Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieniä ärsyttäviä asioita (miehessä)

Vierailija
02.07.2009 |

Siis minulla on ihana mies. Imuroi, tiskaa ja tekee ruokaa mukisematta. Osaa myös käydä kaupassa ja muistaa joka päivä kertoa että rakastaa. MUTTA, että joskus ottaa päähän ihan pienet ajattelemattomuudet!

Jos vaikka juomme olkkarissa kahvia, mies nousee ja vie keittöön vain oman kahvikuppinsa, eikö voisi samalla viedä molempia kuppeja kun kerran on keittiöön menossa?

Meillä ei jokapäivä pedata sänkyä, mutta jos minä petaan, niin petaan koko sängyn, jos mies petaa, niin petaa vain oman puolensa!

Samoin käy pyykkien, mies kerää vain omansa, koska "ei tiedä minne hyllyle haluan omani"

Grrr...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree paljon, usein tahalleen minuun päin ja sitten nauraa. Jättää syödyt viilipurkit mihin tahansa ja kaapii niitä loppuun asti ettei yhtään pisaraa mene hukkaan. Käskyttää minua liikaa. Makaa sängynpohjalla hyttysenpistosta. Ei ikinä herää yöllä lasten vuoksi ja aina valittaa kun väsyttää.. Hukkaa tavaransa ja syyttää muita. (tästä tulisi metrien lista :( mutta silti ollaan onnellisesti naimisissa )

Vierailija
42/44 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- JOUDUN HERÄÄMÄÄN JOKA SA**#¤&N AAMU LASTEN KANSSA! Herra vetelee unta ainakin klo 10. Vanhin on nyt 6 v ja nuorin 3 kk. Herännyt lasten olemassa olon aikana ehkä 50 krt ennen minua. Puhe ei auta. Viimeksi kysyin kohta viikko sitten Miksi hän ylentää itsensä minun yläpuolelle, ja saa nukkua pidempään lähes joka aamu?" No, ei ole vielä vastannut vaikka olen toistanut kysymyksen nyt n. 3-4 kertaa.

- Ei vastaa kysymyksiin, varsinkaan ns. "syvällisiin".

-Kaivaa nenää autoa ajaessa!

- Ei osallistu siivouspäiviin. (Siivoaa kyllä esim. keittiön ruokailun jälkeen)

- siivotessaan keittiön, jättää senkin puolitiehen.

- KUN herää menee ensimmäisenä koneelle tai telkun ääreen.

- Ei puhu minulle mitään!!!

- Ei vastaa minun tekstivisteihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jättää myös syödyt Erhmanni purkit lusikoineen joko olohuoneeseen tai tiskipöydälle.

Vierailija
44/44 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei muka muista juhlapäiviä, eikä siis varaudu niihin koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän