Moni 40+ nainen tuntuu katselevan vähän vanhempia miehiä parisuhteeseen ikäluokasta 55+. Kiinnostaako ne eniten?
Kommentit (53)
Vain sinun harhaisissa kuvitelmissa
Käyttävät farmariasuja, tennistossuja ja kampaavat viimeisen hiuskiehkuran peittämään kaljun?
Huvittelumies voi olla 50-60 v, mutta parisuhteeseen samanikäinen tai nuorempi.
Ei kiinnosta, ei tänään, eikä huomenna eikä ensi viikolla eikä ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olisi
Nimim. N40+
Ei, koska niillä alkaa terveys prakaa. Haluatko omaishoitajaksi? Noiden kanssa voidaan bilettää, ei muuta.
Eiköhän se ole juuri päivastoin noin pääasiallisesti. Kommunikaatio tai intohohimo ne suhteet kuitenkin rakentaa, jos muita syitä ei mainita.
Tuon ikäinen nainen voi ottaa vaikka itseään nuoremmankin, jos on huolehtinut itsestään. Ps. Itse en siis ole tuon ikäinen useaan vuoteen, mutta tiedän
Ap on väärässä, eikä ole eka kerta kun tämmöisestä haaveilee. Minä en erottuani alkanut mitään papparaisia katsella, eivätkä muutkaan tuntemani eronneet, lesket tai muuten yksinelävät naiset. 

Ei edelleenkään, miksi teet aina tämän saman aloituksen joka viikko?
Ei, "moni" 40+ nainen ei tasan katsele mitään papparaisia suhteeseen. Kaikki tuntemani tämän ikäiset naiset ovat joko onnellisesti sinkkuja tai sitten suhteessa max. 2 vuotta vanhemman miehen kanssa, monet itseään nuorempien.
N43, mies löytyi tammikuussa, hän on 44v.
Ei kiinnosta yhtään. Mun oma isäni on vasta 62v, kuvottava ajatuskin olisi koskea tuon ikäiseen ukkoon.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olisi
Nimim. N40+
Ei, koska niillä alkaa terveys prakaa. Haluatko omaishoitajaksi? Noiden kanssa voidaan bilettää, ei muuta.
Ei niiden kanssa voi edes bilettää. Niillä ei seiso.
Ei kiinnosta. Kokeilin 14 vuotta vanhempaa jokunen vuosi sitten, ei kiitos koskaan enää. Ukkohan lähenee nykyisin kuuttakymppiä, ei sellainen enää mukana pysy.
Tämähän se olisi
Nimim. N40+