Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Semperin keräilykampanjan tuotteet on nyt niin tylsiä??

Vierailija
31.07.2009 |

Pöh, nyt kun mulla olisi vihdoinkin kivasti kasassa tölkkien lappuja, niin palkinnot on tosi tylsiä :-(



Ennen oli tosi kivoja palkintoja, kuten Muumiaterimet, Sack'n'Seat matkasyöttötuoli, lehden vuosikerta, kylpypyyhe ja taisi siellä olla lakanatkin. Mutta nyt on vaan se mini reppu, joku Ainun ihme kippo, ja jotain muuta krääsää millä en tee mitään. Ihan tyhmää! *valivali* ;-)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän