Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koirantaluttajat kuvittelee että on kiva kun heidän koira tulee jalkoihin

Vierailija
08.03.2026 |

Annetaan koiran kulkea pitkällä edessä suoraan vastaantulijan jalkoihin. Koittakaa nyt jo ymmärtää että maailma ei ole vain teidän koiria varten.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu täälläkin.

Vierailija
2/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin, on mullekin tässä maailman tilanteessa suurimpia huoliani. Ei mitään rotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kun koira on kiinni remmissä ei yhtään seurata missä se koira menee. Sitä hihnaa ei edes pimeällä kunnolla näe. Pari kertaa olen kaatunut kun en ole huomannut että eteen on viritetty koira-ansa. Yhtä vaarallista kun laitella jotain naruja teiden ja polkujen yli.

Vierailija
4/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva kun koira tulee moikkaamaan. Sanon omistajille, että saa tulla :) 

Vierailija
5/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan tarjoaminen ihanalle koiralle on aina paikallaan. Ai eikö saa antaa suklaata, no voi voi kun koira tuli ihan jalkoihin pyytämään!

Vierailija
6/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajilta puuttuu terve järki. Monissakin koiriin liittyvässä asiassa.

Vierailija
7/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisiköhän jotenkin verottaa noita koiranomistajia enemmän, että oppisivat olemaan

Vierailija
8/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaan tarjoaminen ihanalle koiralle on aina paikallaan. Ai eikö saa antaa suklaata, no voi voi kun koira tuli ihan jalkoihin pyytämään!

OOT SAIRAS PAS K A NOI E SUKLAAJUTTUINESI. Saako sut myrkyttää.

Vierailija
9/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäät taas liikkeellä. Menkää kirkkoon, luontoon, terapiaan. Joku mikä helpottaisi oloa.

Vierailija
10/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka yläpeukuttaa tällaista.

Vierailija
11/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Sitte ei enää niin kauheesti haitta niitten kurajäljet lahkeissa;)

Vierailija
12/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistaja on itse valinnut ottaa koiran. Silloin hän hoitaa sen itse eikä häiritse muita ihmisiä koiralla.

Vierailija
13/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän on vaikea ymmärtää, että kaikki eivät ole koiraihmisiä?

Kaikkein järkyttävimpiä on isot koirat, jotka nuuhkii haaroväliä. 

Vierailija
14/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kun koira on kiinni remmissä ei yhtään seurata missä se koira menee. Sitä hihnaa ei edes pimeällä kunnolla näe. Pari kertaa olen kaatunut kun en ole huomannut että eteen on viritetty koira-ansa. Yhtä vaarallista kun laitella jotain naruja teiden ja polkujen yli.

Tähän vielä puhelin toiseen käteen, niin näe edes missä itekään kulkee.

Vierailija
15/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäät taas liikkeellä. Menkää kirkkoon, luontoon, terapiaan. Joku mikä helpottaisi oloa.

Saako kirkkoon ja terapiaan ottaa koiran mukaan?

Vierailija
16/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän on vaikea ymmärtää, että kaikki eivät ole koiraihmisiä?

Kaikkein järkyttävimpiä on isot koirat, jotka nuuhkii haaroväliä. 

Missä ihmeen paikoissa kuljet kun isot koirat tunkevat haaraväliin? Minua vastaan tulevat isot koirat kulkevat hienosti omalla puolellaan, samoin pienemmät. Liikun ja lenkkeilen päivittäin ja alueellamme asuu paljon koiraväkeä. 

Vierailija
17/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä inhottavampia ovat nämä jotka nauraa miten pentuinen koira on kun se innolla hyppii vasten ja suulle. Siinä on oma huuli halki kun kultainen noutaja hyppää hampaillaan suuta vasten ja omistaja nauraa vieressä.

Vierailija
18/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti päästä koiraani kenenkään jalkoihin. Itseäni koiraa ulkoiluttaessa ärsyttää aina suunnattomasti ne, joiden on pakko tulla lääppimään koiraa ja juttelemaan sille. Yritän aina ohittaa, mutta ei viitsisi olla epäkohteliaskaan.

Vierailija
19/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OOT SAIRAS PAS K A NOI E SUKLAAJUTTUINESI. Saako sut myrkyttää.

Minulle saa tarjota suklaata, jos pyrin jonkun jalkoihin nylkyttämään tai ryhdyn haistelemaan vastaantulijan alapäätä.

Vierailija
20/27 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Olen minä tietoinen että ei ihmiset aina tykkää koirista ja pyrin siihen että en häiritse ketään. Ja jos joku tulee silittämään niin varoitan että koira hyppii ja sillä on kuraiset tassut ja varokaa silmälasejanne (koirani on nimittäin silmälasit yhdeltä ihmiseltä pudottanut päästä kun innoissaan hyppi ja yritti nuolla naamaa....)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän