Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kammottavin seksikokemus?

Vierailija
14.12.2007 |

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koskaan yhtään huonoa seksikokemusta. Johtuisikohan siitä, että vasta kolmansilla treffeillä sänkyyn. Parempi tutustua kumppaniin..

Vierailija
42/100 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen linjaus tämän ketjun huonoista seksikokemuksista:

Naiset: minut raiskattiin

Miehet: nainen olikin yllättäen ruma

Voi miesparkoja.

Niinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kammottavin seksikokemus oli ihan yllättävä mutta sitäki nolompi mulle. onneksi siitä on jo niin monta vuotta et voi jo huvittuneena aatella. mun yksi harvoista yhdenillan jutuista ikinä meni niin että olin iha oudon miehen kans jossai hotellin vessas ja valo oli kiinni. se siinä mua nuoleskeli ja sit laittoi valon päälle niin sen naama oli ihan veressä. katoin et voi helvetti noinko ne menkat voi yllättää :/ hyi helkkari mahtoi olla silleki kamalaa mut hyvin se päällisin puolin sen kesti..

Vierailija
44/100 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä oli osaamaton ja painosti ja annoin. Sitten vuoden ajan se paneskeli mua päivittäin. No, ei se osannut tajuan nyt vanhempana. Ei mitään iloa mulle

Vierailija
45/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui n. 5vuotta sitten

Asuin omakotitalossa 10 vuotiaiden lasteni kanssa. Joka aamu kun join kahvia terassilla naapurin n. 20 vuotta vanhempi nainen (olin silloin 38) lähetti lentosuukkoja ja puristeli rintojaan. Olihan hän aika hyvän näköinen, joten eräänä päivänä päätin mennä hänen luokseen. Kun sitten aloitimme puuhat niin nainen oli oletettua ryppyisempi eli ei tullut kovin hyvää stondistakaan. Hänen vaginansa oli erittäin väljä. Eli seksi ei tuntunut miltään. Eihän siitä sitten tullut mitään, joten esitin tulevani ja lähdin äkkiä pois. Pahinta oli että vielä tämän jälkeen nainen flirttaili ja lähetteli kirjeitä postissa. Yritin selittää naiselle että en halua olla tekemisissä hänen kanssaan, mutta hän silti jatkoi kirjeiden lähettelyä. Toinen lapsistani näki kirjeen ja ihmetteli suuresti. Muutimme vuoden sisällä uuteen kotiin, mutta nainen tuli silti koputtelemaan ovelleni. Soitin poliisit ja hankin lähestymiskiellon, kun tätä oli jatkunut kaksi kuukautta. Nainen tuli silti pari kertaa ovelleni, jolloin soitin poliiseille uudestaan ja he veivät naisen mukanaan. Sen jälkeen naisesta ei ole kuulunut.

Vierailija
46/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun kammottavin seksikokemus oli ihan yllättävä mutta sitäki nolompi mulle. onneksi siitä on jo niin monta vuotta et voi jo huvittuneena aatella. mun yksi harvoista yhdenillan jutuista ikinä meni niin että olin iha oudon miehen kans jossai hotellin vessas ja valo oli kiinni. se siinä mua nuoleskeli ja sit laittoi valon päälle niin sen naama oli ihan veressä. katoin et voi helvetti noinko ne menkat voi yllättää :/ hyi helkkari mahtoi olla silleki kamalaa mut hyvin se päällisin puolin sen kesti..

:D Yhdenillanjutun kanssa aika ikävä. Nykyisessä suhteessani kyllä saan suuseksiä vaikka olisi kuukautiset. Jotenkin se on vielä kiihottavampaa silloin koska mieheni haluaa tehdä sen siitä huolimatta, että veri valuu leukaa pitkin. Hauskan irstas olo, kun ajattelenkin häntä verisessä jalkovälissäni.

Vierailija
47/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana!

Vierailija
48/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana!

:D Kannattaa kokeilla. ;P Paikat mukavan herkkänä kuukautisten aikana. Ihanat orgasmit lievittää kuukautiskipuja ja lyhentää vuodon kestoa.

Vierailija
49/100 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapakista kaverin luokse ja sängyssä olin alla ja kaveri painoi menemään ja kesken panemisen siirsi pään ulos sängystä ja oksensi lattialle ja jatkoi  panemista, kuin mitään ei olisi tapahtunut

Vierailija
50/100 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sikalan siitos Putte pani Anneliin

Vierailija
51/100 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut raiskattiin 2013 kolme miestä jyysti mua yli kaks tuntia.Olin sillon 15 kun heräsin oli paikat kipeänä ja taas alko olin kuolemassa

Vierailija
52/100 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen linjaus tämän ketjun huonoista seksikokemuksista:

Naiset: minut raiskattiin

Miehet: nainen olikin yllättäen ruma

Voi miesparkoja.

Niinpä

Joidenkin naisten mielestä raiskaus on seksikokemus!?!

Minusta se ei ole sitä. Raiskaus on väkivaltaa, ja siksi rikos.

Vierailija
53/100 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä oli osaamaton ja painosti ja annoin. Sitten vuoden ajan se paneskeli mua päivittäin. No, ei se osannut tajuan nyt vanhempana. Ei mitään iloa mulle

Sinun olisi pitänyt opettaa. 

Jos minä en nauti teen jotain asian eteen. Jos en tee, niin lopputulos on oma vikani.

