Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jenkille vastataan kysymykseen "HOW ARE U???"

Vierailija
08.07.2009 |

sanotaanko vain että fine thänks.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisestakin aiheesta saadaan näin pitkä jankkausketju? Naiset... 

Vierailija
62/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota whats uppia olen myös miettinyt! Kuuluuko siihen vastata samalla tavalla, whats up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:01"]

[/quote] Kai siksi että näitä kohteliaisuussääntojä ei opeteta koulussa ja niitä pidetään turhina. Miehet...

Vierailija
64/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:04"]

Tuota whats uppia olen myös miettinyt! Kuuluuko siihen vastata samalla tavalla, whats up!

[/quote] EI, siihen vatataan 'not much'.

Vierailija
65/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaat iha suomeksi vaan, että nyt lähet matkoihis senkin jenkki. emmie oo kiinnostunna. jolset ny lähe niin mie otan puhheeks viatnamin enkä ees haluu olla mormoni.

noin niistä yleensä pääsee.

Vierailija
66/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat tietysti FUCK U!

Vierailija
67/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:01"]

[/quote]

viisi vuotta pitkä jankkausketju lienee ennätys jo av:llakin.

Vierailija
68/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin jenkeissä tervehti jokainen kaupanmyyjä noin. Kun vastasin fine, and you alkoivat usein nauraa. Pari vuotta sitten kun suomessa asiakkaaksi (olin siis itse kaupan kassalla) osui jenkki ja tervehdinHei hän vastasi tuon how are you. Tästä olen päätellyt että tuollaisessa asiayhteydessä tarkoittaa Hei ja siihen vastataan hello tms. Kun taas olin esimiehenä englannin kielisessä yrityksessä ja alaiseni tervehtivät noin vastasin I'm fine and you? Eli sanoisin että on vähän tilannekohtainen. Ap tapauksessa riippuu sanooko ensin hello vai ei. Eli korvaako tervehdyksen tuolla vai small talkkaako. Ja en ole itse jenkki, kunhan annoin oman mielipiteeni niin kuin kaikki muutkin täällä:)

Vierailija
69/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

What up - hey

Vierailija
70/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's fuck!

Vierailija
71/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä nolo ketju O.o

Vierailija
72/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:30"]

Kun olin jenkeissä tervehti jokainen kaupanmyyjä noin. Kun vastasin fine, and you alkoivat usein nauraa. Pari vuotta sitten kun suomessa asiakkaaksi (olin siis itse kaupan kassalla) osui jenkki ja tervehdinHei hän vastasi tuon how are you. Tästä olen päätellyt että tuollaisessa asiayhteydessä tarkoittaa Hei ja siihen vastataan hello tms. Kun taas olin esimiehenä englannin kielisessä yrityksessä ja alaiseni tervehtivät noin vastasin I'm fine and you? Eli sanoisin että on vähän tilannekohtainen. Ap tapauksessa riippuu sanooko ensin hello vai ei. Eli korvaako tervehdyksen tuolla vai small talkkaako. Ja en ole itse jenkki, kunhan annoin oman mielipiteeni niin kuin kaikki muutkin täällä:)

[/quote] No ei se nyt ihan noin mene ;). Jospa et sanonutkaan 'fine' vaan 'vine', se voi kaupankassaa vahan naurattaa.

Vierailija
73/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus: "Who are you?"

Vierailija
74/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2009 klo 20:42"]

"ugly and overweighted" on myös kelpo vastaus. Tuon kohdalla jenkkikin saattaa ehkä pysähtyä sekunniksi ennenkuin jatkaa omaa smalltalkkiaan

[/quote]

ylipunnittu?

Vierailija
75/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2009 klo 20:42"]

"ugly and overweighted" on myös kelpo vastaus. Tuon kohdalla jenkkikin saattaa ehkä pysähtyä sekunniksi ennenkuin jatkaa omaa smalltalkkiaan

[/quote]

ylipunnittu?

[/quote] Ei tarvitse olla edes jenkki, kylla muutkin amerikkalaiset pysahtyvat :D

Vierailija
76/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen puhuttiin tästä miehen kanssa. How are you ei ole ainakaan jenkeissä kysymys, vaan pelkkä tervehdys. Siihen riittää mainiosti huudahdus "Hi" tai "How are you" takas. Nyt naurattaa, kun joillekin jenkeille olen aikaisemmin vastannut "Fine thank you, how about you?" tmv. :D

Vierailija
77/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys tulee huutamalla, kutein AP:n esimerkissä, "I AM DOING DANDY PLEASE GO AWAY" 

Vierailija
78/85 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

diarrhea, thanks 

Vierailija
79/85 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo wazzup?

Vierailija
80/85 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin naapurin miehelle kerran ihan piruuttani et oh im so tired, my back is hurting and havent been able to sleep much. These bags are so heavy, would u mind carriyng them for me please, thanks. Oh dear my back.

Se vastas et olen asunut tarpeeks kauan suomessa, that was a good one ja hyppäs nauraen autoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä