Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen autisti ja ADHD mutta en kerro siitä kenellekään

Vierailija
29.02.2024 |

Minulla on diagnoosi ja olen saanut apua ja tukea. Nykyään piirteistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Suoraan sanottuna minua myös ärsyttää, että nykyään joka toinen väittää olevansa ADHD tai autisti.

Hohhoijaa

Sitten ne kirjoittaa sen vielä johonkin someprofiiliin.

Ne ei ole mitään luonteenpiirteitä, miksi ne pitää heti kättelyssä hieroa toisen kasvoille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on todennäköisesti, vain diagnoosit puuttuu. Kellekään en puhuisi tällaisista haasteista oli sitten diagnoosit tai ei. 

Vierailija
2/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ei olisi joku?

ihmiset haluavat olla erityisiä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu sä kerroit jo kaikille

Vierailija
4/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu sä kerroit jo kaikille

Jos et sattunut tietämään: tämä on anonyymipalsta

Vierailija
5/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sanoa että on ACDC. No ei kai voi.

Vierailija
6/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on diagnosoitu autismi aikuisiällä. Enpä ole diagnoosia juuri kenellekkään maininnut. On tässä ennenkin pärjätty. Ironista kyllä töissä työskentelen lasten kanssa, vanhempien selittäessä sitä, tätä ja tuota nepsydiagnoosilla ja erityisyydellä. Ärsyttävää kasvatusvastuun pakoilua. 

Vierailija
7/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on diagnosoitu autismi aikuisiällä. Enpä ole diagnoosia juuri kenellekkään maininnut. On tässä ennenkin pärjätty. Ironista kyllä töissä työskentelen lasten kanssa, vanhempien selittäessä sitä, tätä ja tuota nepsydiagnoosilla ja erityisyydellä. Ärsyttävää kasvatusvastuun pakoilua. 

Autismi ei siis haittaa työtäsi tai ihmissuhteitasi millään tavoin? 

Vierailija
8/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu se vaan jaksaa jankuttaa 🥱🥱🥱

Vierailija
9/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu kohta ragee

Vierailija
10/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Jokaisella on omat rajoitteensa ja vahvuutensa. Töissä olen saanut positiivista palautetta työnantajalta, mutta toisaalta työt kuormittavat minua. Minulla on ystäviä, mutta en välitä olla usein kenenkään seurassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi