Sikainfluenssan arvioitu kuolleisuus 5-6%.
Espanjantaudissa se oli n. 3%.
Kyllä pistää hiukkasen miettimään omallakin ja perheen kohdalla vaikkei ollakaan riskiryhmää.
Kolmensadan oppilaan koulusta voi siis kuolla jopa 15 oppilasta!!!
Kiitos meille tauti ekasta aallosta.
Kommentit (28)
Minä vain sanoin sen mitä lehdessä luki, tokihan voi olla väärässä ja mikäs sen parempaa. Mutta mun kauhukuva on se, että kuolleisuus onkin luokkaa 5-6%. Sitä minä en halua, mutta varaudun silti. Joten tarttuminen ekassa aallossa, kiitos.
on tahan mennessa kuollut kuusi henkea, joilla jokaisella on muita vakavia terveysongelmia, esim. immuniteettiongelmia. Eilen kuoli pieni tytto joka oli vaikeasti kehitysvammainen ja sai pahoja epilepsiakohtauksia koko ajan. Eli olisi voinut kuolla milloin tahansa muutenkin, nyt vaan kun tutkittiin kuoleman jalkeen todettiin etta hanella oli sikainfluenssa kuollessaan. Sairastuneita arvioiden mukaan 20.000-30.000. Eli laske siita sitten prosentteja. Yhtaan 'tervetta' ihmista ei siihen ole kuollut, ei edes melkein kuollut.
Minä vain sanoin sen mitä lehdessä luki, tokihan voi olla väärässä ja mikäs sen parempaa. Mutta mun kauhukuva on se, että kuolleisuus onkin luokkaa 5-6%. Sitä minä en halua, mutta varaudun silti. Joten tarttuminen ekassa aallossa, kiitos.
haluaisin silti nähdä tuon artikkelin ennen kuin sanoisin siitä mitään.
toisen aallon jälkeen sen on arvioitu, siis edelleen arvioitu olevan 5-6%. Kukaan ei vielä tiedä mitä se tulee oikeasti olemaan. Totuus voi sitten olla 0.5% tai 10%. Katsotaan vuoden päästä.
ap
Hanki tiistai Etelä-Suomen Sanomat, siinä se artikkeli on. Ei ole heidän nettisivujen uutisissa.
ap
eihän kukaan voi myöskään arvioida sen aiheuttamaan kuolleisuutta.
on sit 90% ja mikä ettei olis kun siltä kerran tuntuu.
BUUUUUU! Ja kaikki on kauhuissaan tällaisista "arvioista", ei hyvä tavaton, älkää viittikö uskoa tuollaista!
on eilisen lehdestä; eli 7.7. Tuossa on taulukko johon on kerätty kaikki maailmanlaajuiset influenssaepidemiat, niiden alkuperät, riskiryhmät, kuolleisuudet jne.
11