Miten hoikalla/normaalipainoisella isot rinnat?
Kommentit (119)
Ihmiset ovat ruumiinrakenteeltaan erilaisia, yllätys? Minä olen normaalipainoinen 170/65 ja rinnat 75F.
kai se johtuu vaan geeneistä, siskoni on lähes lauta mutta minä antaisin mielelläni osan pois. mummoltani olen nämä perinyt, äitini on myös lähes lauta. mitat on 162/65 ja 70G
Kropan muoto tulee pitkälti geeneistä, myös rintojen muoto ja koko.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]
Olen hoikka ja pitkä, rinnat 70D.
[/quote]
Aika pikkuiset siis, tai sitten sulla on ihan liian pientä kuppikokoa olevat liivit (mikä on todennäköistä, jos kerran koet itsesi isorintaiseksi).
Voi kun naiset oppisivat sen että D-kuppi ei ole yhtä kuin jätti-isot rinnat. Varsinkin pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pienehkö/"normaali" koko.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:56"]
Palstan mukaan isot rinnat on yhtä kuin läskiä.
[/quote]
Rinnat ova ttietysti läskiä, ei rintarauhaskudosta voi olla niin paljon, että sillä' pelkästään olisi isot rinnat. Joillakin rasva keräytyy rintoihin. Sitä nyt ei vaan pidetä huonona asiana kuten jos se rasva keräytyisi reisiin.
[/quote
Höpö höpö mammogtafian jälkeen gynekologi totesi rintani tiiviiksi. Normaalipainoisenakin isot.
Vierailija kirjoitti:
162/60 kg eli normaalikokoinen olen. Rinnat ihan järjettömän suuret, 70-75D/E. Näytän naurettavalle ja suurelle niiden takia.
Itse olen 164/60 ja tissit kokoa 75D, tai varmaan isommatkin nykyään kun liivit on käyny jo vähän ahtaiksi. Itse kyllä tykkään, ei näytä yhtään liian isolta.
Miten av palstalla kaikki on aina hoikkia ja isorintaisia????
Geenit, geenit. Itselläni pienet rinnat sekä läskinä että nyt hoikkana.
Minä olen bmi 22 ja E70.
Ei ne rinnat painon nousun mukaan kasva, vaan iän mukana. lPainoa on tullut parikymppisen jälkeen 6-7 kg, mutta rinnat ovat kasvaneet D=>E. En tiedä, milloin tämä loppuu...
N47
70D on ihan vaan keskikokoinen. Tietty jos on todella laiha niin ne on siihen kroppaan suht isot. Rinnat myös vaikuttaa isommilta jos on selvästi hoikka ja esim 70D. Vähän tavallisimman kokoisella ne on pienet tai keskikokoiset. Mulla on 75E-F eikä nää ole isot. Olen kyllä vähän ylipainoinen mutta isot nämä olisi vasta jos laittaisi jollekin 34/36 kokoiselle henkilölle.
Myös minä olen normaalipainoinen.
Rinnat vaan ovat kasvaneet lasten saamisen jälkeen. Minulla oli 75B ennen lasten saamista.
Vuosien myötä ne ovat vain kasvaneet.
Nyt minulla on 75 F/G, joskus jopa 75H.
Myös minä olen ihan normaalipainoinen. Mittani ovat 63,5 kg och 163 cm. Rintsikoiden koko 70I. Myös normaalipainoisilla voi olla suuret rinnat. Kaikki ylimääräinen rasva minussa kerääntyy rintoihin.
Paino laskee ja rinnat vain kasvavat.
Mieheni sanoo että minun pitää olla tosi tyytyväinen. Hän tykkää että minulla on luksus ongelma. En tarvitse silikonia.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]
Olen hoikka ja pitkä, rinnat 70D.
Aika pikkuiset siis, tai sitten sulla on ihan liian pientä kuppikokoa olevat liivit (mikä on todennäköistä, jos kerran koet itsesi isorintaiseksi).
Voi kun naiset oppisivat sen että D-kuppi ei ole yhtä kuin jätti-isot rinnat. Varsinkin pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pienehkö/"normaali" koko.
Vai niin:D Kyllä se kuitenkin on se rintojen koko suhteessa muuhun kroppaan, mikä merkitsee (sen kannalta näyttävätkö rinnat isoilta), vaikka sinne pienen ympärysmitan liivien kuppiin ei yhtä paljon tavaraa mahdukaan kuin isomman. Pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Miten av palstalla kaikki on aina hoikkia ja isorintaisia????
Oma koko 75 F
170 cm, 55 kg
Mitä näillä mitoilla pitäisi tehdä palstailun sijaan?
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit turvottaa rintoja. Tämä aina unohtuu kaikilta.
Sinulta unohtuu, että kaikki eivät käytä pillereitä.
Miten voi hoikalla olla isot jalat? Miten voi hoikalla olla iso nenä? Miten voi hoikalla olla isot korvat? Miten voi hoikalla olla isot huulet?
Voisko olla murrosiällä korkeahko estrogeeni? Yleensä tietenkin vaikuttaa lantion levenemiseen murrosiässä, mutta miksei rintojenkin kehittymiseen.