Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kammottavin seksikokemus?

Vierailija
14.12.2007 |

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotiaan kanssa sänkyyn ja sammuin enkä tiedä mitä on tehnyt minulle sillä aikaa.

Vierailija
22/100 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kutsutaan myös raiskaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin oli taju vex. Eli ei ihan mielestäni raiskaus.

Vierailija
24/100 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus teininä lähettii kavereitten kans joittenki bodareitten mukaan hotelliin baarikaappia kääntään. Kaverit sit tyhjensi baarikaapin ja lähti menee, mä olin ihan umpijurrissa ja jäin " nukkumaan" Viimenen mitä muista on se ku siinä ne kuus bodaria pörrää ympäri ja joku nuolee mun naamaa (joo siis nuoli niinku koira ja poskee) ja joku toinen ottaa jousuja pois. Heräsin sit aamuyöllä kuuden alastoman bodarin vierestä (oli kaikki huoneen sängyt hilattu yhteen ja kaikki siinä leväällä) ilman vaatteita, vieläkin kännissä ja pillu kipeenä (en ollu ennen pannu ketää) Siinä sit joskus kuuden aikaa aamulla etin vaatteita ja loplta komttasin ne sängyn alta, yritin mahollisimman hiljaa pistää päälle ettei ne jätkät heräis. Olin saanu vasta alusvaatteet ja sukkahousut (oli talvi) päälle, ku yks niist jätkistä heräs. Se katto mua vähä aikaa (mä ihan poruilla) meni pöydältä hakee lompakkonsa ja anto mulla 50¿ ja sano " Oli iha kivat bileet" ja meni vessaan. Mä sit siitä lähin juosten hotellista kun olin saanu vatteet päälle ja soitin pihalta kavereille (ne jotkalähti sielt hotellista) oli kuulemma menny Toisen mummulle, enkä mahtunu sinne enää. Siinä sitte talvipakkasessa keskustorille nukkuu pulsujen kans ku en voinu kotii mennä (sanonu et kaverilla yötä) eikä mikää paikka viel auki. Kaheksalta aukes ostari niin pääsi lämpimään

Vierailija
25/100 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jotain tauteja tuliaisina? Ja ennenkaikkea, miten henkinen puolesi? Oli siis vielä ekakertasi. Kyllä siinäkin hoiti miehet asian tyylikkäästi.

N24

Vierailija
26/100 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en koskaan mennyt tautitesteihin, eikä mielessäni edes käynyt, että olisin voinut olla raskaana:) Raskaana en kuitenkaan ollut, tai ainakaan lasta ei ole koskaan tullut, ja pari vuotta tämä jälkeen kävin testeissä ihan muista syistä, niin ei tautejakaan ollut. Luultavasti olivat siis käyttäneet kumia, kai sitä muuten ois jo vauvoja tullutkin.. Ei oo kyllä ollut mikään helppo kokemus, ja varmasti muistan koko elämän. Olisin tietysti halunnut sen ekan kerran kokea jotenkin muuten. Mutta ei se mikään elämäni suurin asia enää ole. Ihan hyvin pärjään

25

Vierailija
27/100 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joskus teininä lähettii kavereitten kans joittenki bodareitten mukaan hotelliin baarikaappia kääntään. Kaverit sit tyhjensi baarikaapin ja lähti menee, mä olin ihan umpijurrissa ja jäin " nukkumaan" Viimenen mitä muista on se ku siinä ne kuus bodaria pörrää ympäri ja joku nuolee mun naamaa (joo siis nuoli niinku koira ja poskee) ja joku toinen ottaa jousuja pois. Heräsin sit aamuyöllä kuuden alastoman bodarin vierestä (oli kaikki huoneen sängyt hilattu yhteen ja kaikki siinä leväällä) ilman vaatteita, vieläkin kännissä ja pillu kipeenä (en ollu ennen pannu ketää) Siinä sit joskus kuuden aikaa aamulla etin vaatteita ja loplta komttasin ne sängyn alta, yritin mahollisimman hiljaa pistää päälle ettei ne jätkät heräis. Olin saanu vasta alusvaatteet ja sukkahousut (oli talvi) päälle, ku yks niist jätkistä heräs. Se katto mua vähä aikaa (mä ihan poruilla) meni pöydältä hakee lompakkonsa ja anto mulla 50¿ ja sano " Oli iha kivat bileet" ja meni vessaan. Mä sit siitä lähin juosten hotellista kun olin saanu vatteet päälle ja soitin pihalta kavereille (ne jotkalähti sielt hotellista) oli kuulemma menny Toisen mummulle, enkä mahtunu sinne enää. Siinä sitte talvipakkasessa keskustorille nukkuu pulsujen kans ku en voinu kotii mennä (sanonu et kaverilla yötä) eikä mikää paikka viel auki. Kaheksalta aukes ostari niin pääsi lämpimään

Vierailija
28/100 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
29/100 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei varmaan kannattais lähteä kaikkien mukaan ja varsinkaan sammua jonkun äijien hotellihuoneeseen hah 6 jätkää niin voi olla varma että joku saa idean että tota vois vaikka nussia kun se on tänne asti tullut ja eikä tuosta oikein voi syytettä nostaa kun on itse sinne hotellihuoneeseen mennyt, Mutta oikein hienoja ystäviä sinulla. Aika kännissä on sun pitäny sit olla tai munien tosi pieniä jos et ole edes herännyt.. Entä jos joku vaan vähän rämppäs sormella... En oikein usko että 6 jätkää panee ja nainen vaan nukkuu :D

Vierailija
30/100 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiranunta, että joka asiasta säpsähtää. Jos jätkillä ollut liukastetta, niin kyllähän tuo onnistuu isollakin kullilla. Tosin muilla kuin pervoilla ei seisoisi.

Vierailija:

oikein usko että 6 jätkää panee ja nainen vaan nukkuu :D

Vierailija
31/100 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voi käydä rikoslakia lukemassa ja huomata että se että nukut sängyssä ja huoneessa on mieheiä, ei oikeuta seksiin. Eli kyseessä on kyllä ihan joukkoraiskaus. Se että menee dokaamaan vieraitten jätkien kanssa, ei myöskään ole syy siihen että olet raiskattu. Miehet ovat syyllisiä kun raiskaavat, eivät naiset kun juovat viinaa. Ollaan varmaan kaikki joskus vedetty kännit niin että sammutaan.

Vierailija
32/100 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeudessa yhden sanaan uskotaan enenmmän kun kuuden miehen? Varsinki jos ei ole mitään lääkärin raporttia että ois raiskattu :D hehh Onneks asia ei oikeudessa mene näin.. Vähän väliä joku ämmä väittää tulleensa raiskatuksi vaikka on itse halunnut parrua. Tuota kutsutaan superhuoraamiseksi koska normaali taksa ei riitä vaan pitää hakee 10 kertainen korvaus oikeuden kautta :)

Vierailija
33/100 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos naista ei uskota niin rikosta ei ole taphtunut? Se, ketä uskotaan tai mitä oikeudessa päätetään ei nyt ehkä ollut mun pointti, vaan se, että Suomen rikoslaissa raiskaukselle on olemassa määritelmä ja se ei poissulje sitä, että nainen olisi tajuttomana. Eli yhdyntä ihmisen kanssa joka on puolustuskyvytön esim. tajuttomana on RAISKAUS. Sun käsityksen mukaan raiskausta ei ole tapahtunut jos joukkoraiskaajat valehtelevat ja heitä uskotaan. Ei ihan vastaa lain määritelmää.

Vierailija
34/100 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskausta ei mielestäsi ole myöskään tapahtunut, ellei nainen mene lääkäriin sen jälkeen saadakseen todistusta siitä? eli jos sinut ryöstetään kadulla, ei se ole tapahtunut jollet mene poliisiasemalla? mielenkiintoinen filosofinen ajatus. ja jos olet sammunut kadunkulmaan baari illan jälkeen, ja aamulla kun heräät sulla on kaljapullo perseessä -ei sitä ole koskaan tapahtunut, ja sillä, joka on sen sinne tunkenut, on ollut siihen täysi oikeus koska sinä et ole sanonut " ei, älä" . Oikeastaan olet vain kerjännyt pulloa perseeseen.

Vierailija
35/100 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään todisteita, rikosta ei ole oikeuden silmissä tapahtunut.

En oikein ymmärrä mitä ajat takaa ja ketä se hyödyttää. Asianomainen kyllä tietää, onko rikos tapahtunut. Tyhjin käsin on kuitenkin turha hakea oikeutta.

Vierailija
36/100 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin jonkun miehen kanssa hänen (?) kämpilleen baari-illan päätteeksi. Himoitsin hänen kiimaista kaluaan, mutta hän vain alkoi viritellä anturoitaan. Melkoinen pillumagneetti. Lopuksi hän sanoi menevänsä a) kuselle tai paskalle b) jääkaapille ja arvatkaa mitä! Se meni magnetoimaan uutta pimppirasiaa kun ei ollut mulle enää mitään asiaa.

N27

Vierailija
37/100 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina rahat olivat vähissä ja opintolainat viimeistä penniä myöten nostettu ja käytetty. Sitten tuli äkillinen ja täysin yllättävä rahantarve, muttei ollut yhtään ylimääräistä. Tuli mieleen sitten tienata hieman myymällä persettä.

Tuntui todella vastenmieliseltä riisua ensimmäisen asiakkaan edessä. Plösö ja viinalta haiseva äijänkuvotus katseli kiimaisena, mutta kaluaan ei meinannut saada pysymään pystyssä. Otin äijältä suihin, kusenhajuinen kalu sai yökkimään. Liukkaria pillulle ja aikansa ähisteltyä äijä sai mulkkunsa sisääni. Onneksi homma oli nopeasti ohi.

Vierailija
38/100 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi paikallinen yorgos päätti päästä pöksyihini.

Poika oli ihan söötti ja haluttava noin ulkoisesti, mutta siinä se viehätys sitten olikin.

Ei mitään esileikkejä, runnoi kovakouraisesti pienen pilinsä sisääni ja ähisi päälläni.

Mua kuvotti sen meininki niin, että päätin työntää kesken aktin hänet pois päältäni, ja juttu päättyi siihen. Hän sihisi kiukusta, mutta ehkäpä otti opikseen, että tyttöön ei käydä kiinni kuin sika limppuun ;)

Yök, kuvottavin kokemukseni miehistä.

N39

Vierailija
39/100 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä tuuri seksikumppaneiden suhteen. Itsekkäitä, kylmiä kundeja toinen toistensa perään. Mutta hirvein oli kundi joka ei uskonut ettei tissejä kuulu repiä irti. Olen isorintainen ja tyyppi otti kummastakin kiinni kuin petolintu kaninpojasta, kynnet kaivautuen ja REPI. Huusin tuloksetta että lopettaa sillä pelkäsin hommasta tulevan sairaalareissun, ja melkein tulikin siinä vaiheessa kun mies alkoi kuristaa minua.

Vierailija
40/100 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin naisen kanssa kapakasta sen kämpille eli periaatteessa tavallinen tarina. noo sitten punkassa aloin tietysti hivuttaa itteeni sen peiton alle ja pääsinkin käsiksi ihan normalisti. Sitten kuitenkin kun piti vaipua kiihkeään syleilyyn ja sitä kautta vielä kiihkeämpään aktiin niin nainenpa ei halua edes päätään kääntää minuun päin. Tarjosi takapuoltaan sen verran että sain kalun sisään. Nainen oli vielä aika viehättävä hoikka blondi ja niinpä yritin sitä aikani siinä liehitellä monin keinoin ja olisin tapani mukaan tehnyt vaikka miten perusteelliset hommat mutta ei. Panetutti itseeään vain takaapäin kyljellään. No lopulta sitten kyllästyin yrittämään ja jyystin vain homman loppuun. Ei varmasti itse nauttinut hommasta ollenkaan mutta silti piti jostain syystä antaa. Outo mimmi.

M40+

Haisiko hengityksesi mätä hammas? tupakalle tai viinalle ehkä oksennukselle..jos sitä panetti mut eto sun tuoksu tai sit jos et tod.osannu suudella vaan nuolit kuin koira?