Mikä tilanne! Auttakaas...
Eli "mies" lähti 8 päivää sitten riidan yhteydessä (joka oli aivan naurettava!). Ei ole pitänyt mitään yhteyksiä, saati että olisi sopinut että puhutaan tää asia selväksi.
Tänä aikana ei ole ollut missään tekemisissä oman lapsensa kanssa. Eikä myöskään millään lailla osallistunut rahallisesti perheemme elättämiseen. Itse maksoin tämän kuun vuokran, päivähoidon jne. ja kohta täytyy siirtyä visaan, kun alkaa rahat loppua.
Eli miten tästä eteen päin?! Siis "Millä lain nojalla" sen kusipään saisi maksamaan jotain??! Vai meinaakohan kauankin viettää jotain s-tanan villiä "poikamieselämää" ja lapsi alkaa kaivata isäänsä yhä enemmän.
Pyysin tällä viikolla, että hoitaa lasta tämän yön (eli siis ei hoitamista, kun saa vaan nukkua) kun minulla alkaa 3 yötä. Ensin lupasi (tänään vielä lupasi aamupäivällä hoitaa) ja sitten äsken soitti ja v-mäisesti perui sen. Tiedän, että sillä ei ole mitään oikeaa syytä, ettei olisi voinut hoitaa lasta. Todella kivaa!! Ei sitten yhtään aikaisemmin voinut perua tuota...
Mistä näitä kusipäitä oikein tulee...?? Ei edes lastaan ajattele ja hyvin tietää että minulla on hätä tuon yövuorojärjestelyn kanssa.
Kommentit (6)
tuli vaan mieleen, jos noitakin öitä lasketaan, kumpi lapsen kanssa yöllä nukkuu.
"mieheen" enää. Aikuisen, vastuuntuntoisen ihmisen ei kuulu käyttäytyä noin. Ota lusikka kauniiseen käteen ja järjestele koko elämäsi sellaiseksi, että mies ei enää kuulu arkielämääsi. Sovi viranomaisten kautta (ellette pääse suoriin ja rehellisiin väleihin keskenänne) elatussystee,it ym.
Onpa ikävä tilanne ap. Jos tämä ei ole uutta niin laittaisin eron vireille. Ainakin sillä tavalla pääsisit eteenpäin asian kanssa.
kun ei aiemminkaan kiinnostanut. Ota selvää elatusmaksuista ja kaikkeen siihen liittyvästä sosiaalitoimistosta.
On kyllä ongelmia piisannut! Miehen puoleta enimmäkseen. Vuosia sitten olin mm. puolen vuoden "baarireissuamis" putki jolloin kävi jatkuvasti... Minä kotona vauvan kanssa... Sitten oli peliriippuvuutta, pikavippejä jne.
Äsken sitten laittoi viestiä, että "jos ei riidellä voin tulla hoitamaan"... !! Aivan tarkoituksella piti minua jännityksessä, kerkesin jo sopia varahoitopaikankin jos mies ei olis tullut! "Pakkohan" minun on suostua hänet tänne ottamaan lasta hoitamaan, että pääsen yöksi töihin. Muuten saisi minun puolestani pysyä poissa. Olen niin raivoissani tuosta "katoamistempusta"
Sillä on semmosia "mukavia" poikamieskavereita, joiden luona majailee! Ketähän muita siellä myös majailee, mietin vain ;(