Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
Kommentit (161)
Mistä kumpuaa tuollainen tolkuton miellyttämisenhalu? Ja ei, se ei nyt kelpaa että "tykkään seksistä." Et tykkää, joten mikä on se villakoiran ydin?
Kaippa se rupeaa vitutaan kun maanantaina on munat tulessa.
Ei tarvitse miettiä mistä tämäkin tauti tuli. Soitanko vai en
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:53"]
Mistä kumpuaa tuollainen tolkuton miellyttämisenhalu? Ja ei, se ei nyt kelpaa että "tykkään seksistä." Et tykkää, joten mikä on se villakoiran ydin?
[/quote]
Siitä, että haluan olla hyvä sängyssä. Ja kyllä tykkään seksistä :D Ap
Olet selkeästi epätoivoinen. Pelimiehet haluavat vakipanoiltakin laadukkuutta. Ei takuulla ole laadun tae se, että antautuu kenen tahansa kotiinvietäväksi ja rööreihin tuupataan jatkuvalla syötöllä. Vaikka väitetään, ettei käytössä kulu, niin kyllä se jatkuva käyttö ja kenen tahansa toimesta tosiasiassa kuluttaa. Kertoo myös ihmisestä surullisen paljon.
Teepä joskus päinvastoin. Anna sen miehen jahdata sinua. Tee itsestäsi tavoiteltava. Älä ole niin helppo, vaikka seksiä vain haluaisitkin.
Löysä pillu. Kukaan ei halua toista kertaa.
Älä anna niille pelimiehille heti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:58"]
[/quote]
Olen kysynyt siitäkin, ja ovat sanoneet että tiukka on, toki mahdollista että valehtelee kun tuskinpa kukaan kehtaa suoraan sanoa että on löysä :D Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:01"]
Osta dildo
[/quote]
Toivottavasti tämä on vitsi. Dildohan se aidon ihmisen korvaakin :D Ap
Oletko muuten kiinnostava ja vakavasti otettava? Onko tyylisi laadukas vai halpa? Osaatko keskustella älykkäästi vai oletko muuten vain mukava? Etsit ilmeiseti seuraa väärällä tavalla?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:58"]
Älä anna niille pelimiehille heti.
[/quote]
Pakko antaa kun muuten en saa ikinä ja haluja on niin perkuleesti. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:05"]
Oletko muuten kiinnostava ja vakavasti otettava? Onko tyylisi laadukas vai halpa? Osaatko keskustella älykkäästi vai oletko muuten vain mukava? Etsit ilmeiseti seuraa väärällä tavalla?
[/quote]
En usko. Mutta ei mua kyllä pantaessa kiinnosta miehen luonne, kunhan seksi on hyvää. Näköjään sitten etsin väärällä tavalla seuraa. Tai olen liian epätoivoinen... Tai löysä. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:58"]
[/quote]
Olen kysynyt siitäkin, ja ovat sanoneet että tiukka on, toki mahdollista että valehtelee kun tuskinpa kukaan kehtaa suoraan sanoa että on löysä :D Ap
[/quote]
Olen kylläkin nainen mutta yhden miehen dumppasin parin seksikerran jälkeen koska hän kyseli just tollasia tyhmiä, "onks mun muna iso, oonko paras seksikumppani oonko hyvännäkönen ja hyvä blabla". Tollanen hyväksynnän ja vahvistuksen haku kertoo ainakin omasta mielestä huonosta itsetunnosta ja asettaa toisen osapuolen ahdistavaan tilanteeseen. Eli voi olla siitäkin kiinni, kyllä se näkyy jos seksikumppani haluaa vaan miellyttää ja pönkittää omaa egoa. Haluan seksikumppanin jolla on hyvä itseluottamus ja näyttää sen. Eihän siinä muuten voi heittäytyä siihen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:58"] Löysä pillu. Kukaan ei halua toista kertaa. [/quote] Olen kysynyt siitäkin, ja ovat sanoneet että tiukka on, toki mahdollista että valehtelee kun tuskinpa kukaan kehtaa suoraan sanoa että on löysä :D Ap [/quote] Olen kylläkin nainen mutta yhden miehen dumppasin parin seksikerran jälkeen koska hän kyseli just tollasia tyhmiä, "onks mun muna iso, oonko paras seksikumppani oonko hyvännäkönen ja hyvä blabla". Tollanen hyväksynnän ja vahvistuksen haku kertoo ainakin omasta mielestä huonosta itsetunnosta ja asettaa toisen osapuolen ahdistavaan tilanteeseen. Eli voi olla siitäkin kiinni, kyllä se näkyy jos seksikumppani haluaa vaan miellyttää ja pönkittää omaa egoa. Haluan seksikumppanin jolla on hyvä itseluottamus ja näyttää sen. Eihän siinä muuten voi heittäytyä siihen.
[/quote]
Eli ensi kerralla pidän turpani kiinni enkä kysele mitään, katsotaan toimiiko ja kelpaisinko sitten uudelleenkin :) AP
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:58"] Löysä pillu. Kukaan ei halua toista kertaa. [/quote] Olen kysynyt siitäkin, ja ovat sanoneet että tiukka on, toki mahdollista että valehtelee kun tuskinpa kukaan kehtaa suoraan sanoa että on löysä :D Ap [/quote] Olen kylläkin nainen mutta yhden miehen dumppasin parin seksikerran jälkeen koska hän kyseli just tollasia tyhmiä, "onks mun muna iso, oonko paras seksikumppani oonko hyvännäkönen ja hyvä blabla". Tollanen hyväksynnän ja vahvistuksen haku kertoo ainakin omasta mielestä huonosta itsetunnosta ja asettaa toisen osapuolen ahdistavaan tilanteeseen. Eli voi olla siitäkin kiinni, kyllä se näkyy jos seksikumppani haluaa vaan miellyttää ja pönkittää omaa egoa. Haluan seksikumppanin jolla on hyvä itseluottamus ja näyttää sen. Eihän siinä muuten voi heittäytyä siihen.
[/quote]
Just näin. Älä kysele, ole vaan oma itsesi. Mies laittaa kyllä viestiä, jos haluaa vielä tavata, ja miksei haluaisi, jos vaikutat mukavalta ja järkevältä? Nimim. kokemusta on :).
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:09"]
[/quote]
Eli ensi kerralla pidän turpani kiinni enkä kysele mitään, katsotaan toimiiko ja kelpaisinko sitten uudelleenkin :) AP
[/quote]
Joo, annat sillon semmosen kuvan että sua ei kiinnosta sen miehen mielipiteet vaan se seksi! Ittellä koko sinkkuaikana ollut vakipanoja että kyllä niitäkin on helppo löytää kun vaan jaksaa hakea:) t 15
Jeesus näitä kommentteja.
Ap, älä koskaan ajattele kuvitellun "markkina-arvosi" jotenkin laskevan sen takia, että sinulla on paljon seksikumppaneita. Sinulla on oikeus harrastaa seksiä aina kun haluat, ihan yhtälailla kuin pleijerimiehilläkin. Seksiin tarvitaan kaksi.
Toiseksi, pillu ei todellakaan veny yhden yön jutuista sen enempää kuin vakituisessa parisuhteessakaan. Vaginat ovat tosi joustavaa ja palautuvaa kamaa.
Ongelmasi vaikuttaisi enemmän olevan se, että haluaisit seksin kautta hyväksyntää ja jonkinlaista pysyvyyttä, etkä vaan hetken hupia, eli sulla ja yhdenillanjutuilla voi olla ihan eri lähtökohdat seksiin. Ehdottaisin, että baaripleijereiden kanssa säätämisen sijaan lähtisit etsimään jotakuta, jonka kanssa voi oikeasti rakentua jotain pysyvämpää.
Pleijerimiehet tyypillisesti haluaa vaan lisää nimiä kirjaan, johon kaikki yhdenillan panot merkataan. Siinä kisassa voittaja on se, joka saa eniten nimiä. Pnojen määrä sinänsä ei ole tärkeä. Joten, ei ole sinun syysi jos et kelpaa uusintaan. Ne tyypit ei halua mitään uusintoja, kenenkään kanssa.
Eli etsi mieluummin taviskundeja netistä, esim.
Enemmän passionate tyyliä. Vedä miestä nussimisen aikana tiukasti itseäsi vasten, ja kiedo kätesi miehen ympärille. Tällä tavoin saat itsesi miehen mieleen, ja hän ottaa yhteyttä myöhemmin. Jos olet arka etkä uskalla edes koskea mieheen et jää mieleen.
T: Mies
Kokeile etsiä vakioseksiseuraa jostain deittipalvelusta. Silloin pelisäännöt ovat selvillä puolin ja toisin.