, piti olla keittiön lattialla ja hiljaa, ettei viereisessä huoneessa nukkuva tyttö heräisi ;)
jätkä hoki taukoamatta ihanaa, ihanaa ja sen tyttöystävä soitti ainakin 30 kertaa. pitää viel mainita et en olis lähteny varatun kaa, totuus paljastu vasta ku kehotin vastaamaan puhelimeen jos vaik olis jotain tärkeetä. olin sit niin onneton etten osannu lopettaa hommaa keskenkään vaan kärsin kunnialla loppuun asti. huokaus, kaikkee sitä onki viittiny silloin nuorena.
sängyssä paljastui karsea totuus: jätkällä oli katkaravun kokoinen vehje. Siinä meni halut samantein ja sitten tämä vielä vaati koko ajan ottamaan suihin.. seksihalut meni kyllä ja aamulla ajoin pois heti kun silmät aukes.
Teininä kamalassa kännissä uimakopissa pienimunaisen ja muutenkin vastenmielisen amisjätkän kanssa. Eipä tee mieli muistella.
Vierailija:
mentiin naisen kanssa kapakasta sen kämpille eli periaatteessa tavallinen tarina. noo sitten punkassa aloin tietysti hivuttaa itteeni sen peiton alle ja pääsinkin käsiksi ihan normalisti. Sitten kuitenkin kun piti vaipua kiihkeään syleilyyn ja sitä kautta vielä kiihkeämpään aktiin niin nainenpa ei halua edes päätään kääntää minuun päin. Tarjosi takapuoltaan sen verran että sain kalun sisään. Nainen oli vielä aika viehättävä hoikka blondi ja niinpä yritin sitä aikani siinä liehitellä monin keinoin ja olisin tapani mukaan tehnyt vaikka miten perusteelliset hommat mutta ei. Panetutti itseeään vain takaapäin kyljellään. No lopulta sitten kyllästyin yrittämään ja jyystin vain homman loppuun. Ei varmasti itse nauttinut hommasta ollenkaan mutta silti piti jostain syystä antaa. Outo mimmi.
M40+
Aikanaan juuri noin halusin miesten rakastelevan minua- takaapäin kyljellään lusikka-asennossa. Minulle ajatus miehestä päälläni oli ahdistava, sillä minut oli raiskattu 17v. Raiskaaja oli pitkään päälläni ja tapauksesta jäi hyvin ahdistavia muistoja.
Aina sanotaan, että koolla ei ole väliä, mutta silti kammottavimmat seksikokemukset ovat AINA tapahtuneet pienimunaisten kanssa. Vai onko se joku tiedostamaton juttu, että ne pahimmat on aina mielletty pienimunaisiksi? Tämähän kertoo naisten tiedostamattomista penismieltymyksistä kaiken oleellisen.
Isomuna
... miehen tympeydestä seksin jälkeen. Siis ei edes onneton känniseksi ole saanut aikaan sellaista pahaa mieltä, joka on on tullut miehen välinpitämättömästä ja hylkivästä käytöksestä saamisen jälkeen. Nuorena tuli oltua muutaman miehen kanssa ihan vaan siitä ilosta, kun oli niin ihanaa, kun joku halusi mua. En ollut koskaan ollut erityisen suosittu poikien parissa, ja kun baarielämän alettua oli edes jonkinlaista vientiä, niin siitä hauskuudesta piti yrittää ottaa kaikki irti. Silloin oli muutama kerta jolloin tuli erittäin selväksi, että mies ei pitänyt mua minään. Humalatohelluksetkaan ei niin haitannut, jos miehen kanssa oli aamulla ystävällistä juttelua, lämmintä naureskelua tai suutelua tms. Eli mun mielestä mikään peniksen kokoon tai edes seksitaitoihin liittyvä juttu ei ole se kammotuksen aiheuttaja, mutta tylyys on. Näistä ajoista on jo yli 15 vuotta, onneksi.
ja sekstaillessa nainen kusi sänkyyn
Joten meni halut sen siliän tie
ja sai ruveta kuivaamaan patjoja
M39
... Olen kokenut myös sen että kaverilla on silmällä katsottuna pieni mutta voi juma kuinka hyvin tuo osasi vehjettään käyttää . Huonoin panokokemus on kun mies vain jyystää eikä hommassa ole mitään muuta , saati sitten välittäisi saako toinen . Niin ja sitten homman jälkeen munapyykille ja nukkumaan tai veke niin jes joo ei paljon innosta .
Joo iskin pieni rintaisen naisen
Ei seisonut kun sillä ei ollut rintoja
No kännissä kerran jossain pikkujouluissa vessassa, jonkun jätkän kanssa alsti iha lattialla. Kauheet " ah ah " ja tyypit käy vessas nii katteli vähä :-F