Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoikalla/normaalipainoisella isot rinnat?

Vierailija
26.07.2015 |

Palstan mukaan isot rinnat on yhtä kuin läskiä.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]

Olen hoikka ja pitkä, rinnat 70D.

Aika pikkuiset siis, tai sitten sulla on ihan liian pientä kuppikokoa olevat liivit (mikä on todennäköistä, jos kerran koet itsesi isorintaiseksi).

Voi kun naiset oppisivat sen että D-kuppi ei ole yhtä kuin jätti-isot rinnat. Varsinkin pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pienehkö/"normaali" koko. 

Nimenomaan päinvastoin. Isommalla ympärysmitalla D ei ole erityisen iso (itsellä 85D). Joku 65D näyttää suhteessa aivan erilaiselta.

Mulla on kokoa 65 DD/E ja nämä on niin pienet, että miehen käsi peittää ja litistää nämä kokonaan. Itse asiassa omakin käsi. Ja olen vielä siro ja lyhyt nainen, silti näyttävät kohtuuttoman pieniltä ja asettuvat korkealle muuhun vartaloon nähden. Vartalon mallini on enemmänkin laiha ja sporttinen kuin uhkea. Eli uskallan väittää, että täällä on aika monella väärän kokoiset liivit.

Tai sitten sinulla on vääränkokoiset liivit?

Vierailija
102/119 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri on hoikka ja hänellä on isot rinnat. Ei tuo uutta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintötekijät ja hormonit vaikuttaa myös. Yksi kaverini on hoikka ja siro, mutta hänellä on suuret rinnat. Hän oli tosi hoikka balettia harrastava tyttö, joka kehittyi kaikista ensimmäisenä. Kasvoi pituutta tosi aikaisin ja silloin kun itse olin vielä 11-12v. täyslauta, hänellä oli jo samankokoiset rinnat kuin minulla nyt ja kuukautiset olleet jo kauan. Äitinsä on aivan saman mallinen.

Vierailija
104/119 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla seiskalla on hoikka tyttö, joka on lyhyt ja ei oikeesti varmaa paina ees 35kg. Sillä on yhet luokan isoimmat tissit. Hoikalla tytöllä vähänkin suuremmat tissit näyttää aivan älyttömän isoilta.

Vierailija
105/119 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tytöt ovat ihanaa katseltavaa. Varsinkin ratsastaessa kun sitten ne tissit pomppii ylös ja alas. Nuori laiha tyttö ja isot tissit on ihana yhdistelmä

Vierailija
106/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:56"]

Palstan mukaan isot rinnat on yhtä kuin läskiä.

[/quote]

Rinnat ova ttietysti läskiä, ei rintarauhaskudosta voi olla niin paljon, että sillä' pelkästään olisi isot rinnat. Joillakin rasva keräytyy rintoihin. Sitä nyt ei vaan pidetä huonona asiana kuten jos se rasva keräytyisi reisiin.

Miksi rasva reisissä on muka huonoa? Ei tikkujalat ole naiselliset.

Vierailija
107/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Deet ole vielä isot, normaalit ennemminkin.

Riippuu ympäryksestä.

Vierailija
108/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä on ketjut täynnä hoikkia ja isorintaisia. 90% vauvapalstan mammoista on ko. Ruumiinrakenteen omaavia.

Vierailija
109/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit.Ukot kuolaa.

Vierailija
110/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole voinut syödä e- pillereitä koskaan. Vyötärö 63, rinnan ja lantionympärys 92. Tykkään vartalostani.

Onko tosi.

Vierailija
111/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on geeneissä.

Vierailija
112/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I got it from my mama. Ihan geeneissä vaan semmonen naisellinen vartalonmuoto. 

Rinnat kasvoi jo yläasteella d-kuppiin (D70), olin silloin noin 50-kiloinen. Nykyään kolmikymppisenä E75, kun painan melkein 10kg enemmän.

Vierailija
113/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on aika yleinen kuppikoko, ei mitenkään todella iso. Muu koko ja varatalon malli vaikuttaa myös. Itse olen lyhyt ja kapea vyötärö niin suhteessa niihin oma E kuppi näyttää isolta. 

Vierailija
114/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 H :/ vihaan näitä läpysköjä

Vierailija
115/119 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on aina suhteessa muuhun kokoon. Koko pienellä on pienempi, mutta suhteessa muuhun kokoon suuri. Epämukavaa ja aiheuttaa vaivoja. Häirinnästä puhumattakaan. Kuten tämäkin ketju paljastaa. Jättäkää ne lapset ja nuoret myös rauhaan.

Vierailija
116/119 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tosi isot tissit niin haluisitko vaikka nähdä? 🤪🤪🤪

Vierailija
117/119 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis laiha ja pojat tuijottaa mua koulussa mun suurien tissien takia

Vierailija
118/119 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:54"]

Aika pikkuiset siis, tai sitten sulla on ihan liian pientä kuppikokoa olevat liivit (mikä on todennäköistä, jos kerran koet itsesi isorintaiseksi).

Voi kun naiset oppisivat sen että D-kuppi ei ole yhtä kuin jätti-isot rinnat. Varsinkin pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pienehkö/"normaali" koko. 

Nimenomaan päinvastoin. Isommalla ympärysmitalla D ei ole erityisen iso (itsellä 85D). Joku 65D näyttää suhteessa aivan erilaiselta.

Mulla on kokoa 65 DD/E ja nämä on niin pienet, että miehen käsi peittää ja litistää nämä kokonaan. Itse asiassa omakin käsi. Ja olen vielä siro ja lyhyt nainen, silti näyttävät kohtuuttoman pieniltä ja asettuvat korkealle muuhun vartaloon nähden. Vartalon mallini on enemm

Tai sinä käytät Changen tms liivejä, joissa koot ovat ihan jotain muuta kuin muilla. 

Sitä paitsi, eihän rintojen suuruutta mitata litran mitalla (paitsi silikonien), suuruushan määräytyy ulkoneman mukaan (eli siis se erotus rintojen päältä - rintojen alta). Esim DD/E-kupilla erotus on 21 cm ihan riippumatta ympärysmitasta.

Ja mitä tulee rinnakkaiskokoihin: toki  85A ja 65 E voivat olla tilavuudeltaan samankokoiset rinnat, ihan niinkuin paistetut ja keitetyt kananmunatkin ovat tilavuudeltaan saman kokoisia, mutta vain jälkimmäisiä voidaan sanoa isoiksi.

Vierailija
119/119 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuo luvut ei kerro juurikaan mitään. 

minulla 75 H ja pienenä rintojani pidän. Tuo koko istuu vaan paremmin päälleni.