HS, Miksi rinnat tarkoittaa monelle seksiä?
Hyvä juttu Hesarissa, miksi rinnat tarkoittavat seksiä. Esim. Tissiflashmobissa ei tule mieleenkään seksi.
Kommentit (43)
Aika monille naisille rinnat ovat tärkeä seksuaalinen voima.
Miksi naisen alakerrasta käytetään rumia sanoja. Eikö se saa olla neutraali kehonosa.
Useimmille kyseessä on intiimialue, johon ei kosketa ilman lupaa. Niiden tuijottaminen tuntuu myös epämiellyttävälle, siksi lähinnä ihmetyttää miksi joku haluaa olla yläosattomissa julkisella paikalla. Joku fetissi kenties?
Vierailija kirjoitti:
Aika monille naisille rinnat ovat tärkeä seksuaalinen voima.
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Rinnat vain ovat. N
mikseivät kysy näiltä voimanaisiltaan joita he aina hehkuttavat kuten erika viikamanilta.
Moni nainen elättää itsensä tisseillä
Sama ilmiöhän oli aikoinaan nilkkojen ja olkapäiden kohdalla koska ne nähtiin hyvinkin seksuaalisena. Ennenkuin siihen tottui.
Kohta sitten enää raskaat fetissit kiihottaa 🥵
Naiset on itse ne, jotka haluaa terhakat ja kauniit tissit. Ei hekään sokeita ole.
Hesarin pitöisi kuulla eräästä henkilöstä nimeltä Darwin ja mitä hänellä on kerrottavaa evoluutiosta biologisessa ja kulttuurillisessa kontekstissa.
Vierailija kirjoitti:
mikseivät kysy näiltä voimanaisiltaan joita he aina hehkuttavat kuten erika viikamanilta.
No eihän tuossa ole kyse siitä, että rinnat olisivat naiselle jotenkin erityisen tärkeät, vaan siitä, minkä reaktion niillä saa tietyntyyppisissä miehissä aikaan.
Kyllä mä oon lapsesta asti ihmetelly että miksi mun ja muiden naisten pitää peittää rinnat. No onneks se ilmeisesti olis nykyään ihan laillista olla yläosattomissa uimarannalla ja jopa uimahallissa? Pitäs vaan joidenkin alkaa uskaltaa niin muutkin uskaltais seurata perässä halutessaan. Vaikeinta olla se eka joka alkaa oleen ilman yläosaa. Mut mitä enemmän sitä tehtäis sen normaalimmaks ja helpommaks se tulisi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on itse ne, jotka haluaa terhakat ja kauniit tissit. Ei hekään sokeita ole.
Nainen haluaa yleensä olla kaikin tavoin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Tampereella
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
Uuh
Vierailija kirjoitti:
Useimmille kyseessä on intiimialue, johon ei kosketa ilman lupaa. Niiden tuijottaminen tuntuu myös epämiellyttävälle, siksi lähinnä ihmetyttää miksi joku haluaa olla yläosattomissa julkisella paikalla. Joku fetissi kenties?
Minulle se on tasa-arvokysymys. Naisten rintoja eivät saa muut määritellä, eikä demonisoida. Ainoastaan rintojensa kantaja itse voi lausua mitä ne merkitsevät.
Hesaria se jaksaa kiinnostaa kaikki muu kuten tällä kertaa tissit kun pitäisi keskittyä miksi Suomessa kaikki menee päin hlvettiä ja miten korjata tämä seikka mutta joo tissit sitä ja pillut tätä ja kullit siellä on lehden missio.
Vierailija kirjoitti:
Sama ilmiöhän oli aikoinaan nilkkojen ja olkapäiden kohdalla koska ne nähtiin hyvinkin seksuaalisena. Ennenkuin siihen tottui.
Kohta sitten enää raskaat fetissit kiihottaa 🥵
Kyllähän sekä kauniiden ja sensuellien naisten nilkat että olkapäät ovat seksuaalisia, kuten vaikkapa komeiden miesten kädet ja hartiat.
Se on sitten toinen asia, että kuinka paljon niitä on pakko peittää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihmiseen muutenkaan kosketa ilman lupaa? Ja tuijottaminenkin on epämiellyttävää ihan muutenkin eikä vain rintojen tuijotus? Ja mikä tämä seksuaalisuus argumentti on näissä keskusteluissa? Minua kiihottaa eniten kaulan sively niin pitääkö minun nyt peittää mun kaula? Ja rinnat taas minulla ei ole mitenkään erogeeniset alueet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on tasa-arvokysymys. Naisten rintoja eivät saa muut määritellä, eikä demonisoida. Ainoastaan rintojensa kantaja itse voi lausua mitä ne merkitsevät.
Joo ja ei. Ei mielestäni haittaa, että yhteiskunnassa on automaattisia häveliäisyyden tiloja, kuten vaikkapa sukupuolen mukaan jaettuja vessoja. En halua mennä johonkin yhteiseen tilaan jalat ristissä väittelemään siitä, mitä oikeus yksityisyyteen juuri minulle merkitsee. Saati vaikka lähettää lasta sellaiseen tilaan.
Jutun pointti taisi sinulta vilahtaa taas ohi.