Rintojen kokoa pystyy rintsikoilla säätelemään ihan täysin
Voi olla tänään lattarintainen, huomenna keskikokoinen, ylihuomenna uhkea. Se on kivaa. T. Nainen
Kommentit (56)
Samalla tavoin peniksen kokoa voi säädellä laittamalla kurkun taskuun.
Ei mun rintojen koko vaihtele liivien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Laita riisipussit sinne.
Ei siinä sillä tavalla toppauksia tarvia, vaan joko litistetään tai nostetaan tarjolle ne olemassa olevat rinnat. Ap
Minäkin laitan lenkille aa-kupit näiden normaalien G-kuppien tilalle, niin tissit pienenee lenkin ajaksi ja on helpompi juosta :)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitan lenkille aa-kupit näiden normaalien G-kuppien tilalle, niin tissit pienenee lenkin ajaksi ja on helpompi juosta :)
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. T. 80F
Vierailija kirjoitti:
Mä F just mietin tuota latistamista, AUH.
Mun rinnat pysyvät aivan sama kokoisina oli liivit tai ei. Huolestuisin jos koko kovasti vaihtelisi.
Ja ihan varmasti näistä minun AA kupeista saa uhkeat ilman toppauksia😂
Vierailija kirjoitti:
Laita liian pienet urheiluliivit. Ne lätistää rintoja pari kokoa, mutta ei toki aa kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan myös koon 32 kengät, niin on sirompi jalkaterä. Päälle XS takki, se hoikistaa.
Kätevää myös vaatteissa jos tarvvitsee mennä juhliin tai työhaastatteluun. Ostaa vain 0-koon puvun ja kaikki ihailevat miten hoikka on. Mitään ozempic-pistoksia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Mun rinnat pysyvät aivan sama kokoisina oli liivit tai ei. Huolestuisin jos koko kovasti vaihtelisi.
kuva tai ei uskota
Muotoa voi säädellä, ei kokoa. Runsaalla toppauksella ja kohotuksella rinnat saa tietysti näyttämään isommilta, mutta ei ne siitä oikeasti kasva.
Saan D-kokoa olevat rinnat napakoilla urheiluliiveillä B-kokoiseksi.
Ap vaikuttaa hieman vajaavaiselta... Arvelisin mieheksi myös.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä aloitus.
No eipä ole ennen mieheksi sanottu. T. Ap, N
Laita riisipussit sinne.