se toinen nainen
Jaahas.En kyllä ikinä kuvitellut olevani tässä tilanteessa ja vannonut, etten koskaan tähän menisi. Tilanne on sellainen, että olen ollut kohta puoli vuotta sinkkuäiti ja nyt alkanut tapailla aivan ihanaa, komeaa, huomaavaista, kaikin puolin täydellistä miestä! Olen korvia myöten rakastunut! MUTTA, tämä mies on asunut useamman vuoden avoliitossa ja asuu edelleen. Oonko ihan kusessa vai annanko mennä? Yhdessäolomme on kuin satua, mutta arjen keskustelua ei juurikaan. En oikeastaan haluakaan lähteä ruotimaan hänen parisuhdettaan. Neuvoja! Kokemuksia!
Kommentit (10)
Riittääkö sulle, että olet toinen nainen? Jos hetken huumaa satumaassa riittää, ei kai tuossa mitään ongelmaa ole.
Jos et halua olla miehen toinen nainen; jos haluat olla siinä asemassa, että voit vaatia jotakin, edes perusasioita, niin kyllä, olet kusessa.
Mieti tarkasti, mitä haluat, mikä riittää ja mikä johtaisi itkuun ja hampaidenkiristelyyn. Jos et voi saavuttaa haluaamaasi tuosta suhteesa, olisiko parempi antaa olla kuin ohjata itseään sydänsuruihin?
Jos haluat miehen omaksesi, kerro se hänelle, mutta sano, että kunnioitat itseäsi kuten häntäkin, etkä aio jatkaa enää tätä tapailua ennenkuin hän eroaa.
Eli lopeta tapailu ja katso mitä tapahtuu. Jos mies haluaa sinut, hän kyllä lähtee avoliitosta. Mies ei yleensä koskaan lähde suhteesta ennenkuin on uusi peti pedattuna, mutta jotta voit kunnioittaa itseäsi ja osoittaa sen myös miehelle (tää on muuten miehille tosi tärkeä juttu, että nainen vaatii sitä!) niin älä anna hänen käyttää itseäsi enempää.
Mies voi haluta sinut ja seurata perässä. Silloin olet vahvemmilla kuin jos roikut tuossa toisena naisena pitkään!
Mies kuitenkin myös voi olla tyypillinen mies, joka haluaa voita leivän molemmin puolin ja nauttii tilanteesta niin kauan kuin naisensa sen hyväksyvät. Oma avovaimohan ei varmaan susta tiedäkään, mitä se siis kertoo sun itsekunnioituksesta, jos suostut jakamaan miehen...
Jos taas sulle riittää, että teillä seksi toimii (vaikka mies panee myös toista säännöllisesti) niin siitä vaan. Seksi on vain seksiä, ei rakkautta tai suhde.
mieti vähän minkä tuskan heille aiheutat!
tuohon yhdessä asumiseen. En voisi ikinä luottaa mieheen joka on pettänyt edellistä avovaimoaan. Tekee sen luultavasti tylsistyttyään uudestaan.
Jos miehellä on lapsia, niin mieti vähän minkä tuskan heille aiheutat!
Ja sama pätee pettäviin ja jättäviin naisiin.
on yhtä syyllinen lasten tuskaan se horo, joka tietää niistä lapsista ja silti tyrkyttäytyy. Molemmat pettämiseen osallistuvat ovat syyllisiä. Älkääkä yhtään yrittäkö pestä paskaa päältänne, kun sen itse niskaanne olette halunneet!
olevan miehen kanssa, varsinkaan jos oli lapsia. Tai varatun, kenellä oli lapsia.
Syyhän on toki miehen ja hänhän se rikkoo perheen ja aiheuttaa tuskan lapsille, mutta en halunnut olla osallisena sellaiseen. Ajattelin aina, että jos mies on huoripukki niin aiheuttakoot vammat lasten sielulle jonkun muun naisen kanssa kuin minun.
Vapaitakin oli saatavilla.
Sadut ovat satuja ja arki on arkea. Mikä sinulle riittää,seksi ja seikkailu vai haluatko parisuhteelta muutakin? Itse en tapailisi.
Tiedän, että aina kaikki ei vain mene kuten pitäisi, itsekin tuppaan ihastumaan vääriin miehiin, mutta varattuhin miehiin, en ole koskenut. Vaikka heihin olen ihastunutkin. Surullista sinänsä, että tuntuu, että kaikki minulle sopivat miehet ovat jo varattuja.
kerran pettäjä on aina petääjä, eli jos häne nkanssaan jatkat, pääset vielä tuohonkin hommaan ottavaksi osapuoleksi.
Ja kannattaisiko nyt kattella vähän pitempään kuin puoli vuotta ennenkuin taas säntää? Ihan sen lapsenkin tähden? Varmasti sulla on kova hellyyden ja rakastumisen kaipuu, mutta maltti voisi olla valttia.. varsinkin, kun tuossa todnäk tulee sulle turpaan jollain tasolla kuitenkin.