Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kammottavin seksikokemus?

Vierailija
14.12.2007 |

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kammottavin kokemus tapahtui erään todella lupaavan miehen kanssa. Tapailimme melko pitkään ja suhteemme syveni todella nopeasti ja mies tuntui täydelliseltä unelmalta. Olimme jo aivan rakastuneita toisiimme, mutta ihmettelin kun mies ei tee aloitetta petihommiin ja löi aina liinat kiinni jos jotain sen suuntaista vihjailin. No kolmen kuukauden tapailun jälkeen kuitenkin vihdoin pääsimme sänkyyn pienessä humalassa ystäväni juhlien jälkeen. No siinä sitten kun mieheltä lähti vaatteet selvisi syykin hänen vitkasteluunsa :D Kalu oli pieni kuin pikkupojalla vaikka kyseessä oli muuten iso mies! Pituutta oli täydessä erektiossa hädin tuskin 15 cm ja ohutkin se oli kuin mikä! Hyvä jos 12 cm ympärys. Hetken siinä katsoin suu auki ja totesin että tämä on juuri minun tuuriani ja puin päälleni ja lähdin kotiin. Juttumme tietysti loppui siihen, mutta kyllä minua vieläkin usein harmittaa että miksi samassa paketissa ei voi olla kaikkea...

N32

Vierailija
62/100 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kammottavin kokemus tapahtui erään todella lupaavan miehen kanssa. Tapailimme melko pitkään ja suhteemme syveni todella nopeasti ja mies tuntui täydelliseltä unelmalta. Olimme jo aivan rakastuneita toisiimme, mutta ihmettelin kun mies ei tee aloitetta petihommiin ja löi aina liinat kiinni jos jotain sen suuntaista vihjailin. No kolmen kuukauden tapailun jälkeen kuitenkin vihdoin pääsimme sänkyyn pienessä humalassa ystäväni juhlien jälkeen. No siinä sitten kun mieheltä lähti vaatteet selvisi syykin hänen vitkasteluunsa :D Kalu oli pieni kuin pikkupojalla vaikka kyseessä oli muuten iso mies! Pituutta oli täydessä erektiossa hädin tuskin 15 cm ja ohutkin se oli kuin mikä! Hyvä jos 12 cm ympärys. Hetken siinä katsoin suu auki ja totesin että tämä on juuri minun tuuriani ja puin päälleni ja lähdin kotiin. Juttumme tietysti loppui siihen, mutta kyllä minua vieläkin usein harmittaa että miksi samassa paketissa ei voi olla kaikkea...

N32

Laiska provo koska kaikki tietää että 15 cm on keskivertopenis eikä mikään pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä Osk Pro pesä Osk oireet Osk oireet

Vierailija
64/100 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

välimerkit ja yhdyssanat..... Eihän tuosta litaniasta saanut mitään järkeä.

Vierailija
65/100 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat vessaseksikerrat lukioaikoina. Poika oli innokas ja puhui, suuteli ja kosketteli, hän nojasi seisokkiaan housuissaan muhun ja pökki sitä mua vasten jatkuvasti suostutellen. Olin heikko, kiihottunut ja rakastunut. Nautin muutoin meidän lähetyssaarnaajaseksistä (hän ei koskaan halunnut muuta) ja sain ihan orgasmejakin, mutta en siellä vessassa. Vähän käytetyn vessan viemärin haju, kova lattia selkäni ja pääni alla ja kuumana käyvä nuorimies päälläni koko vartalollaan ja painollaan. Ei vaan napannut. Jollain sairaalla tavalla siitä ihan vähän nautinkin, mutta enemmän tunsin epämukavuutta ja kipuakin välillä. Varsinkin loppua kohti kun poika alkoi panna todella kovaa. Silti suostuin uudestaan ja uudestaan makoilemaan siellä.

Vierailija
66/100 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tapailun jälkeen päädyimme seksipuuhiin,miehen kalu oli pitkä mutta todella ohut ja haisi kuvottavalle. Aion ottaa suihin mutta meinasi oksennus tulla ja mies vielä teki sen virheen että koetti painaa päätäni alas,vihaisena sanoin sitten  että munas haisee. Mies puki ja lähti ovet paukkuen.

Vierailija
67/100 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta todella isomunainem mies keski-Suomesta. Esa taisi olla nimeltään. Minulla oli kauhea puute, ja koska tytöt hänen munastaan juorusivst, niin iskin hänet baarista eräänä iltana.

Hirveä pettymys. Muna oli todella suuri, mutta hän oli ikäänkuin rakentanut koko persoonansa ja rakastelureporteriaaninsa sen ympärille; esileikki oli pelkkää räpläämistä, nuolla hän ei osannut, puuskutti vaan että kohta saat todella isoa. Puristeli tissejä kuin olisi leiponut leipää. 

No, täytyyhän sitä kokeilla, mutta lopetin hommat kesken. Omituista jyystöä ilman mitään seksikkyyttä tai toisen nautinnon huomioonottamista. Mutta kun se iso kikkeli, kato!!

Paras panoni, nykyinen poikaystäväni, omistaa huomattavasti keskivertoa pienemmän munan. 

N45

Vierailija
68/100 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiotalossa,likaisella patjalla,tuhannen kännissä ja kesken kaiken jätkä lopetti ja juoksi yrjömään nurkkaan kortsu munassa. 

Se talo oli suosittu kutupaikka/kännäyspaikka teineille ja nyt 30 vuotta myöhemmin ällöttää muisto siitä  patjasta. Että olin naama kiinni siinä.

Vierailija
69/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi nainen sai yhden miehen luultavasti useammankin maineen pilattua pelkästään rahan toivossa.

Vierailija
70/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuotiaan kanssa sänkyyn ja sammuin enkä tiedä mitä on tehnyt minulle sillä aikaa.

Jotain ihanaa ainekin itse toivoisin.

Vierailija
71/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että joku raiskasi minut edes kerran elämässäni. Olen 31 vuotias nainen Mummo tunnelissa Hgissä tavataan.

Vierailija
72/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut raiskattiin ja sovimme siitä 10.000,00 euroa sen sain, mutta raiskaus oli ihana.

Vierailija
73/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut raiskattiin ja sovimme siitä 10.000,00 euroa sen sain, mutta raiskaus oli ihana.

Toivon, että toistuisi joskus tietenkin rahaa mun pitäis Sasha.

Vierailija
74/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että toistuisi joskus tietenkin rahaa mun pitäis Sasha.

Siis rahaa pitäs saada.

Vierailija
75/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin teininä usein S-marketin ja Abc:n yhdistävässä käytävässä. Seksi oli aina kuumaa ja siellä erityisesti koska kiinnijäämisen riski oli vaikka sitä paikkaa käytettiin aika vähän. Paikassa oli kolmitasoinen portaikko, jonka alimmaisen osuuden takana oli tila jossa mahtui nippanappa makaamaan päällekkäin. Ongelma mulla oli etten saanut jalkoja tarpeeksi levälleen ja polvia kunnolla koukistettua niin, että pojan nopeat työnnöt olisivat tuntuneet hyviltä. Pimppini oli niin tiukka ja se oli semmoista irvistelyä. Yritin vaan olla urhea. Hän oli kiihkein ja taitavin suutelija koskaan ja ne suukot olivat ihan huumaavia. Jotenkin sitä vaan sitten jaksoi pussailla ja olla höylättävänä siellä monta monta kertaa ennen kuin koko paikka suljetiin remontin jälkeen. Siellä oli pölyistä ja likaistakin joten ei mikään ideaali mesta.

Vierailija
76/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mentiin naisen kanssa kapakasta sen kämpille eli periaatteessa tavallinen tarina. noo sitten punkassa aloin tietysti hivuttaa itteeni sen peiton alle ja pääsinkin käsiksi ihan normalisti. Sitten kuitenkin kun piti vaipua kiihkeään syleilyyn ja sitä kautta vielä kiihkeämpään aktiin niin nainenpa ei halua edes päätään kääntää minuun päin. Tarjosi takapuoltaan sen verran että sain kalun sisään. Nainen oli vielä aika viehättävä hoikka blondi ja niinpä yritin sitä aikani siinä liehitellä monin keinoin ja olisin tapani mukaan tehnyt vaikka miten perusteelliset hommat mutta ei. Panetutti itseeään vain takaapäin kyljellään. No lopulta sitten kyllästyin yrittämään ja jyystin vain homman loppuun. Ei varmasti itse nauttinut hommasta ollenkaan mutta silti piti jostain syystä antaa. Outo mimmi.

M40+

Kun näitä lahnoja olisikin vain yksi mutta vuosien varrella osunut kohdalle useita. Yksikin halusi vain maata sohvalla silmät kiinni ja toistella aah aah yyh yyh. En meinannut saada lastia lentämään en millään. Jyystin kohteliaasti loppuun ja päästin sisälle. En yhtään ihmettele että parikymppinen naimisissa oleva nainen haki vierasta munaa. En usko että miestäänkään tuollaisen bylsiminen kiinnostaa

Vierailija
77/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kuuma nainen ikäluokassaan osoittautui larppaavaksi kuolleeksi lahnaksi sängyssä, jolla oli kädet sivulla, silmät kiinni eikä mitään tapahtunut. Pilkko pimeässä piti yrittää äheltää munaa pilluun, mutta osuikin peräaukkoon. Eikä halunnut että pillua nuollaan. Toivottavasti olet sen jälkeen kasvanut aikuiseksi.  Tekis mieli laittaa nimi tänne, mutta antaa olla.

-Viitasaari 2002

Vierailija
78/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa seksi vaan loppunut. Pitkän harkinnan jälkeen menin tapaamaan vierasta miestä. Kaksi työntöä ja se oli siinä. 

Vierailija
79/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoin kokemus oli nuorena työmatkalla yksi nihkeän ja haluttoman tuntuinen nainen hotellin baarissa, jota kuitenkin puutteessa piiritin. Yllätyksekseni se pyysikin kämpilleen. Matkalla (kävellen) alkoi olla kiihkeää. Riisuin sitä naista jo eteisessä ja hämmästyin miten märkä se jo oli. No, eihän se ollut ihan kauneusihanteen mukainen, väsyneen näköinen ihminen mutta oltiin molemmat kovasti tarpeessa ja työntelin sitä jo sohvalle. Sormeilin sitä ja se märkyyyden ja kiihottuneisuuden määrä rohkaisi itsellenikin ihan hirveän seisokin. Ja sitten, yhtäkkiä kun olin työntämässä kumitetun kullini sisään, nainen rupeaa itkemään. Pillitttää, sitten ulvoo. Lerpahdin välittömästi. Juteltiin siinä sitten pitkään. Lemmensuruja oli tytöllä ja pitkä kuiva kausi petollisen miehen lähdettyä. Ymmärsin häntä täysin ja kunnon itku oli varmaan ajankohtaisempaa kuin kunnon nainti, mutta kyllä se oli niin huono seksikokemus että muistan vieläkin. <

No nyt on homoa

Vierailija
80/100 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tarttui mukaani itseäni paljon nuorempi nainen. Esitti itsevarmaa ja kokenutta. Totuus oli estoinen kehoaan häpeilevä lahna. Ei siinä itsekään viitsi panna parastaan. Hoitelee hommansa ja heittää ovesta ulos heti seksin jälkeen.