Vierailija
54/100 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Yhdenillanjutun kanssa aika ikävä. Nykyisessä suhteessani kyllä saan suuseksiä vaikka olisi kuukautiset. Jotenkin se on vielä kiihottavampaa silloin koska mieheni haluaa tehdä sen siitä huolimatta, että veri valuu leukaa pitkin. Hauskan irstas olo, kun ajattelenkin häntä verisessä jalkovälissäni.

Ei se veri siinä haittaisi (yksiavioisessa, pitkässä suhteessa), jos se olisi tuoretta, puhdasta  verta. Mutta kun siinä on seassa kaikennäköistä ikävää, kohdunseinämää yms.

Kerran kokeiltu ja se oli viimeinen kerta.

Vierailija
55/100 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni aivan hirveällä tavalla. Vieraassa talossa, vanhemman tytön kanssa, ja olin aivan pihalla. Yritin sotkea kaikenlaisia liikkeitä mukaan, ja en ihan oikeasti tiedä oliko siinä mitään päätä tai häntää. Seuraavina päivinä hän ilmoitti että ei enää kiinnosta. Ei ihme että oon tällate friikki.

Vierailija
56/100 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ystävän kanssa oltiin käymässä nukkuu aamulla kun heräsin hän oli päälläni ja imi kulliani kun hän huomasi että olin herännyt niin hän alkoi panemaan ja siitä jäivät aika moiset raumat 😂 niin sitten hän ryömi peiton alle ja otti suihin

Vierailija
57/100 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin kokemus oli nuorena työmatkalla yksi nihkeän ja haluttoman tuntuinen nainen hotellin baarissa, jota kuitenkin puutteessa piiritin. Yllätyksekseni se pyysikin kämpilleen. Matkalla (kävellen) alkoi olla kiihkeää. Riisuin sitä naista jo eteisessä ja hämmästyin miten märkä se jo oli. No, eihän se ollut ihan kauneusihanteen mukainen, väsyneen näköinen ihminen mutta oltiin molemmat kovasti tarpeessa ja työntelin sitä jo sohvalle. Sormeilin sitä ja se märkyyyden ja kiihottuneisuuden määrä rohkaisi itsellenikin ihan hirveän seisokin. Ja sitten, yhtäkkiä kun olin työntämässä kumitetun kullini sisään, nainen rupeaa itkemään. Pillitttää, sitten ulvoo. Lerpahdin välittömästi. Juteltiin siinä sitten pitkään. Lemmensuruja oli tytöllä ja pitkä kuiva kausi petollisen miehen lähdettyä. Ymmärsin häntä täysin ja kunnon itku oli varmaan ajankohtaisempaa kuin kunnon nainti, mutta kyllä se oli niin huono seksikokemus että muistan vieläkin.

Vierailija
58/100 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran iltaa viettämässä tapasin ihan mielettömän komean miehen joka oli lihaksikas ja valloittava olemus, no siinä pitkin iltaa kyöhnättiin ja olin aivan märkä ja valmis miehen vietäväksi. Kun päästiin vihdoin asunnolleni ja mies riisui housunsa oli järkytys suuri, niin pientä munaa en ole koskaan nähnyt kun hänellä oli, yritin olla luonnollinen ja jatkaa kiihkeyttäni ja himoani mut seksi ei vaan tuntunut miltään. Eikä hän edes osannut nuolla. Kuitenkin hän luuli olevansa oikea super rakastaja ja kyseli että montako orgasmia sain, valehtelin että en pysynyt laskuissa

Vierailija
59/100 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus parikymmpisenä lähdin kympsemmän naisen matkaan, tiesin että hän hirveessä kiimassa ja tiesin lähtiessäni että joudun ja saan naida ihan varmastu sydämmen kyllyydestä. No, niinhän siinä sitten kävi, kumeja ei käytetty koska hän ei halunnut. Hirveen "veivaamisen" jälkeen pääsin maaliin, ja "mamma" jäi roikkumaan orgasmin reunalle. No, kun olin töötännyt hänet täyteen elämän eliksiiriä hän nousi naamanipäälle ja totesi että voinko nuolla hänet maaliin.

No, olisiko hän ollut 50v, pillu ei ollut ihan sellainen johon olin "tottunut" =), hyvin karvainen ja valuva sekä omia että hänen omia mehujaan. Siinä ajattelin että joka leikkiin lähtee leikin kestäköön. Ja niin baari hoitokin sai oman orkkunsa, ja minä olin niellyt aimo annoksen omia liistereitä.

Kaikkeen sitä nuorimies joutuikin

Vierailija
60/100 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-ilta. Kamalat himot ja joku omasta mielestä ok nainen kuvioissa. Ennen valomerkkiä tukeva satsi jotain shotteja naamaan ja käppäilemään kämpille päin. Viimehetken shotit iskivät siinä vaiheessa päälle kuin tuhat volttia ja humalatila muuttui lähes koomaksi. Löydettiin kämpille kuitenkin ja muka naimaan olisi pitänyt ruveta, nainen imutteli ja kiehnäsi minkä kerkesi ja minä yritin hiukan pahoinvoivana nuolla pimppiä mutta heppi oli aivan totaalisen löysä ja sammuinkin sitten aika pikaisesti. Nainen jäi kai vielä siihen mutta oli aamulla kadonnut. Ilman niitä viimeisiä noin seitsemää shottia tuo yö olisi voinut olla kovinkin kiihkeä. Aamulla muistelin vielä kauhulla että saatoin päästellä kamalia kännipieruja tuon session aikana.