Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko lapsen jättää kahdestaan isänsä kanssa puoleksi vuodeksi?

Vierailija
28.07.2009 |

Niin, elikkäs meidän lapsi on 9kk vanha ja olen tähän asti hoitanut häntä kotona. Palaan töihin pian ja lapsi menee hoitoon. Kun olin yhteydessä työpaikalle, selvisi että meillä olisi luvassa eräs erittäin mielenkiintoinen projekti, jonka sijoituspaikka olisi ulkomailla (ei Euroopassa). Työ olisi erittäin intensiivinen puolen vuoden jakso ja juuri sellainen, josta olen haaveillut kauan. Olen vahva ehdokas tähän projektiin.

Eli mitä olette arvon av-raati mieltä, voinko jättää lapsen isänsä kanssa Suomeen? Mies on normaalissa 8-16-työssä, joten hänellä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet hoitaa lastamme. Mies ei voi oman työnsä puolesta lähteä mukaani, eli koko perheen muutto on mahdoton ajatus. Minun kanssani lapsi joutuisi olemaan hirvittävän pitkiä päiviä tarhassa/au pairin kanssa. Isänsä kanssa hän voisi elää normaalisti.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse annoin urani odottaa pari vuotta vaikka pelottikin, että onko mitään tulossa sitten tauon jälkeen. nyt lapset on 4 ja 5v ja minä joudun asumaan osan arjesta poissa heidän luotaan jotta saan sen uran myös. he osaavat kuitenkin jo soittaa puhelimella ja katsella nettikameraa ja osaavat laskea jos sanon, että äiti tulee 4 yön päästä.

olen aika varma että tuommoiset komennukset ei ole kohdaltasi ikuisesti ohi vaikka odottaisit kunnes lapsesi osaa puhua puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme