Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ei ole roskista vessassa

Vierailija
07.07.2015 |

Kuljetatteko verikääröt aina taskussa tai kädessänne keittiön roskikseen? Vai vedättekö pöntöstä alas ja tukitte viemärin? Ajatteletteko lainkaan vieraitanne ja heidän kuukautissuojiaan? Minne heitätte käytetyt korvanpuhdistuspuikot? Minne heitätte wc-paperihylsyt? Käärin kerran käytetyn siteen paperiin ja laitoin laukkuuni kun vessassa ei ollut roskista, ja kun pääsin kotiin unohdin sen sinne ja ihmettelin pahaa hajua laukussani vasta päivien päästä.

Kommentit (239)

Vierailija
41/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:04"]Ettekö te roskiksettomat meikkaa? Onko järkeä kiikuttaa meikinpoistolaput muualle?
[/quote]
Mä pesen suihkussa meikit pois.

Vierailija
42/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyöräytän siteen rullalle ja rullan ympärille seuraavan siteen pakkausmuovin, missä on pieni teipinpala, sillä saa hyvin kiinni. Käytän rainbown siteitä. Siitä sitten keittiön roskikseen. Eikä ole vaikeata. Olen kehdannut kiikuttaa jopa eräällä poikamiessukulaisella mousen roskikseen keittiöön..se kun on asian kanssa sinut, niin pääsee paaaaljon helpommalla! Miniätkin oppineet. Ja niitä vessapaperihylsyjä ei sinne pönttöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:16"]

Ei ne siteet siellä roskiksessa haise, varsinkin jos käärii tiukasti rullalle eikä jätä sinne viikoksi. Ja millä ne ruskeat töhnät kaivaa pois korvasta ellei vanupuikolla, jollain huuhtelulla yms? Eihän sitä puikkoa kuulukaan tärykalvoon asti työntää vaan siitä korvakäytävän "suulta" vaan.

[/quote]

Off topic, mutta korvia ei tosiaan ole tarkoitus kaivella. Korvakäytävät toimivat lääkärien mukaan samoin kuin naisen emätin eli ovat itsepuhdistuvia. En minä emätintänikään vanupuikolla kaivele, että tuliko se valkovuoto nyt varmasti kaikki. Pesen korvani suihkussa käydessäni kevyesti sormella, se riittää.
[/quote]

Näinhän ne lääkärit sanoo juu. Mulla tuppaa kertymään tuota vaikkua korviin niin runsaasti, että kyllä sitä on pakko puhdistella jotenkin ja koen vanupuikon siihen parhaimmaksi välineeksi, haarukan piikit on vähän turhan teräviä ja se kuuluisa kyynärpää ei mahdu. Ja juu, olen testannut useaankin otteeseen, mitä tapahtuu, jos jätän nuo vanupuikot pois. Tuloksena on reissu terveyskeskukseen, kun korva on niin täynnä vaikkua, ettei enää tahdo kuulla mitään.

Kaikki testaamani Removaxit ja Ceridalit yms aiheuttaa hermojaraastavan kutinan korvakäytävään. Olen siis käyttänyt vanupuikkoja päivittäin jo yli 40 vuotta, vielä en ole saanut tärykalvoa puhkaistua!

Vierailija
44/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien siteet keittiön roskikseen (vessan ovelta 1,5m), ei tuota kamalasti vaivaa :) Ja mies kyllä on varsin tietoinen, että naisella on kuukautiset eli ei ongelmaa. Vieraita käy harvoin.

Vierailija
45/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ite voi sietääkään ajatusta viedä rätit keittiönroskikseen. Hyi. Käytetyt nenäliinatki vien wc:n roskikseen. Ja kannellinen roskis kun on niin ei siellä mikään veri haise.... Aikoinaan miehelle mainitsin kun hänen asunnossa ei ollut wc:ssä roskista niin heti osti sellaisen, ihan minua varten ;)

Vierailija
46/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan lavuaarista on metrin matka keittiön roskikselle. Ei todellakaan tulisi mieleen laittaa vessaan omaa roskista topsipuikkoja varten. Menkkoja ei ole, koska on kierukka. Ei tule mitään rättiroskia koskaan.

Vierailija
47/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä minä olen ainoa nainen ja mulla ei ole kuukautisia kun on hormonikierukka. Jos mulla olis vessassa roskis niin en varmasti muistaisi sitä tyhjentää koskaan ja sitten siellä homehtuisi ja haisisi sinun veriset siteen ja tamponit joten mun toive on että kuskaat ne keittiön roskiin kiitos.. voit kääriä ne sievästi vessapaperiin ja pitää nyrkissä pilossa jolloin kukaan ei huomaa mitä viet roskiin.. Meilla pojat vielä jättää usein tyhjiä vessapaerihylsyjä pitikin hyllyjä joten voit naamioida siteesi roskiin tuonnin sellaisen hylsyn tuonniksi :)

Vierailija
48/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:04"]Ettekö te roskiksettomat meikkaa? Onko järkeä kiikuttaa meikinpoistolaput muualle?
[/quote]
En meikkaa vessassa, enkä myöskään säilytä meikkejäni lämpimässä ja kosteassa tilassa, jossa vedetään vessanpönttöä.

Vierailija
49/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui vessan roskiksen ylläpito kolmen uteliaan vauvan myötä. Keittiön roskiksen sain lukkoon, mutta vessan roskis oli aina nurin ja tyhjennetty. Tosi kiva leikkikalu vauvalle jonkun veriset tamponit.. Ja juu se vessan oven lukitseminen ei ollut mahdollista vanhempien lasten takia, en voinut jokaiselle ovia availla erikseen.
Keittiön roskiin kiikutamme kaikki roskat eikä meillä nyt vieraita koko ajan käy. Itse en esim kehtaa omia siteitäni vieraiden vessaroskiin jättää, ties milloin tyhjentävät roskiaan. Parempi viedä keittiön roskikseen joka varmasti poistuu asunnosta vuorokauden sisällä.

Vierailija
50/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkoituksella otan meidän roskiksen aina pois vessasta naisvieraiden käynnin ajaksi. Tässäpä muutama syy:
- ajatus toisten haisevista ja verisistä ja pillusista siteistä ja tamppooneista omassa vessassa kuvottaa
- keittiöön ei tosiaan ole pitkä matka
- tällä testaan myös, ketkä vieraat ovat sinun itsensä kanssa. Kun tälläkin palstalla hoetaan sitä kuinka luonnollinen asia kuukautiset ovat ja ettei niitä pidä hävetä, miksi käärityn siteen muiden edessä kuljettaminen tuntuu suurimmalle osalle olevan elämää suurempi asia?
- ne, jotka eivät kuljeta keittiöön vaan laittavat laukkuunsa, ovat entisiä vieraita ja tuttuja, hissukkahiirulaisia kun minä ja mieheni emme tuttavissamme pidä.

Vierailija
51/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:04"]

Ettekö te roskiksettomat meikkaa? Onko järkeä kiikuttaa meikinpoistolaput muualle?

[/quote]

Meikkaan, muualla kuin vessassa. Meikit pesen pois pääsääntöisesti suihkussa, ja jos joskus kerran vuodessa poistan meikit vessassa, niin sitä varten ei kannata hankkia roskista. Minulla ei yksinkertaisesti tule vessassa niin paljon roskaa, ettenkö voisi viedä niitä parin metrin päähän keittiön roskikseen, jonka tyhjennän päivittäin.

Jos tarvitsette vessassa roskista, pitäkää siellä sellaista. Hyväksykää myös, että kaikki eivät tarvitse.

Vierailija
52/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei TODELLAKAAN roskista vessaan. Kaikki roska keittiön roskikseen, enkä edes meikkaa vessassa. Olen muutaman kerran aikoinaan joutunut siivoamaan vessan roskiksen, joka oli levitelty pitkin kämppää koirien toimesta (ne pirulaiset saavat ovet auki ja kannet ylös). Mikäs sen ihanampaa oli todeta kotiin tullessa, että siellä oli levällään kaikki mun systerin jättämät tamponit ja siteet, parhaimmat ja maukkaimmat kohdat joko syötyinä tai imeksittyinä. Mieheni naama muuttui lähinnä vihreäksi sen nähdessään. Villakoiralta vieläpä roikkui tamponin naru suupielestä.

Ymmärrän hyvin ihmisiä, joilla ei ole roskista vessassa, koirattomiakin. Vessan roskis täyttyy hitaasti, enkä halua mitään veriylläreitä enää. Keittiön roskis oikea paikka, kylässäkin. Mitä se muille kuuluu mitä minä sinne roskikseen vien.

Vierailija
53/239 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja tuo vieraskortti. Jos naispuolisella yövieraalla on kuukautiset ja hän tarvitsee vessaan roskiksen, saan kyllä järjestettyä hänelle sellaisen mikäli hän kehtaa pyytää. Jos taas ei kehtaa, miten hän kehtaisi jättää siteensä roskikseen minun tyhjennettäväkseni?

214

Vierailija
54/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:45"]

Käytän itse kuukuppia ja tytär kestositeitä. Tyhjät rullat viedään poltettaviin. Korvapuikot vien keittiön roskikseen, tosin sen homman yleensä hoidan vessan vieressä kodinhoitohuoneessa, jossa meillä ne toisinkin on. Suoraan sanottuna en ole ajatellut vierailijoiden kuukautissuojia. Olisi aika ikävää sekin, että ne jäisivät siellä meidän vessassamme haisemaan, kun tyhjennysväli olisi tosi harva. Vai pitäisikö sitä jokaisen naisvieraan jälkeen käydä kurkkaamassa onko roskiksesta jotain?

[/quote]

Minä ainakin kurkkaan jokaisen vieraiden käynnin jälkeen, että onko roskiksessa tyhjennyksen tarvetta. Sanoohan sen järkikin, että voi olla. En minä roskiksen sisällöstä sen tarkempaa analyysiä tee, olkaa huoletta.

Vierailija
55/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:37"]

Kuljetatteko verikääröt aina taskussa tai kädessänne keittiön roskikseen? Vai vedättekö pöntöstä alas ja tukitte viemärin? Ajatteletteko lainkaan vieraitanne ja heidän kuukautissuojiaan? Minne heitätte käytetyt korvanpuhdistuspuikot? Minne heitätte wc-paperihylsyt? Käärin kerran käytetyn siteen paperiin ja laitoin laukkuuni kun vessassa ei ollut roskista, ja kun pääsin kotiin unohdin sen sinne ja ihmettelin pahaa hajua laukussani vasta päivien päästä.

[/quote]

- ei kuukautisia, ei verikääröjä. Ei kyllä ollut aikaisemminkaan. Minulla oli tapana poistaa kuukautissuoja aina ennen suihkuun menoa samalla kun riisuin vaatteet. Tämä tapahtui pukeutumishuoneessani, ei kylppärissä.

- Korvia ei kuulu puhdistaa puikoilla. Etkö ole kuullut, ettei korvaan saa laittaa mitään kyynärpäätä pienempää?

- wc-paperihylsyt kuuluvat pahvinkeräyskassiin, eivät kylppäriin.

Vierailija
56/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:40"]

Ongelma poistuu kun sitä ei ajattele. Tuttavani mielestä roskis vessassa on nolo juttu. Se olisi kuin myöntäisi ääneen, että naisella on kuukautiset. Sellaista asiaahan pitää hävetä.... (ei tosin minun mielestäni)

[/quote]

Niin - ja sivistynyt nainenhan ei vaihda sidettä kylässä ollessaan...

[/quote]

ja jos on vielä sivistyneempi, niin pysyy kotona, jos on huonot päivät.

Vierailija
57/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan jättäisi sidettä kylässä roskikseen! On se hienoa kaivella sieltä vieraiden ämmien verisiä siteitä. Yöööök!!!

Vierailija
58/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vessassa olevaa roskista ei tarvitse TODELLAKAAN hävetä. Itseäni ainakin ärsyttää kun vessassa tulee niin paljon kaikkea roskaa, topsit, meikkikääröt jne. Jollei oo roskista ne jää vaan lojumaan pöydälle.

Vierailija
59/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:37"]

[/quote]

- ei kuukautisia, ei verikääröjä. Ei kyllä ollut aikaisemminkaan. Minulla oli tapana poistaa kuukautissuoja aina ennen suihkuun menoa samalla kun riisuin vaatteet. Tämä tapahtui pukeutumishuoneessani, ei kylppärissä.

- Korvia ei kuulu puhdistaa puikoilla. Etkö ole kuullut, ettei korvaan saa laittaa mitään kyynärpäätä pienempää?

- wc-paperihylsyt kuuluvat pahvinkeräyskassiin, eivät kylppäriin.

[/quote]

se on kyynerpää, ei kyynärpää

ettekö te nyt jo opi!?!?

Vierailija
60/239 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liesitaso ja paistinpannu vessassa. Paistan maukkaat letut puolukkapäivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän