Kammottavin seksikokemus?
Kommentit (100)
Muutoin mukava mies paljastui sängyssä aivan hulluksi. Suostuin jäätymisen takia moneen asiaan jota en olisi halunnut tehdä. Aamulla olin todella kipeä joka paikasta. Silloin aikoinaan näistä ei juuri puhuttu. Heitti vielä aamulla suunnilleen ovesta ulos.
Yksi idiootti tunki lupaa kysymättä kuivana ykkösestä kakkoseen. Itkin ja rukoilin lopettamaan mutta jatkoi loppuun saakka. En päässyt altaan karkuun. Nykyisin kaiketi puhuttaisiin raiskauksesta. Silloin se oli vielä oma moka
Hieman humalainen mies jyysti aika yksitoikkoisesti varmaan tunnin. Fiilikset alkoi laimentua ehkä puolen tunnin kohdilla kun tuntui että tyyppi vaan mekaanisesti pumppaa. En muista laukesiko edes. Onneksi ei tullu mitään nirhaumia kun paikat kuitenkin pysyi kosteana. Ja oli kondomi suojana.
Sairaanhoitolaitoksessa tutustuin toiseen, mutta naispuoliseen vakioyökköön. Juttelimme monena yönä. Eräänä aamuna varhain soitti minulle ja pyysi, että saisi onanoida puhelimessa. Olin vielä aamupöpperössä, mutta en toki halunnut tuottaa hänelle pettymystä ja ryhdyin itsekin runkulle.
Yritin jututtaa ja pitää tunnelmaa yllä. Kysyin mitä hän dildoa surisuttaessaan ajatteli. Vastasi: "Hölmö, minähän teen, enkä ajattele!"
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitolaitoksessa tutustuin toiseen, mutta naispuoliseen vakioyökköön. Juttelimme monena yönä. Eräänä aamuna varhain soitti minulle ja pyysi, että saisi onanoida puhelimessa. Olin vielä aamupöpperössä, mutta en toki halunnut tuottaa hänelle pettymystä ja ryhdyin itsekin runkulle.
Yritin jututtaa ja pitää tunnelmaa yllä. Kysyin mitä hän dildoa surisuttaessaan ajatteli. Vastasi: "Hölmö, minähän teen, enkä ajattele!"
Jatkoa edelliseen. Totta kai on luonnollista, että ensimmäisenäkin tyttö voi ehdottaa puhelinseksiä. En vain osannut aavistaa sen tiettyä luonnetta.
19-vuotias brunette bongasi minut, olinkohan itse 25 silloin tai jotain. Tosi kaunis, ruskeat silmät ja pitkät ruskeat hiukset, hoikka, hyvävartaloinen. Pitkäjalkainen ja mallihommia tehnyt (näytti kuvia). Hyvin kaunis hymy, upeat hampaat, erittäin miellyttävä ääni. Siis ei mikään narisija eikä raakkuja. Todella hyvä suutelija mutta mutta: hengitys haisi viemäriltä. En voi tajuta miten se haisi niin pahalta! Siinä ei mynttonit auttaneet :(
Kyllähän suutelin hajusta huolimatta, mutta aika lailla nautintoa se vei hommasta. Voin sanoa että hän on paras suutelija joka kohdalle on tähän saakka osunut. Mutta olihan nautinto kun seuraavan ihastuksen suu oli raikas, aaah eipä enää tarvinnut pinnistellä ja sietää.
Miehen penis haisi pahalta. Oisko ollu jokin sairaus sitten tai vaan järkyttävän huono hygienia. Ei siinä voinut muuta kuin todeta että nyt kuule en voida jatkaa, pakko lopettaa. Fiilikset meni heti eikä niitä siinä takaisin saa vaikka mies sanoisi että voin käydä pesulla.
Larppaava lahna, jonka toosa tuoksahti tupakalle voimakkaasti. Vain selällään aivan paikallaan ilman mitään ääniä silmät kiinni. Käsin ei saanut koskea mihinkään ja asennon vaihto ei tullut kuuloonkaan. Ei lähtenyt ihan fiilikset nousuun
Vierailija kirjoitti:
Larppaava lahna, jonka toosa tuoksahti tupakalle voimakkaasti. Vain selällään aivan paikallaan ilman mitään ääniä silmät kiinni. Käsin ei saanut koskea mihinkään ja asennon vaihto ei tullut kuuloonkaan. Ei lähtenyt ihan fiilikset nousuun
Kerran vastaavassa tilanteessa vedin munan ulos ja pyysin pukeutumaan. Lahna ovesta ulos ja käteenveto. Meni hetki ennenkuin otin ketään kotiini nussittavaksi.
Esileikiksi valikoitunut piiskaus todellakin tuntui. Itkin ihan oikeasti ja en päässyt nuolemisenkaan avulla kiihottuneisiin fiiliksiin sen jälkeen seksin aikana. Ajatuksena homma tuntui paljon paremmalta. N24
Sheivaamattomilla naisilla hyvin paha haju alapäässä ja pesemätön takamus. Suurella otannalla yleistä. Kai se on emansipaatiota ja luonnollisuutta. Kiitos ei.
Pönäkkä nainen meni kyykkyyn ja kirjaimellinen paskan lehahdus nousi nenään, kun Sarlacci vähän raottui. Samaisen tapauksen mulkunkäsittelytaidot olivat semmoista juurineen repimistä, että meni pikemmin jostain BDSM hommista, kuin nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pönäkkä nainen meni kyykkyyn ja kirjaimellinen paskan lehahdus nousi nenään, kun Sarlacci vähän raottui. Samaisen tapauksen mulkunkäsittelytaidot olivat semmoista juurineen repimistä, että meni pikemmin jostain BDSM hommista, kuin nautinnosta.
Jatkoit silti...voi miten puutteessa olitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoit silti...voi miten puutteessa olitkaan.
Herrasmies vie homman loppuun mutta uusintoja ei tullut.
Minulla taas parasta seksiä hyvin pienirintaisen naisen kanssa vähän yli 20-kymppisenä. Tulin kuusi kertaa ja kulli oli kokoajan sisällä ja pimppi puristeli sen aina uudestaan kovaksi.
Varmaa se oli joskus yläasteella kun kokeiltiin "vaan pikkuisen" panna käytävällä. Tyttö selkä seinää vasten ja siin halaillaan niinku yleensäki mutta nyt oli samalla vetskat auki ja mä käväisin sisällä. Napsahti miehekkyys tytön farkkujen vetoketjun hampaiden väliin kii ja otti kipeää. Oli vaikeaa irrottautua mutt lopulta se onnistui. En tiedä tänäänkään huomasiko kukaan mitä me tehtiin. Klassinen teinisähläys.
Tapaa suoli24 nainen viikolla
Sovi treffit vklp
Mene kylään plo kera
Ilta eskaloituu sänky hommiin
Maksa paikallaan vaan itte saa tehdä kaikki hommat eli vatkata pillu märäksi.sasfa kulli seisomaan lahnan edessä ja sain moksautettua mallit sisään tietysti paljaalla.illemmalla kysyin poskihoitoa niin muija suu avonaisena ikään kuin liikutti poskesta toiseen munaa kuin harjaa. Olipa typerää.