Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ei ole roskista vessassa

Vierailija
07.07.2015 |

Kuljetatteko verikääröt aina taskussa tai kädessänne keittiön roskikseen? Vai vedättekö pöntöstä alas ja tukitte viemärin? Ajatteletteko lainkaan vieraitanne ja heidän kuukautissuojiaan? Minne heitätte käytetyt korvanpuhdistuspuikot? Minne heitätte wc-paperihylsyt? Käärin kerran käytetyn siteen paperiin ja laitoin laukkuuni kun vessassa ei ollut roskista, ja kun pääsin kotiin unohdin sen sinne ja ihmettelin pahaa hajua laukussani vasta päivien päästä.

Kommentit (239)

Vierailija
61/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:45"]Käytän itse kuukuppia ja tytär kestositeitä. Tyhjät rullat viedään poltettaviin. Korvapuikot vien keittiön roskikseen, tosin sen homman yleensä hoidan vessan vieressä kodinhoitohuoneessa, jossa meillä ne toisinkin on. Suoraan sanottuna en ole ajatellut vierailijoiden kuukautissuojia. Olisi aika ikävää sekin, että ne jäisivät siellä meidän vessassamme haisemaan, kun tyhjennysväli olisi tosi harva. Vai pitäisikö sitä jokaisen naisvieraan jälkeen käydä kurkkaamassa onko roskiksesta jotain?
[/quote]

Viikkosiivouksen yhteydessä? Ja kyllä sen viimeistään hajusta huomaa että pitää tyhjätä..?

Vierailija
62/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ole koskaan tarvinnut vaihtaa kuukautissuojaa kenenkään toisen kylppärissä, ei myöskään ravintolan vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm olen nuori mies, opiskelen ja asun yksin. Miksi ihmeessä minun pitäisi pitää vessassa roskista? Mulla ei ole myöskään mitään intoa hävittää kenenkään eritteisiä asioita, yäk. Ja ainakaan eksäni ei pitänyt ongelmana tätä.

Vierailija
64/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:52"]Ei minun ole koskaan tarvinnut vaihtaa kuukautissuojaa kenenkään toisen kylppärissä, ei myöskään ravintolan vessassa.
[/quote]

Et ole koskaan yöpynyt missään kuukautisten aikana? Mahtaa rajoittaa elämää.

Vierailija
65/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:52"]Ei minun ole koskaan tarvinnut vaihtaa kuukautissuojaa kenenkään toisen kylppärissä, ei myöskään ravintolan vessassa.
[/quote]
No sulla on sitten todella niukka vuoto. Lucky you! Itse joudun joskus vaihtamaan tamponin alle tunnin välein.

Vierailija
66/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä olin tätini luona kylässä menkkojen aikaan, ja heillä ei ollut vessassa roskista. Minua hävetti ajatus, että kuljetan käytetyt siteet keittiöön, joten vedin ne pöntöstä alas. Pönttö meni sitten tukkoon, kyllä hävetti vielä enemmän. Tämän jälkeen tätini laittoi vessaankin roskiksen.

Vierailija
67/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vieraiden ihmisten "verikääröjä" kotini roskikseen, ajatuskin kuvottaa. Siksi meillä ei ole vessan roskista, sillä omat siteet laitan keittiön roskikseen. Wc-paperia saa sensijaan mieluusti kiskaista rullasta pätkän ja kuljettaa siteen siihen käärittynä laukussa omaan roskikseen.

Vierailija
68/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:49"]

Mielestäni vessassa olevaa roskista ei tarvitse TODELLAKAAN hävetä. Itseäni ainakin ärsyttää kun vessassa tulee niin paljon kaikkea roskaa, topsit, meikkikääröt jne. Jollei oo roskista ne jää vaan lojumaan pöydälle.

[/quote]

Ero onkin ehkä siinä, että toisilla tulee vessassa roskaa, toisilla ei. Meillä ei meikata, laiteta hiuksia, topsailla tai leikata varpaankynsiä vessassa, kun siihen on mukavampiakin tiloja, joissa on luonnonvaloa ja joissa voi istua laittautuessaan. Vessassa käydään vain pytyllä ja peseydytään, ei mitään muuta. Satunnaisen tyhjän sampoopullon tai vessapaperihylsyn jaksaa oikein hyvin kantaa oikeaan paikkaansa. Meillä nimittäin myös lajitellaan kaikki jätteet eikä siksi suosita sekajäteroskiksia.

Vierailija
69/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:41"]

Aina näitä vessoja tuntuu löytyvän! Aina yhtä Inhottavaa kääriä omat veret ja laittaa laukkuun :(

[/quote]

Kyllä niillä sinun kyläpaikkasi ihmisillä on vähintäänkin yhtä epämiellyttävää viedä vieraan ihmisen verinen haiseva side roskikseen.

Vierailija
70/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kaiken keittiön roskikseen. Asun yksin eikä minulla käy vieraita, joten olisi vaivalloista pitää wc:ssäkin roskista.

Vierailija
71/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:52"]Ei minun ole koskaan tarvinnut vaihtaa kuukautissuojaa kenenkään toisen kylppärissä, ei myöskään ravintolan vessassa. [/quote] Et ole koskaan yöpynyt missään kuukautisten aikana? Mahtaa rajoittaa elämää.

[/quote]

En tosiaan yövy tuttavien luona, en myöskään ravintoloiden pöytin alla. En koe, että se rajoittaisi elämääni millään lailla. Minulle sopii hyvin, jos hotellihuoneen ainoa roskis on huoneen puolella, ei vessassa.

Vierailija
72/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuukuppia ja topsipuikot yms. vien keittiön roskikseen. Kotini ei ole mikään yleinen majatalo, jossa pitäisi miettiä muiden tarpeita. Vieraat kantakoot siteensä keittiön roskikseen. Monet ystäväpiiristäni tosin lukeutuvat kuukuppien käyttäjiin :)

Vierailija
73/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:56"]En halua vieraiden ihmisten "verikääröjä" kotini roskikseen, ajatuskin kuvottaa. Siksi meillä ei ole vessan roskista, sillä omat siteet laitan keittiön roskikseen. Wc-paperia saa sensijaan mieluusti kiskaista rullasta pätkän ja kuljettaa siteen siihen käärittynä laukussa omaan roskikseen.
[/quote]

Meinaat siis, että vieraidesi pitää kantaa käytetyt suojat mukanaan kotiinsa? :D

Vierailija
74/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriset tampaxit voi vetäistä pytystä alas. Ainakin itse teen aina niin.

Vierailija
75/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä vessassa roskis oikeastaan juuro vieraita varten. Itse käytän kuukuppia, meikit pesen vedellä ja korvia en kaivele puikoilla erään onnettomuuden jälkeen. Ällöttää kyllä jos vieraiden jälkeen huomaa, että roskis pitää vaihtaa. Mikseivät kaikki käytä kuukuppia?

Vierailija
76/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa ja kylppäri erikseen. Kuukautisten aikaan pidän vessassa roskapussia, minkä heitän sitten roskiin kun menkat loppuvat.

Vierailija
77/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kuukuppia, ja wc-paperina on lotus jonka hylsyn voi vetää vessasta alas. Olen kyllä miettinyt pitäiskö vieraita varten olla sielä roskis, tosiaan sen joutuis sit aina naisvieraan käynnin jälkeen heti tarkastaan kun muuten vois jäädä pitkäkskin aikaa verinen suoja sinne :D

Vierailija
78/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:03"]

Veriset tampaxit voi vetäistä pytystä alas. Ainakin itse teen aina niin.

[/quote]

Idiootti! Ei todellakaan voi vetää pystystä alas!

Vierailija
79/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan roskis on yleensa kannellinen ja jalalla avattava. Sisalla on muovipussi jonka voi siististi kietaista solmuun ja vieda pois. En ymmarra miten voi olla niin vaikeata yhden muovipussin ottaminen vaikka paivittain.

https://www.google.com/search?q=bathroom+wastebaskets+with+lid&rlz=1T4GGNI_enUS516US516&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=rfSbVbntOsGoogS6qKSIDg&ved=0CE0QsAQ&biw=960&bih=433

Vierailija
80/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuukautisia pitäisi häpeillä ja salata vielä nykypäivänä? Kiukutellaan vessaroskiksen puutteesta toisten kodeissa, muutenhan voi jäädä vaikka kiinni menkoista :D Itse en ainakaan haluaisi muiden naisten haisevia siteitä vessaani. Vieraiden kodeissa, vieraiden tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän