Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2010 HUHTIVAUVAT

27.06.2009 |

Avaan uuden pinon.

Mukaan vaan.

Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.

Mulla tänään KP1/30 (about 30)

Niistä L.A. olisi 03.04.2010.

t. Pulleepimu63

Kommentit (259)

Vierailija
161/259 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheasti kaikille plussanneille, ja pahoittelut tädin kohdanneille, se se ei malta pysyä erossa:(

Siitä onkin näkyy vierähtänyt taas tovi kun viimeksi olen käynyt:)

Mammatus, täälläkään ei käytetä ovistestejä. Aika hyvin uskon kuitenkin sen itse tunnistavani (vaikka varmuudellahan sitä ei voi sanoa), mutta jos näyttää että menee hirveän pitkälle raskautuminen niin sitten vois ottaa jo harkintaan ne testit niin tietäs ainakin varmasti jos ovis on ollut.

Tämä tosiaan on tympiä kun ei nää muiden viestejä kirjoittaessaan, mulla on muutenkin niin huono muisti:D yhen asian suunnalleen saa piettyä mielessä ja loput sitte unohtuu.

Piinailua täälläkin, oireita on taas tullu kehiteltyä, kuten vatsan nippailua, väsymystä ja arat rinnat. Tosin nämä on mulla myös ennen menkkojakin, että en tiedä sitten. Näistä en tiedä liittyykö raskauteen mitenkään, mutta kauheasti on myös aivastuttanut (nenä vuotaa ja on välistä tukkoinen) ja hikoiluttanut. Sairaana en silti ole eikä ole sairas olo muuten. Yleensä kun flunssa iskee niin olen aina vuoteen oma. Toivon kyllä että ois sitä itseään mutta silti olo on vähän epäuskoinen.

Itsekin harkitsin testailun siirtämistä kp34 tienoille, ois kiva nimipäivälahja:) Saas vaan nähä malttaako oottaa vai tarviiko edes oottaa sinne asti..

Nekkunen kp 28/30

162/259 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensteks taas onnea kaikille plussanneille!

Ollaan viikonloppuna lähdössä miehen kanssa etelään ja oviksen pitäis just olla reissun aikana, joten oiva tilaisuus heilutella peittoa oikein olan takaa :) :)

Katzu kp15/34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/259 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä nyt niin turhauttavaa! Mulla tuli taas tänään aamulla paperiin hieman verta ja kuvittelin, että no nyt ne menkat oikeasti alkavat, mutta ei ole taas sen jälkeen tullut yhtään!!! Alkaa menee niin omituiseksi tämä touhu. Jotenkaan en jaksa enää uskoa tai toivoa, että oisin raskaana, kun jo viime perjantaina tuli sitä verta vähän ja nyt taas tänään...

Raskaustesti odottaa tuolla kaapissa kylläkin, mutten tiedä haluanko ees tehdä sitä, koska tulos on kuitenkin nega ja sitten olen taas aivan maassa ja mietin, mikä mulla oikein on, kun menkat ei voi alkaa jo kunnolla!!!

Pissahätä on edelleen usein eli se ei ainakaan ole yhtään helpannut ja oikeasti on tullut sellaisia kuvotuksia välillä, mutta onko sekin vain mielikuvituksen aiheuttamaa!?

Jaksamista teille muillekin!

Ihan kohta toivonsa heittänyt 2xäippä

Vierailija
164/259 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä olin IHAN varma tuossa oviksen aikoihin ja sen jälkeen että ny on tärpänny... Vaaka alko kettuilemaan numeraalisesti ja jalkapallon kokosia finnejä puski selkään toinen toistaan komeammilla efekteillä. Naama oli kuin kukkaketo ja maha vihloi päivätolkulla hillitöntä menkkakipua, josta ei meinannu päästä millään. Kaiken maailman ihmeellisiä asioita sitä keksikin ja nyt taas tänä aamuna heräsin ja totesin että olo on 110% varmuudella antiraskautunut. Eli oli niin kertakaikkisen tavis olo pitkän outo-olo jakson jälkeen... Maha oli imeytynyt takaisin jonnekin ja vaatteet oli sopivia, jalat ja kädet oli normaalissa kuosissa ja sormukset mahtu taas pyörimään. Mikään kohta ei kolottanu eikä muutakaan... oikeestaan tuntu päivä ihan hyvältä kun ei ollu mitään outoiluja kunnes tulin kotia ja totesin että ihan hillitöntä valkovuotoa tarjolla tällä kertaa, joten taas alkaa aivot raksuttelemaan omiaan...

Eikö tää jumankauta vois hoituu jotenkin helpommin ja yllätyksellisemmin tää raskautuminen. Miks pitää kyttäillä ja tarkkailla ja odottaa.. Kunnon kylmänviilee pommi niskaan "olet paksuna" olis paljon kivempi kui "olenkohan, enkö ole, miksen ole.... olenpas"

Osaan vaan kuvitella mitä se on sen plussan jälkeen se piinailu... Saatikka jos menee kesken ja alottaa tän alusta... Mä oon niitä ihmisiä jotka heitti vanhan nintendo-ohjaimen seinään säpäleiksi kun joutu alottamaan saman kentän liian usein alusta. :D

et silleen sit tähän päivään vuodatusta...

Vierailija
165/259 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2xäippä, onpa turhauttavaa kyllä tuo sinun tilanne!

Ja yrittäjä, voi miten olet samanlainen kun minä :) minä pääsen vielä hieman helpommalla kun piinaviikko vasta edessä, nyt yritän olla niin kylmän viilee. Mutta olisitpa nähnyt minut viime kuussa kun menkat oli myöhässä, ei malttanut edes aamupissejä odottaa, ja voi sitä pettymystä kun nega paukahti kerta toisensa jälkeen.

Kerran keskenmenon viikolla 12+ saaneena olen myös aivan hysteerinen alkuraskaudessa. Keskiraskaudessa alkaa sairaslomat ja supistelut ja loppuraskaudessa pelko syöksysynnytyksestä (ensimmäistä lukuunottamatta muut olleet sellaisia). Ja tähän "leikkiin" taas haluamassa ja vieläpä vapaaehtoisesti?!?! Hullua....

Jaksamista piinailuihin ja kuumeiluihin!

Muru

Vierailija
166/259 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä: puitpa hyvin sanoiksi myös minun ajatuksia. Mikä ihmeen kyttäysvimma pitää ihmisellä olla päällä. Mäkin haluaisin vain plop - tulla raskaaksi (kukapa meistä ei haluaisi...) ja sitten plop - saada testiin plussan. Mutta ei...joten jemppistä!!!

mä olen varmaan se vihon viimeinen huhtukuinen (LA just 30.4) eli voisin hyvin jatkaa pinoilua toukokuisissa...mutta ovis tuntemukset oli ke-to, mutta ovistikkuun selvä plussa vasta tänä aamuna. Ensimmäistä kertaa tikuttelen,joten oliskohan mulle tullu mittausfiba...katellaan (tai siis kytätään...).

minnis kp15/28

Vierailija
167/259 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin... Jälkkäri maistui töissä pahalle/kummalle + etova olo(sama ku eka ja aikoo oire ekasta) ja sitte kummaa huimausta, kipristelyä vatsassa ja sellanen raskausfiilis... Justiinsa niinku muinakin kuukausina viime kuuta lukuunottamatta. Rinnatkin on arat (niin kuin nykyään aina ennen menkkoja). Että siinä sitä ollaan taas. Onneks pääsee viikonlopuksi mökille eikä siellä myydä missään testejä :D Nyt jäitä hattuun! Eli ettepä ole yrittäjä ja muut yksin tuskinenne. Ja sitten kun kaikki on vielä niin epämääräistä... Kummaa touhua tämä lapsen hankinta :)

Ja siis tsemppiä kaikille taasen! Jostain syystä hirmu hyvä fiilis!

Tuollaanen75 kp26-27/28-31

Vierailija
168/259 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaanen75, oiii hyvältä kuulostaa =) mä tulin "vetää" sua tonne o-puolelle ;D ja lähettää raskaustuulia puuh puuh :D

Muillekin kaikille onnea todella paljon!

fantasy rv6+2

Vierailija
169/259 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kuulostaa lupaavalta:) Milloinkas testailette? :)

Tänne ei uutta.... Ei tätiä eikä raskausoireita. Välillä aika vihlovaa kipua alavatsassa kohdun tietämillä, mut en tiedä mistä johtuu.

tiitinen kp 38/?

Vierailija
170/259 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinpa malttamaton.. Piti sitten testailla jo tänään. Ei siinä miitään, PLUSSA tuli!!! Uskomatonta, vaikea sulattaa tätä vielä:) Mies oli ihana, sano että nyt aletaan sitte kunnolla syömään terveellisesti ja hommataan sulle sitä hemoglobiinia:D

Varovainen on silti olo vielä kun kauheasti pelottaa että tulee keskenmeno. Mutta päivä kerrallaan:)

Vierailija
171/259 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis monsuunikauden ensimmäinen päivä luvassa... Just tyt voisin uskoa että se on ensimmäinen päivä koska ei ole mitään ihmeellistä tässä kropassa tapahtunut... (paitsi se lihoaminen tässä parin kk aikana ilmeisesti) Toivottavasti nyt kuitenkaan ei alkais... Himottaa kovasti nuo testiliuskat tuolla kaapissa mutta onneksi vasen käsi lyö oikeaa kättä jos se lähtee hamuamaan siihen suuntaan.... HUOMENNA EN TESTAA :D en taatusti.. tiistaina kylläkin koska mensuni ovat yleensä kellontarkat ;)

Vierailija
172/259 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kirjoitella taas pitkästä aikaa =) Viimeksi käynyt täällä kierron alku aikoina, ja ajattelin silloin olla poissa täältä koko kierron ajan ettei tule jännitettyä liikaa.... Onnistuinkin saamaan mielestäni kaikki vauva jutut, pupuiluja ei kyllä unohdettu x)

Ja nytte sitte tilanne on se että menkojen pitäisi alkaa näillä näppäimillä jos alkaa... Ehkä vähän myöhässä kun oireitakaan ei ole =) Joten ajattelin tulla tänne kirjoittelemaan ja nopeuttamaan niiden tuloa =D On nimittäin toiminut ennenkin että kun oikein hehkuttaa ettei ne ole alkaneet niin kyllä ne seuraavan 12 tunnin aikana alkaa ;)

On tässä mielessä pyöriny että vois huomenna testin hakea kaappiin oottamaan ja testailla vaikka tiistai aamusella mikäli niitä menkkoja ei nyt sitten kuulu.... Mutta tässä nyt sitten jännittäessä pari päivää vielä menee....

Niin ja onnea kaikille plussanneile!!! Ja pahoittelut teille ketkä joutuivat tädin yllättämiksi....

mustapantteri kp 29/27-29 yk3

Vierailija
173/259 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Plussasta!!!! Vitsit kuinka hienoa! Ja joo, jos omalle kohdalle osuu, niin en taatusti uskoisi itsekään ihan ekalla silmäyksellä! On se vaan hienoa!

Täällä tuntuu nyt olevat tosissaan jännät paikat monella. Miten sä Tiitinenkin olet noin pitkään malttanut??? Tiistainako moni nyt sitten plussaa? Eikun siis testaa? Siis plussaa! Hih. Ei malta! Täällä on menossa kp28/29 mutta ei kyllä voi vielä hehkuttaa kun on pidempikin tuo kierto ollut sillon kerran. Tuntemuksia alavatsalla on mut en sitte tiiä meinaako tätiä vai ei. Ihan kuin ne olisi vähän erilaisia kuin ennen... Joopa joo. Tämän ihme fiiliksen takia ne taatusti myöhästyy. Mut toivotaan nyt, että myöhästyisivät vaikka 1½ vuotta :P Voi voi, ihan etookin kun oikein miettii... Onneks on niin paljon muutakin mietittävää, et jospa tästä selviäisi kuitenkin vielä pari päivää... Jos vaikka torstaihin... Vaikka lauantaihin ensin suunnittelin... Ööö... Onneksi ei ole testiä kaapissa :P

Semmosta...

Tuollaanen75 kp28-29/28-31

Vierailija
174/259 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille vaan mitään mahda.. Tänään piti alkaa ja aamusella jo tuli helakka pinkki papru joten taas mennään kohti seuraavaa kuukautta... ;)

Tää seuraava kk on nyt se kun pitää tärpätä...! Testin plussa tulis itselle synttärilahjaksi koska on varmuudella testattavissa juuri sopivasti synttäripäiväksi ja syntymä olis siinä 17.5 ja kun menis tietty ekakertalaisena vähän yli niin tulis miehen syntymäpäiväksi sopivasti... :D

Eikös kuulostakin suunnitelmalta?? Tarkkamarkka säästää kah kaikissa lahjuksissa minkä voi...

- yrittäjä

Muoks myöhemmin samana päivänä* Tää pirun kroppa taitaa taas leikitellä mun hermoilla eikä alottanukkaa vielä täydellä tehollaan... Todella raastavaa... Alkais ny kerralla kunnolla niin ei tarvis piinailla...

Maha kyllä sattuu menkkakipujen verran aika ajoin... vaan eipä niitä vielä kuulu ainakaan... Keskiviikko aamulla testaan jos ei oo alkanu...

Vierailija
175/259 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kehno kun tämä haaveilu niin monella vaan jatkuu ja jatkuu, olisi niiin mukava lukea tärpeistä ja kokea se sitten itsekin!!! itsellä kp. 26/30-32. närästystä, väsymystä (tosin sitä on aina:D), ruokailun jälkeen pahanolon aaltoja ja vatsassa tunnetta kun siellä "kuplis" tai joku painas vatsaa vasten. rinnat ei oo kipeet, mutta jotenki "tiellä" eli varmaan vähän turvoksissa. tosin menkkoja ennen useinkin. jännemmäksi menee joka kuukausi, vaikkei itellä ookaan kun yk 3 menossa. nyt alkaa olla ekoja kertja sellanen olo, ettei malttas oikeesti oottaa.. tsemiä taas meille kaikille :)

Vierailija
176/259 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista:) Minä yritän viiä teiät loputkin mukanani tuonne odotus puolelle, täällä on niin jännät paikat monella että pakko vielä pyöriä täällä lukemassa miten käy:)

Tikunen, minulla alkoi närästää vähän ennen plussa testiä, joten toivotaan nyt parasta sinullekin:)

Kauheasti plussaonnea kaikille!!!

Nekkunen rv 4+2 (tuntuupa tosiaan vähän jännältä saaha merkitä nyt noin)

Vierailija
177/259 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mukaan. Kp 30/26-27 menossa. Tänään testasin negan, samoin kp 26 :-( Säännöllinen kierto yleensä aina. Nyt "toivon/en uskalla toivoa" -fiiliksissä. Saapi nähdä miten käy...

Vierailija
178/259 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vielä vältytty tädiltä. Välillä on ihan varma, että on tärpännyt ja siiten taas ei... Jos muutaman päivän vielä kykenisi. Ja kiitos tsempistä Fantasy! Jospa se kiskaisu auttaisi :P Kyllä mä jo mielelläni siirtyisin sinne o-puolelle! Ja tervetuloa Seela!

Mitäs muuta mun piti...

Tuollaanen75 kp29-30/28-31

Vierailija
179/259 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nekkunen!

Olen hyvin onnistunut unohtamaan vauvakuumeen hetkeksi kun tänään yhtäkkiä taas tajusin että pian koittaa jännittävät ajat.. taitaa olla kp 24 jo menossa ja testaan luultavasti sunnuntaina jos sinne asti jännitetään.

Tänään vähän jomottelua tuntunut. Joka päivä väsyttää aivan valtavasti, suuta ja kurkkua kuivaa, jonottaa, pissattaa jo aamuyöllä kun normaalisti kestää hyvin aamuun saakka.

Mun mielialat on vaihdelleet viime viikon aikana. Välillä toivon että olisin raskaana, välillä toivon etten olisikaan vielä.. Välillä taas olen aivan varma että nyt olen raskaana ja sitten taas yhtäkkiä varma etten taatusti ole. Kuvittelemani oviksen ajankohdan jälkeen ei oltu juurikaan aktiivisia, sitä ennen taas joka toinen päivä.. Mut ihanaa kun piti hiukan taukoa välillä niin johan on taas paljon hauskempaa.=D Tuonkin puolesta luulen ettei vielä ehkä tärpänny..jos ovis olikin sillon vähä myöhemmin.

Tsemppiä vaan kaikille!!

Omppulin äiti kp24/n.27

Vierailija
180/259 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli, aamulla tikutin! Vaikea vielä uskoakaan todeksi! Kolmas yritys kerta ja nyt näyttäs onnistuneen. Ei tässä oikein tiedä mitä tekisi kun tuntuu niin uskomattomalta... Molemmat viivat tuli tikkuun heti ja siitä ne vahvistuivat hetki hetkeltä ja lopuksi jäivät näyttämään aikas vahvoilta =)

Plussa tuulia kaikille!!