pieniä ärsyttäviä asioita (miehessä)
Siis minulla on ihana mies. Imuroi, tiskaa ja tekee ruokaa mukisematta. Osaa myös käydä kaupassa ja muistaa joka päivä kertoa että rakastaa. MUTTA, että joskus ottaa päähän ihan pienet ajattelemattomuudet!
Jos vaikka juomme olkkarissa kahvia, mies nousee ja vie keittöön vain oman kahvikuppinsa, eikö voisi samalla viedä molempia kuppeja kun kerran on keittiöön menossa?
Meillä ei jokapäivä pedata sänkyä, mutta jos minä petaan, niin petaan koko sängyn, jos mies petaa, niin petaa vain oman puolensa!
Samoin käy pyykkien, mies kerää vain omansa, koska "ei tiedä minne hyllyle haluan omani"
Grrr...
Kommentit (44)
miehen piti soittaa puhelu ja hoitaa eräs yhteinen asiamme, no olen tässä puolitoista kuukautta odottanut ja taas tänään kysyin että miksei ole soittanut vieläkään. syy kuulemma että en ole antanut puhelinnumeroa. ihan kuin ei itse osaisi sitä katsoa tai etsiä.
jos meillä joku petaa sängyn, niin se olen aina minä. ellen varta vasten pyydä, voisitko pedata.
mies saattaa ostaa herkkuja ja istahtaa niiden kanssa sohvalle katsomaan telkkaria tarjoamatta minulle. saan itse kysyä että saisinko minäkin muutaman.
no joo...kaikenlaista muutakin isompaa ja pienempää. enpä viitti enempää miettiä näitä, tulee vaan niin kurja mieli. en tiedä miksi mekin oikein yhteen päädyimme. tai tiedän. mutta ei siinä mitään järkeä tainnut olla.
- jättää kaapin ovet ym. purkit auki
- ryystää keittoa
- jättää astiat pöydälle, tiskikoneen viereen
- tekee evästä vain itselleeen
- syö kaikki herkut kaapista kerralla
- jättää suihkuverhon ruttuun
Mutta mieheni haluaa lisätä tähän, että mitä lasten hoitamiseen tulee:
- herää hän melkein joka aamu syöttämään ja vaihtamaan vaipan pienokaisellemme
- vaihtaa 95% kakkavaipoista
- viettää yhtä paljon lapsen kanssa aikaa kuin äitinsäkin
- valmistaa terveellisiä ruokia
- tekee kotihommista puolet
Ei voi istua paikallaan kipristelemättä&heiluttamatta varpaitaan koko ajan.
Lisäksi ei pese iltaisin hampaitaan eikä osaa niistää kunnolla ( sillä tavalla ettei ääni jäisi tukkoiseksi)
Sösöttää puhelimessa varsinkin äidilleen ( siis ei puhu selkeästi vaan mumisee hiljaa)
Välillä ärsyttää ihan kaikki...
-aina kaikki tavarat hukassa ja se on muitten vika
-kaikki kaapin ovet jättää aina auki
-pitää ihme ääntä syödessään
-ei pese hampaitaan
-ei leikkaa varpaankynsiä kovinkaan usein,ihan törkeät
-pureskelee paskaisia sormenkynsiään
-ei leikkaa partaansa tai jos sattuu leikkaamaan niin tosi huonosti
-haisee hielle usein
Ja vaikka mitä muuta...
viettää lasten kanssa paljon aikaa ja ostaa romanttisia lahjoja mulle mielellään, tykkää yllättää.
MUTTA. henki haisee tosi pahalta :(
musta oli lohduttavaa lukea, että varsin monet miehet syö äänekkäästi. Se saa mut täyteen hiljaista raivoa, mut ehkä se tästä, kun melkein kaikki miehet näköjään mässyttää ja maiskuttaa. t. 3
laittaa onneksi kaapinovet kiinni ja syä suu kiinni hiljaa. Tosin, löytyy hänestäkin omat ärsyttävät puolensa.
-Aamuherätykset lasten kanssa on aina minulla
-Likaiset vaattet ei mene pyykkikoriin vaan takasin vaatekaappiin (sitte kysyy miks ei oo pesty?)
-Laittaa pyyhkeen kuivimaan oven päälle, ei pesuhuoneeseen.
-Jos sotkee pöydän, ei luutua jälkiänsä.
mut viddu et ärsyttää, ku hää nyppii nöösakarvoja iltapalan jälkeen lautaselleen, ja jättää sen lautasen siihe pöytään!!!
Siis hyi helvetti et mua aamulla kuvottaa sitte keräillä pois hänen räkäkarvatupoilla höysetetty lautanen!!!
sitten se asia on niin. Hemmetinmoinen lautasten ja jugurttipurkkien kaapiminen
Hauska kuulla, että muillakin on samoja "ongelmia". Mulla on kanssa tosi ihana mies, mutta joskus noi pienet NIIIN ärsyttävät asiat ottaa ihan törkeesti päähän.
Mun mies syö mielestäni epäsiististi. En ole vielä keksinyt korrektia tapaa sanoa siitä hänelle, jos teillä on vinkkejä niin kertokaa?=)
että mies ei uskalla laittaa likaisia vaatteitaan pyykkikoreihin, kun sit minä muka en pese niitä. Sen sijaan säilyttelee niitä likapyykkejään omissa kätköissään helposti kaksikin kuukautta, ja sitten tosiaan ihmettelee, kun minä en oo pessyt niitä.
Mikä siinä on, ettei voi uskoa, että minä pesen kyllä pyykit pyykkikoreista, ja joka kori tyhjenee parissa päivässä. Sen sijaan en ala arvuuttelemaan mitä vaatteita mies mihinkin piilottelee, ja että pitäiskö mun ne pestä vai ei. Selkeistä ohjeista huolimatta miehen mielestä on järkevää säilytellä hikisiä paitoja, ja sillä saattaa olla niitä paitoja kerralla kolmekin jemmassaan.
ei koskaan imuroi, ei petaa sänkyä, ei laita pyykkejään koriin vaan sen kannen päälle (!), ulos lähtiessä kävelee ulos odottamaan, että minä valmistelen lapset, laittaa astiat tiskipöydälle, ei koneeseen...
Mua ärsyttää suunnattomasti mieheni tapa rouskuttaa syöessään ja se, että hän repii kyntensä leikkaamisen sijaan (ja tietenkin tv:n ääressä – vie sentään palaset itse roskiin). Lisäksi kuorsaa. Säilyttää tavaroita lattialla sängyn vieressä. Ei koskaan pyyhi tiskipöytää. Siivoaa vessan kaksi kertaa vuodessa ja mainitsee siitä kerran viikossa.
No, ei tämä sinänsä enää haittaa. Ollaan eroamassa , ihan muista syistä, mutta mutta... Mä ajattelin että löydän vielä joskus ihanan miehen, joka EI ärsytä mua ja nyt tämä ketju latistaa kaiken toivon. Onko ne kaikkia tuollaisia?!!
... Mä ajattelin että löydän vielä joskus ihanan miehen, joka EI ärsytä mua ja nyt tämä ketju latistaa kaiken toivon. Onko ne kaikkia tuollaisia?!!
Ei me kaikki olla just tuollaisia, mutta jokaisesta löytää jotain ärsyttäviä piirteitä.
Samoin naisissa on ärsyttäviä piirteitä. Vähän erilaisia kuin miehillä mutta ärsyttäviä kumminkin.
Oma muijani mm.
-laittaa kaikki tavarat sikin sokin laatikoihin kun siivoaa,
-syö aina uusimpia leipiä ja jättää eiliset koskematta,
-jättää roskia mun autoon,
-ei osaa laittaa autoa sähkölämmitykseen,
-on käsittämättömän hidas lähtijä
jokaisessa todella ihanassakin ihmisessä on ärsyttävät piirteensä. :)
vasta pesty vessa ilmeisesti lähettää jotain "leikkaa parta just nyt" -signaalia, nimittäin mitä tarkemmin sen kuuraan sitä varmemmin mies menee leikkaamaan parran heti sen jälkeen ja sit niitä karvoja tietenkin on siellä, vaikka se suurimman osan siivoaakin pois..
kun oon lajitellu pyykit värien ym mukaan koreihin, ni jostain kumman syystä likavaatteet osuu aina väärään..
no, minä taas en juuri koskaan pyydä apua, vaan oletan, että mies huomaa (=osaa lukea ajatuksia) ja sit hiljaa mielessäni kiukuttelen, ku toinen ei tajua mitään.. :)
en välttämättä tee mitään päivän aikana kotona, ku mies on töissä, siis lukuunottamatta lastenhoitoa
jokaisessa todella ihanassakin ihmisessä on ärsyttävät piirteensä. :)
vasta pesty vessa ilmeisesti lähettää jotain "leikkaa parta just nyt" -signaalia, nimittäin mitä tarkemmin sen kuuraan sitä varmemmin mies menee leikkaamaan parran heti sen jälkeen ja sit niitä karvoja tietenkin on siellä, vaikka se suurimman osan siivoaakin pois..
kun oon lajitellu pyykit värien ym mukaan koreihin, ni jostain kumman syystä likavaatteet osuu aina väärään..
no, minä taas en juuri koskaan pyydä apua, vaan oletan, että mies huomaa (=osaa lukea ajatuksia) ja sit hiljaa mielessäni kiukuttelen, ku toinen ei tajua mitään.. :)
en välttämättä tee mitään päivän aikana kotona, ku mies on töissä, siis lukuunottamatta lastenhoitoa
luulin, etten vielä lähettäny tuota.. ja olinkin lähettäny.. no..
37&38
Kun se ei välttämättä vastaa puheluihin tai sähköpoisteihinsa. Vaikka asia ei mitenkään mulle kuulu.
Mä ajattelin että löydän vielä joskus ihanan miehen, joka EI ärsytä mua ja nyt tämä ketju latistaa kaiken toivon. Onko ne kaikkia tuollaisia?!!
Et kai oikeasti kuvittele löytäväsi täydellistä miestä! Kyllä ne viat löytyvät jokaisesta. Ne vain vähän vaihtuvat, ja jos jonkun vielä löydät, niin varmaan pidätkin huolen, ettei uusi mies revi kynsiä telkan edessä. Mutta sitten siitä löytyy kuitenkin ajan kanssa jotain muuta, siitä et pääse mihinkään.
Onnea matkaan kuitenkin.
Myös myslin syöminen on kauheaa lutsutusta ja mussutusta.
Muuten oikein kelpo mies eikä valittamista.