Miten hoikalla/normaalipainoisella isot rinnat?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]
Olen hoikka ja pitkä, rinnat 70D.Aika pikkuiset siis, tai sitten sulla on ihan liian pientä kuppikokoa olevat liivit (mikä on todennäköistä, jos kerran koet itsesi isorintaiseksi).
Voi kun naiset oppisivat sen että D-kuppi ei ole yhtä kuin jätti-isot rinnat. Varsinkin pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pienehkö/"normaali" koko.
Vai niin:D Kyllä se kuitenkin on se rintojen koko suhteessa muuhun kroppaan, mikä merkitsee (sen kannalta näyttävätkö rinnat isoilta), vaikka sinne pienen ympärysmitan liivien kuppiin ei yhtä paljon tavaraa mahdukaan kuin isomman. Pöljä.
D-kuppi ei ole iso iso, katsoo sitä miltä kantilta vain JOS on oikean kokoiset liivit käytössä. Pöljä.
Vierailija kirjoitti:
70D on ihan vaan keskikokoinen. Tietty jos on todella laiha niin ne on siihen kroppaan suht isot. Rinnat myös vaikuttaa isommilta jos on selvästi hoikka ja esim 70D. Vähän tavallisimman kokoisella ne on pienet tai keskikokoiset. Mulla on 75E-F eikä nää ole isot. Olen kyllä vähän ylipainoinen mutta isot nämä olisi vasta jos laittaisi jollekin 34/36 kokoiselle henkilölle.
No nimenomaan siihen muuhun kroppaanhan rintojen kokoa yleensä verrataan, jos niitä sanotaan "isoiksi".
Minulla on isot rinnat. Painoindeksillä 18,4 minulla oli luomu 75E-rinnat. Ja eivät ole rasvaa. Ovat erittäin tiivistä rintakudosta, minulla on tästä lääkärinlausunto, ja kehotus vuosittaiseen mammografiaan + ultraan, koska millään omalla tutkimisella ei voi rinnoistani mitään muutoksia havaita.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:56"]
Palstan mukaan isot rinnat on yhtä kuin läskiä.
Rinnat ova ttietysti läskiä, ei rintarauhaskudosta voi olla niin paljon, että sillä' pelkästään olisi isot rinnat. Joillakin rasva keräytyy rintoihin. Sitä nyt ei vaan pidetä huonona asiana kuten jos se rasva keräytyisi reisiin.
No mulle ainakin on tosiaan useampi lääkäri kommentoinut sitä, että rintakudosta on epätavallisen paljon ja se vaikeuttaa esim. mammografiaa. Mutta ajattele mitä haluat, jos se saa olosi paremmaksi.
Anteeksi ihan hirveästi, jos olen loukannut. Olen tuon rintarauhaskudoksen lukenut asiantuntija-artikkelista, joten se ei ole minun henkilökohtainen mutu-mielipiteeni. Poikkeuksiahan on joka sääntöön, sen kyllä ymmärrän.
Miksi sitten kirjoitat, ettei rintarauhaskudosta VOI OLLA niin paljoa että sen takia on isot rinnat, jos kuitenkin ymmärrät, että meitä poikkeuksia on?
Olen 151 cm ja hoikka. Rinnat ovat koko elämäni oleet valtavat. Toisen synnytyksen jälkeen hieman pienenivät mutta ei merkittävästi. Kyllä on näin lyhyellä ruman näköistä eikä todellakaan seksikästä. Pukeutuu miten vaan niin kamalalta näyttää
En ymmärrä, kun täällä ihmiset kertovat, että olen hoikka ja pitkä, silti rinnat kokoa 70D yms.
Munkin rintojen koko on 75D, joskus 75DD enkä luokittelisi itseäni isorintsiseksi, vaikka olen hoikka.
Jos toi ympärysmitta on alle 75, ja kuppi D niin ei se rinta iso ole.
Esim. sillä missillä, Eerika Helin, on isot rinnat mun mielestä.
Ihan hyvin normaalipainoisella voi olla isot rinnat. Itselläni oli muistaakseni normaalipainoisena 65H. Meidän suvussa tämä isorintaisuus on hyvin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kun täällä ihmiset kertovat, että olen hoikka ja pitkä, silti rinnat kokoa 70D yms.
Munkin rintojen koko on 75D, joskus 75DD enkä luokittelisi itseäni isorintsiseksi, vaikka olen hoikka.
Jos toi ympärysmitta on alle 75, ja kuppi D niin ei se rinta iso ole.
Esim. sillä missillä, Eerika Helin, on isot rinnat mun mielestä.
Googlasin. Veikkaan tuon (eu-koko) kuppikooksi noin 60-65i/j
Ns. masteopaattiset rinnat on rauhasta ja kudosta.Ne säilyy muodossaan kiinteinä painon vaihteluista huolimatta.Painan itse 50 kg ja edessä pomppii terhakat greipit.
Rinnoissa voi olla myös suurin osa rasvaa ja kudosta hyvin vähän.Mun ex sanoi,että joskus isotkin voi olla sen vuoksi käsissä kuin ”ilmatissit”.
Normaalipainon yläraja on aika läskimitoissa, joten kyllähän sellaisella voi olla melkoiset läskitissit.
Esim. minä voisin olla 64,2-kiloinen, ja olisin silti normaalipainoinen... Olen 162 cm pitkä. Ja nyt 49-kiloisena sopivan hoikka. 55-kiloisena olisin jo läski. Minulla rinnat ovat terhakat, koska ne ovat kokonaan rintakudosta. Siskollani taas tissit ovat lähes pelkkää rasvaa, ja ne ovat todella roikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat. Painoindeksillä 18,4 minulla oli luomu 75E-rinnat. Ja eivät ole rasvaa. Ovat erittäin tiivistä rintakudosta, minulla on tästä lääkärinlausunto, ja kehotus vuosittaiseen mammografiaan + ultraan, koska millään omalla tutkimisella ei voi rinnoistani mitään muutoksia havaita.
Tuolla säteilyttämisellä varmaan se syöpä vielä saadaankin aikaiseksi. Ei kai kukaan oikeasti käy vuosittain mammografiassa?
Vierailija kirjoitti:
Toiset voittaa geenilotossa.
Toisaalta ja toisaalta. Voisin kuvitella, että jos omaa sen ihaillun tiimalasikropan tai suuret rinnat suhteessa muuhun kroppaan, niin istuvia vaatteita on vaikeampi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla säteilyttämisellä varmaan se syöpä vielä saadaankin aikaiseksi. Ei kai kukaan oikeasti käy vuosittain mammografiassa?
No tämä on lääkärin ohje minulle juuri tuon tiheän rintakudoksen takia. Mammografia ei tosiaan riitä, tarvitaan ultra, koska tiiviin rinnan läpi ei mammografia pääse.
Vierailija kirjoitti:
Ei Deet ole vielä isot, normaalit ennemminkin.
Kyllä deet on jo isot.
kokemusta B-, C-, D- ja E- koon rinnoista. Jopa C tuntuu isolta. Suvussani on siis paljon A- ja AA-kuppisia. Niin ja E oli minulle hirvittävän epämukava jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä deet on jo isot.
kokemusta B-, C-, D- ja E- koon rinnoista. Jopa C tuntuu isolta. Suvussani on siis paljon A- ja AA-kuppisia. Niin ja E oli minulle hirvittävän epämukava jo.
No ei se pelkkä D-kirjain edelleenkään tarkoita mitään. Pienikokoisella naisella joku D75 voi näyttää valtavalta, siinä missä ihan kenellä vaan vaikkapa D65 nyt ei ole iso millään mittapuulla (se on keskimäärin saman kokoinen kuin iso B-kuppi).
Vierailija kirjoitti:
Ns. masteopaattiset rinnat on rauhasta ja kudosta.Ne säilyy muodossaan kiinteinä painon vaihteluista huolimatta.Painan itse 50 kg ja edessä pomppii terhakat greipit.
Rinnoissa voi olla myös suurin osa rasvaa ja kudosta hyvin vähän.Mun ex sanoi,että joskus isotkin voi olla sen vuoksi käsissä kuin ”ilmatissit”.
Miehenä allekirjoitan tuon. Rintarauhaskudoksesta ja rasvakudoksesta ne rinnat kaikilla koostuvat. Joillain vaan on enemmän pelkkää rasvaa eli rinnat on "vetelämmän" tuntuiset ja roikkuu. Toisilla rauhaskudosta on enemmän tai se on muuten enemmän turvonnutta ja rinnat on kiinteämmät. Geeneillä on iso vaikutus, mutta hormonit vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä deet on jo isot.
No ei se pelkkä D-kirjain edelleenkään tarkoita mitään. Pienikokoisella naisella joku D75 voi näyttää valtavalta, siinä missä ihan kenellä vaan vaikkapa D65 nyt ei ole iso millään mittapuulla (se on keskimäärin saman kokoinen kuin iso B-kuppi).
75D ei ole valtava kenelläkään, ihan keskikokoa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin e-pillerit ovat kasvattaneet rintoja vaikka muuten olen hoikka.
E-pillerit lisäävät nesteturvotusta.
Aika pikkuiset siis, tai sitten sulla on ihan liian pientä kuppikokoa olevat liivit (mikä on todennäköistä, jos kerran koet itsesi isorintaiseksi).
Voi kun naiset oppisivat sen että D-kuppi ei ole yhtä kuin jätti-isot rinnat. Varsinkin pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pienehkö/"normaali" koko.
Tässä meillä on varsinainen asiantuntija. Kiitos tietoiskusta.