Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssan arvioitu kuolleisuus 5-6%.

Vierailija
08.07.2009 |

Espanjantaudissa se oli n. 3%.

Kyllä pistää hiukkasen miettimään omallakin ja perheen kohdalla vaikkei ollakaan riskiryhmää.

Kolmensadan oppilaan koulusta voi siis kuolla jopa 15 oppilasta!!!

Kiitos meille tauti ekasta aallosta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eilisen lehdestä; eli 7.7. Tuossa on taulukko johon on kerätty kaikki maailmanlaajuiset influenssaepidemiat, niiden alkuperät, riskiryhmät, kuolleisuudet jne.

11

Vierailija
22/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain sanoin sen mitä lehdessä luki, tokihan voi olla väärässä ja mikäs sen parempaa. Mutta mun kauhukuva on se, että kuolleisuus onkin luokkaa 5-6%. Sitä minä en halua, mutta varaudun silti. Joten tarttuminen ekassa aallossa, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tahan mennessa kuollut kuusi henkea, joilla jokaisella on muita vakavia terveysongelmia, esim. immuniteettiongelmia. Eilen kuoli pieni tytto joka oli vaikeasti kehitysvammainen ja sai pahoja epilepsiakohtauksia koko ajan. Eli olisi voinut kuolla milloin tahansa muutenkin, nyt vaan kun tutkittiin kuoleman jalkeen todettiin etta hanella oli sikainfluenssa kuollessaan. Sairastuneita arvioiden mukaan 20.000-30.000. Eli laske siita sitten prosentteja. Yhtaan 'tervetta' ihmista ei siihen ole kuollut, ei edes melkein kuollut.

Vierailija
24/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain sanoin sen mitä lehdessä luki, tokihan voi olla väärässä ja mikäs sen parempaa. Mutta mun kauhukuva on se, että kuolleisuus onkin luokkaa 5-6%. Sitä minä en halua, mutta varaudun silti. Joten tarttuminen ekassa aallossa, kiitos.

haluaisin silti nähdä tuon artikkelin ennen kuin sanoisin siitä mitään.

Vierailija
25/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen aallon jälkeen sen on arvioitu, siis edelleen arvioitu olevan 5-6%. Kukaan ei vielä tiedä mitä se tulee oikeasti olemaan. Totuus voi sitten olla 0.5% tai 10%. Katsotaan vuoden päästä.

ap

Vierailija
26/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tiistai Etelä-Suomen Sanomat, siinä se artikkeli on. Ei ole heidän nettisivujen uutisissa.

ap

Vierailija
27/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan voi myöskään arvioida sen aiheuttamaan kuolleisuutta.

Vierailija
28/28 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sit 90% ja mikä ettei olis kun siltä kerran tuntuu.

BUUUUUU! Ja kaikki on kauhuissaan tällaisista "arvioista", ei hyvä tavaton, älkää viittikö uskoa tuollaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi