Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä (entinen) ”ystävä”

Vierailija
10.06.2026 |

Nyt on pakko avautua tästä aiheesta. Onko teillä muilla kokemuksia ”ystävästä” joka on vähän väliä ilkeä ja välillä taas mitä ihanin? Minulla oli tällainen ”ystävä”. Katkaisin häneen välit monta kertaa ja nyt muutama kuukausi sitten lopullisesti. 

Hänellä oli tapana vääntää kaikki kokemani positiivinen negatiiviseksi, muun muassa jonkun miehen kiinnostus minua kohtaan oli hänestä vain p__n vonkaamista ja hänestä kiinnostuneet miehet halusivat suunnilleen naimisiin. Hänelle ei mennyt perille sekään, että viihdyn yksinkin vaan kyse oli kuulemma huonosta itsetunnosta. Käänsi kaikki asiat siten miten itse halusi ne nähdä ja raivosi jos yritin kertoa hänelle oman kantani asioista. 

Hän on myös minulle rahaa velkaa ja aina kun kysyin takaisinmaksusta alkoi uhriutuminen. Annoin hänelle takarajan velkojen maksuun. Puhuu myös vähän väliä pahaa muista kavereistaan ja sitten ovatkin maailman ihanimpia ihmisiä. 

Kun asetin rajan ja sanoin että enää en kuuntele hänen ilkeilyään alkoi hän nimitellä minua. Ärähdin että nyt riittää ja turha enää yrittää ottaa minuun kontaktia. Pommitus vaan jatkui joten estin hänet kaikkialla. 

Aiempien välien katkaisemisen kohdalla tunsin syyllisyyttä, mutta nyt tajusin kirkkaasti, ettei minun pidä kuunnella mitä tahansa edes ystävyyden nimissä. Hän on yksinkertaisesti toksinen negaaja. Kukaan muu ystävä ei käyttäydy 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli joskus alakoulussa. Yläkouluikäisenä aloin tuntemaan oman arvoni, enkä antanut enää kenenkään kohdella epäasiallisesti. 

Vierailija
2/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä on pakko avautua? Oikein toimittu. Mene eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodeja👏👏👏

Vierailija
4/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ja negatiivinen kannattaakin jättää taakseen jos ei muutu. Mikä ystävä se edes on? Kuulostaa siltä, että purkaa pahaa oloaan sinuun.

Vierailija
5/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AI, tosi hyvää tuotantomatskua tänään

Vierailija
6/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplodeja👏👏👏

”mutta nyt tajusin kirkkaasti, ettei minun pidä kuunnella mitä tahansa edes ystävyyden nimissä”

Annetaan kaikki aloittajalle hurraa huudot, hän tajusi, että on toimiva subjekti. 

Vierailija
7/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä ja negatiivinen kannattaakin jättää taakseen jos ei muutu. Mikä ystävä se edes on? Kuulostaa siltä, että purkaa pahaa oloaan sinuun.

Tietynlaiset  ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä, toinen oikeuttaa ja toinen alistuu? 

Vierailija
8/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikä tässä nyt oli se juttu? 

Vierailija
9/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ymmärsit parhaasi.

Vierailija
10/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, auttaako se kokemuksista kertominen eli asioitten vatvominen paljoakaan. Enemmän auttaa se, että jättää semmoiset suhteet taakseen, joissa ei koe saavansa arvostusta tai joissa toistuvasti jää vaille ymmärrystä tai jotain muuta negatiivista. 

Kenenkään kanssa en lopettaisi suhdetta, jos satunnaisesti mokaa, mutta jos huomaa tietyn negatiivisen kuvion, joka toistuu yhä uudelleen, niin silloin kannattaa miettiä, jaksaako sitä loputtomiin vai tulisiko elämästä parempaa ilman tätä ihmistä.

Vierailija
11/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo on vain oman pääsi sisällä, olet keksinyt ilkeän ystävän, koska olet yksinäinen eikä kukaan halua tutustua sinuun.

Vierailija
12/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli tuollaisiakin mutta olen ne jo jättänyt arvoonsa. Suurin osa ihmisen pahoinvoinnista liittyy toisiin ihmisiin. Ne voi olla jopa sukulaisia jotka alentaa ja mollaa. Tuollaiset ihmiset pitää vaan ohittaa, voi tervehtiä kohdatessa ja jutella säästä mutta älä anna heille sen enempää enää. Maailma on täynnä juuri sinulle oikeita ystäviä, pitää vaan löytää ne oikeat.

Vierailija
13/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaako? Tulit länkyttämään tuubaasi ihmisestä johon olet katkaissut välit toivoen, että mammalahko haukkuisi häntä mukana, kun koet että siitä tulisi kivempi olo? Läheisriippa on koukussa muihin ihmisiin ja antaa itseään kohdeltavan huonosti ja he kokee sitä huonoa omatuntoa välien katkaisusta. 

Vierailija
14/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä on pakko avautua? Oikein toimittu. Mene eteenpäin.

Koska avautuminen helpottaa asian käsittelyä. Jos aihe ei kiinnosta niin mene itse eteenpäin. Kaikkeen ei tarvitse osallistua ja vinkua väliin. Sivusta 

Vierailija
15/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen sepustus tälle päivälle.

Vierailija
16/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaako? Tulit länkyttämään tuubaasi ihmisestä johon olet katkaissut välit toivoen, että mammalahko haukkuisi häntä mukana, kun koet että siitä tulisi kivempi olo? Läheisriippa on koukussa muihin ihmisiin ja antaa itseään kohdeltavan huonosti ja he kokee sitä huonoa omatuntoa välien katkaisusta. 

Olet uskomattoman pska luonne. Älä pura mitätöntä elämääsi täällä. Sivusta 

Vierailija
17/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen ei ole ystävä vaan vihollinen. Onneksi pääsit eroon.

Vierailija
18/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYY JOKU ON TUHMA JA ILKEÄ NEGAAJA YHYYY😩

Vierailija
19/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaihdevuotinen lehma taas kiusaamassa muita. Hanki elämä ruma Iuuseri.

Vierailija
20/50 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet uskomattoman pska luonne. Älä pura mitätöntä elämääsi täällä. Sivusta 

Heh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän