Miten hoikalla/normaalipainoisella isot rinnat?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kun täällä ihmiset kertovat, että olen hoikka ja pitkä, silti rinnat kokoa 70D yms.
Munkin rintojen koko on 75D, joskus 75DD enkä luokittelisi itseäni isorintsiseksi, vaikka olen hoikka.
Jos toi ympärysmitta on alle 75, ja kuppi D niin ei se rinta iso ole.
Esim. sillä missillä, Eerika Helin, on isot rinnat mun mielestä.
Niin no, ihmiset on erilaisia. Mä olen keskipituinen, hoikka ja sirorakenteinen, kädet kun lapsella ja jalan koko 36 jne. Rinnat on 70E eikä mun tarvitse luokitella itseäni isorintaiseksi, kun se näkyy ihan kaikille.
Nämä tunkevat ulos vaatteesta kuin vaatteesta, missään nimessä en voi käyttää push up-liivejä (enkä kyllä haluaisikaan) tai v-mallisia kaula-aukkoja.
Jos näen kauniin mekon, monesti se on mallin päällä kuvassa upea, mun päälläni yksinkertaisesti rivo.
Välillä tunnen oloni etukenoiseksi, nämä on niin isot suhteessa vartalooni.
Tuntemattomat miehet on kysyneet mm. "Onks noi omat" tai "Mikä sun kuppikoko on", mikä on v.tun törkeää. Naiset taas tuijottaa estoitta ja pitää bimbona vaan siksi kun mulla on isot tissit. Mahtavaa. Ihan kun sille itse mitään voisin.
Ja ei, en käytä väärän kokoisia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Ns. masteopaattiset rinnat on rauhasta ja kudosta.Ne säilyy muodossaan kiinteinä painon vaihteluista huolimatta.Painan itse 50 kg ja edessä pomppii terhakat greipit.
Rinnoissa voi olla myös suurin osa rasvaa ja kudosta hyvin vähän.Mun ex sanoi,että joskus isotkin voi olla sen vuoksi käsissä kuin ”ilmatissit”.
Ahaa, tälle on nimikin? Olen ollut hyvin rintava sekä alipainon rajoilla että pulskana. Olen lähes 180-senttinen, joten rintani istuvat suurinakin kokonaiskuvaan, mutta harva tietää, millaiset tiukat käsipallot nämä ovat. Voin antaa käytännön esimerkin kudoksen kiinteydestä: en pysty käyttämään kännykkää kahdella kädellä yhtaikaa, koska olkavarteni eivät jaksa puristaa rintojani kokoon kovin pitkään (ja tuo näyttäisi muutenkin aika hölmöltä). Näin on siis sekä rintaliivit yllä että ilman. Jos asetan käteni rintojeni alle (liiveillä tai ilman), en enää näe kännykkää.
Upeathan nämä ovat, mutta se harmittaa, että harva uskoo näitä luomuiksi. En haluaisi vaikuttaa bimbolta, joka on valmis turmelemaan kroppaansa ja terveyttään ottamalla poikkeuksellisen suuret implantit.
Kyllä ne rinnat kasvaa kun lihoo, mutta oma kroppa ainakin on sellainen, että mikäli laihdun niin pisimpään rasva pysyy reisissä ja rinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kun täällä ihmiset kertovat, että olen hoikka ja pitkä, silti rinnat kokoa 70D yms.
Munkin rintojen koko on 75D, joskus 75DD enkä luokittelisi itseäni isorintsiseksi, vaikka olen hoikka.
Esim. sillä missillä, Eerika Helin, on isot rinnat mun mielestä.Niin no, ihmiset on erilaisia. Mä olen keskipituinen, hoikka ja sirorakenteinen, kädet kun lapsella ja jalan koko 36 jne. Rinnat on 70E eikä mun tarvitse luokitella itseäni isorintaiseksi, kun se näkyy ihan kaikille.
Nämä tunkevat ulos vaatteesta kuin vaatteesta, missään nimessä en voi käyttää push up-liivejä (enkä kyllä haluaisikaan) tai v-mallisia kaula-aukkoja.
Jos näen kauniin mekon, monesti se on mallin päällä kuvassa upea, mun päälläni yksinkertaisesti rivo.
Tuntemattomat miehet on kysyneet mm. "Onks noi omat" tai "Mikä sun kuppikoko on", mikä on v.tun törkeää. Naiset taas tuijottaa estoitta ja pitää bimbona vaan siksi kun mulla on isot tissit. Mahtavaa. Ihan kun sille itse mitään voisin.
Ja ei, en käytä väärän kokoisia liivejä.
Itselläni on myös koko 70E (ja joskus 65F) ja tämä koko ei kyllä ole erityisen iso, vaan keskikokoinen. Jos on erityisen sirorakenteinen, voi se ehkä näyttää suurehkolta. Mikäli tilanteesi todellakin on tuollainen, niin epäilen kyllä, että sittenkin käytät liian pienikuppisia liivejä. Suurin osa suomalaisnaisista käyttää liian suurta ympärysmittaa ja liian pientä kuppia. Itsekin käytin aiemmin jostain Lindexeistä yms. ostettuja liivejä kokoa 75-80B/C. Muita kokojahan noista peruskaupoista ei oikein löydykään. Vasta, kun kävin laatukaupassa mittauttamassa itseni, kävi ilmi oikea koko ja ensimmäistä kertaa löytyi liivejä, jotka eivät hinkkaa tai häiritse mistään. Ihan kuin ei olisi liivejä päällä ollenkaan.
Joillekin miehille tuo rintojen kokojen ihmettely on heidän käsityksensä hyvästä iskuyrityksestä. Niitä ei välttämättä kannata ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Deet ole vielä isot, normaalit ennemminkin.
Kyllä deet on jo isot.
kokemusta B-, C-, D- ja E- koon rinnoista. Jopa C tuntuu isolta. Suvussani on siis paljon A- ja AA-kuppisia. Niin ja E oli minulle hirvittävän epämukava jo.
No ei se pelkkä D-kirjain edelleenkään tarkoita mitään. Pienikokoisella naisella joku D75 voi näyttää valtavalta, siinä missä ihan kenellä vaan vaikkapa D65 nyt ei ole iso millään mittapuulla (se on keskimäärin saman kokoinen kuin iso B-kuppi).
75D ei ole valtava kenelläkään, ihan keskikokoa vielä.
Ei olekaan, sen takia kirjoitinkin että se voi lähinnä näyttää valtavalta, vaikkei sitä tosiasiassa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. sillä missillä, Eerika Helin, on isot rinnat mun mielestä.Niin no, ihmiset on erilaisia. Mä olen keskipituinen, hoikka ja sirorakenteinen, kädet kun lapsella ja jalan koko 36 jne. Rinnat on 70E eikä mun tarvitse luokitella itseäni isorintaiseksi, kun se näkyy ihan kaikille.
Ja ei, en käytä väärän kokoisia liivejä.Itselläni on myös koko 70E (ja joskus 65F) ja tämä koko ei kyllä ole erityisen iso, vaan keskikokoinen. Jos on erityisen sirorakenteinen, voi se ehkä näyttää suurehkolta. Mikäli tilanteesi todellakin on tuollainen, niin epäilen kyllä, että sittenkin käytät liian pienikuppisia liivejä. Suurin osa suomalaisnaisista käyttää liian suurta ympärysmittaa ja liian pientä kuppia. Itsekin käytin aiemmin jostain Lindexeistä yms. ostettuja liivejä kokoa 75-80B/C. Muita kokojahan noista peruskaupoista ei oikein löydykään. Vasta, kun kävin laatukaupassa mittauttamassa itseni, kävi ilmi oikea koko ja ensimmäistä kertaa löytyi liivejä, jotka eivät hinkkaa tai häiritse mistään. Ihan kuin ei olisi liivejä päällä ollenkaan.
Joillekin miehille tuo rintojen kokojen ihmettely on heidän käsityksensä hyvästä iskuyrityksestä. Niitä ei välttämättä kannata ottaa tosissaan.
Jotain tällaista odotinkin vastaukseksi. On mitattu kolmessa eri liikkeessä, enköhän sillä usko. Se taas mitä muut uskoo, on mulle ihan sama. Kuljen edelleen lempinimellä Tissi-"Tiina", näillä mennään.
163 cm ja 51 kg.
Rinnat 70-75 E. Näyttävät silikonirinnoilta.
Kaikilla äitini puolen suvun naisilla on isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en käytä väärän kokoisia liivejä.Itselläni on myös koko 70E (ja joskus 65F) ja tämä koko ei kyllä ole erityisen iso, vaan keskikokoinen. Jos on erityisen sirorakenteinen, voi se ehkä näyttää suurehkolta. Mikäli tilanteesi todellakin on tuollainen, niin epäilen kyllä, että sittenkin käytät liian pienikuppisia liivejä. Suurin osa suomalaisnaisista käyttää liian suurta ympärysmittaa ja liian pientä kuppia. Itsekin käytin aiemmin jostain Lindexeistä yms. ostettuja liivejä kokoa 75-80B/C. Muita kokojahan noista peruskaupoista ei oikein löydykään. Vasta, kun kävin laatukaupassa mittauttamassa itseni, kävi ilmi oikea koko ja ensimmäistä kertaa löytyi liivejä, jotka eivät hinkkaa tai häiritse mistään. Ihan kuin ei olisi liivejä päällä ollenkaan.
Jotain tällaista odotinkin vastaukseksi. On mitattu kolmessa eri liikkeessä, enköhän sillä usko. Se taas mitä muut uskoo, on mulle ihan sama. Kuljen edelleen lempinimellä Tissi-"Tiina", näillä mennään.
Hmm.. voisiko ero johtua sitten ihan merkistä? Jos joillakin merkkeillä on aivan erilaiset koot? Itse olen ostellut lähinnä Stockmannilta liivejä ja huomannut esimerkiksi sen, että Calvin Kleinilta pitää ostaa koko 65F siinä, missä muilta valmistajilta käytän yleensä 70E-kokoa. Tämähän on toki ihan normaalia, kun kyse on rinnakkaiskoosta, mutta CK tekee siis löysempiä liivejä, joten eroja voi olla varmaan kupeissakin eri valmistajilla.
Itse olen alle 20v, 165cm, 60kg ja 75F
Ihan geeneillä olen saanut rintani, enkä koe olevani lihava.
Minä olen 170 cm ja 58 kg, vartalo on täysin sopusuhtainen ja rinnat myös. Rintaliivit 65 tai 70 (en voi sietää mitään kiristävää...) ja kuppi DD. Rinta mahtuu juuri ja juuri omaan kouraani. Sanoisin että medium. Jos rintani olisivat isot, olisin ylipainoinen.
läskikö? kirjoitti:
Itse olen alle 20v, 165cm, 60kg ja 75F
Ihan geeneillä olen saanut rintani, enkä koe olevani lihava.
Omat mitat melkein samat (167 cm ja 61 kg, 75F tissit), enkä kyllä itsekään koe olevani lihava. Rinnat ovat omasta mielestäni kyllä melko isot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika erikoinen lempinimi, toivottavasti ei ainakaan ole kauheen yleisesti käytetty tai sitten sulla on vähän outo kaveripiiri
Itselläni on BMI 18 ja parhaiten istuu koko 60F tai 65E enkä todellakaan koe rintojani suuriksi vaan sopusuhtaisiksi vartalooni nähden. Lukioikäisenä poikaystäväni äiti viittasi niihin ”hyttysenpistoina”, joten eipä ne taida ulkopuolisistakaan näyttää suurilta. Ainakin miehet ovat aina yllättyneet kuppikokoni kuullessaan, mutta se vaan kertoo kuinka 95 % ihmisistä ei ymmärrä rintaliivien kokojärjestelmää lainkaan.
Ihan älytön ketju. Kyllä mun mielestäni joku 70-75 E-F hoikalla ihmisellä= isot rinnat. Miten hoikalla voisi ympärysmitta edes olla joku 85?
Geeneissä. Itse esim. 164 ja 63kg ja kuppikoko j75. Rasva ei ole mahassa vaan tulee rintoihin, pakaroihin ja reisiin.
Olen pitkä ja hoikka. Pienet rinnat paitsi raskaana ihan uskomattomat.
Eipähän roiku vaan ovat kivan pystyt. Mies onneksi enemmän säärimiehiä niin olen pärjännyt😀 mielestäni hoikkaan kroppaani sopii tämä paremmin. En ole kaivannut isompia.
Tässä meillä on varsinainen asiantuntija. Kiitos tietoiskusta.
Täällä on nyt taas tuota samaa sekannusta, josta itsekin kärsin 33. ikävuoteen saakka. Eli tuon tekstin kirjoittaja todellakin on asiantuntija ja hän puhuu rinnakkaiskoosta. Moni nainen ei edelleenkään tiedä, että esim. "kuppi D" on aivan eri kokoinen kuppi eri ympärysmittojen kanssa. 70D-koossa liivien kuppi on samankokoinen kuin koossa 75C ja koossa 80B. Ei voi sanoa, että D-kuppi on iso tai pieni. Koon 80D kuppi on iso. Koon 70D kuppi on ehkä keskikokoinen. Koon 65D kuppi on jo varmaankin pieni.