Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2010 HUHTIVAUVAT

27.06.2009 |

Avaan uuden pinon.

Mukaan vaan.

Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.

Mulla tänään KP1/30 (about 30)

Niistä L.A. olisi 03.04.2010.

t. Pulleepimu63

Kommentit (259)

Vierailija
141/259 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti odottaa ensi viikkoon ennen kun teen testin, mut en jaksanut, vaan tein sen tänään ja negaa näytti. Tosin tein sen aika varmasti liian aikaisin, joten ensi viikolla uudelleen, jos täti pysyy poissa. Tosi ärsyttävää, kun ei oo mitään tietoa, missä vaiheessa kiertoa menen. Ennen on sentään ollut ihan säännölliset ja normaalit menkat, joten on tiennyt milloin testin kannattaa tehdä. Viime raskaudessa tein testin heti kun menkat olivat päivän myöhässä ja näytti negaa, viikon odotin ja tein positiivisen testin! Kyllä se vessassa ramppaaminen on tänäänkin jatkunut ja tää on mulle kuitenkin ollut aiemmin ensimmäinen merkki raskaudesta, joten vielä on toivoa!

Onnea meille kaikille!

2xäippä

Vierailija
142/259 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuhtiviuhtille valtavan paljon onnea!!! :) ihana lukea plussa-uutisia! :)

Ja mansikkainen, sekä muut joilla täti tuli vaikkei kutsuttu... pahoittelut:( Ja paaaaaljon onnea ensi kuulle!!

Omaan napaan ei uutta. Tai no, eilen testasin taas negan. Oon kyllä varsinainen testien suurkuluttaja:) Mut vaikka väliin tosiaan on olevinaan niin raskausoiretta, niin realistisesti kun ajattelen niin kyllä taitaa täti tulla. Sillain on eilen illalla ja tänään välillä jomotellut selkään. Ennen raskauttahan mula oli kierto 28-30 pvää, joten hyvin voi täti tulla. Ja voihan kierto olla ihan sekaisinkin synnytyksen jäljiltä, ja kun vielä imetänkin... Liian monta keittäjää tässä sopassa:)

Mut kaipa sitä toivoa silti hitunen on niin kauan kun tätiä ei näy (ja varmaan tulee heti kun tän viestin saan kirjotettua..) :)

tiitinen kp 29/?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/259 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä nyt muutama päivä menny tänne kirjottelematta, lueskellut olen silti teidän muiden juttuja pikaisesti. Ihanaa kun plussiakin on tullut! =) Onnea vielä.

Meillä täällä ollaan ihan rauhallisin mielin.. ekaa hääpäivää vietetään vkl ja ovis ehkäpä just nyt päällä ainakin ovislaskurin mukaan.. Mulla ollu varsinkin tänään ihmeellisiä kouraisuja vatsassa, ei sellasta niinku menkkakipu, vaan jotain erilaista jomotusta ja välillä just niinku joku kouraisis lujaa jossain sisuksissa. Kauhea jano on iskenyt varsinkin tänään, suu kuivaa koko ajan ja kurkku on kipeä.

Toivossa on kiva elää.. =)

Omppulin (7kk) äiti ja kp 14/n.27 yk 3

Vierailija
144/259 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei. oltiin lomailemassa ja oireita oli paljon. pahoinvointia iltaa kohti, rinnat aristi, vihlaisuja vähän joka puolelle.

tänään tein halppis testin joka antoi selvän mutta haalean viivan. joten tod.näköisesti raskaana ollaan.

kiertopäivä 28/30-32

vielä on epäuskoinen tunne, mutta testailen vielä uudelleen jos se viiva siitä vielä voimistus.

nyt vain sitten tarrasukkia tännekin että kaikki menis hyvin.

onnea kaikille plussanneille ja muille onnea yrityseen!! viestittelen miten tässä käy.

t.alisa79

Vierailija
145/259 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea alisa79 plussasta, tarrasukkia kovasti!!

Miten tiitinen, mikä tilanne:)?

Entä 2xäippä, oletko tehnyt uutta testiä?

Tää on kyllä huono, kun ei nää muiden viestejä kun kirjottaa, puolet aina unohtuu:)

Meillä meni kierto pipariksi hammassäryn aiheuttaman lääkkeiden syönnin takia, pyörin nyt kuitenkin tässä ennen kun täti tulee:)

Mammatus kp:lla 12/25

Vierailija
146/259 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen testasin negan, tätiä ei silti vieläkään. En silti usko et raskaana olen. Taitaa vaan olla kierto sekaisin ja pitkittynyt näiden imetyshormonien takia....

Aika tylsä fiilis.

Ja onnea plussanneille! :)

tiitinen kp31/?

Vierailija
147/259 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on inhottavaa tämä epätietoisuus! Eli oireena mulla on ollut viikon verran jatkuva pissalla käyminen, jota en todellakaan normaalisti joudu tekemään. Olin jo lähes sata varma raskaudesta, koska aiemmissa raskauksissa tuo ollut ensioire. Perjantaina illalla kuitenkin lorahti "lusikallinen" verta ja kuvittelin sitten tietysti, että menkat alkoivat. Noh, sen jälkeen ei ole tullut enää yhtään ja vessassa juoksukin jatkuu. Eli olikohan tuo sitä kiinnittymisvuotoa tms.? Noh, täytynee tehdä testiä viikolla joku päivä, jos ne menkat ei oikeasti ala... Yksi omituisuus on kyllä myös ollut nyt kohta viikon eli vasempaan jalkaan (jalkapohjaan/jalkapöytään) tulee sellainen kuuma aalto välillä, tuntuu tosi omituiselta, mikä lie sekin. Jos oon raskaana, niin senkin voi pistää varmaan sen piikkiin. :-)

Ja plussaonnea kaikille!

2xäippä

Vierailija
148/259 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä huono, kun ei nää muiden viestejä kun kirjottaa, puolet aina unohtuu:)--- samaa mieltä täällä :))

kiitos mammatus. kovasti toivon että kaikki menis hyvin mutta jotenkin sitä on niin epävarma olo vielä kuitenkin. pelkää ettei se pysykään sisällä.

harmi juttu sun hammassärky ja sen tuomat ongelmat, tsemppiä ja plussatuulia jatkossa!

2Xäippä, paljon sun kiertopäivät on?? kyllhän tuo pissaaminen lupaavalta kuulostaa. jännitän täällä mitä testailu näyttää. toivottavasti täti pysyy kaukana!

t. alisa79

Vierailija
149/259 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
150/259 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopäivät ovat olleet siis viime syksystä asti vähän epäselvät. Lääkäri ei ole löytänyt muuta selitystä, kun monirakkulaiset munasarjat, jotka hän totesi jo viisi vuotta sitten. Ennen viime syksyä kierto ollut aina n.30 päivää. Tosin kierto on ollut edelleen tuo 30 pv, mutta vuoto kestää sellaiset 1,5-2 viikkoa!!! Terolutteja söin tuossa kolme kuukautta, mutta eipä niistä ollut tuohon mitään apua.

Eli viimeksi mulla alkoi vuoto 30.6. Silloin tuli siis pientä tuhrua noin 1,5 viikkoa ja sit tuli pari päivää kunnon vuotoa ja sit tuli taas pari päivää tuhrua eli yhteensä kesti tosiaan 2 viikkoa. Se oli kyllä pisin aika tähän asti. Elikkäst, jos lasketaan tuosta 30.6. jolloin alkoi sitä pikkuvuotoa tulee, niin viime pe oli 30 kiertopv. Tein silloin pe aamulla ekan testin, joka oli nega. Testi oli B-Sure, joka viime raskaudessanikin näytti ensin negaa, vaikka oli menkat pari päivää jo myöhässä ja viikon päästä näytti sitten positiivista. Ostin tänään uuden testin ja testailen huomenna aamulla. Ihmettelen vain, että jos olen raskaana, niin mitä se perjantain vuoto oikein oli, vaikkei sitä paljon tullutkaan...

T.Ihmeissään oleva 2xäippä

Vierailija
151/259 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas pitkästä aikaa käymään näillä sivuilla, ennen olin eri nikillä, mut unohdin nikkini ja salasanani, nii päätin rekisteröityä uudelleen. :)

En ole ihan varma, mihin porukkaan kuulun, koska toi laskuri ei toiminut :( tai se ei näyttänyt mulle et koska olis la.

Joo, mä en kyllä yhtään tiedä et oonko raskaana vai en. Mut on ollu ihan ihmeellisiä oireita tässä niin tuntuu että onko tää nyt sit sitä :)

Nännit on iha hirveen arat, eikä koskaan ole ollut näin paljon ennen kuukautisten alkua, välillä oksettaa hirveesti. Sit tossa eilen oli lämmönnousua, mut en tiedä johtuuko se sit siitä et oon vähä nuhainen tällä hetkellä :) mut odotellaan nyt, ens viikonloppuna pitäisi alkaa kuukautiset jos alkaa,sen jälkeen ajattelin vasta testailla. :)

-an-nu- kp 25/30?!

Vierailija
152/259 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitten kauaa kerinny täällä olemaan kun ei sitten olleetkaan ne menkat oikeet menkat vaan tänään aamulla kun tuli kahvista oikein huono olo niin päätin hakee testin ja jippii, raskaana ollaan :) Samalla tavalla kävi kuin meidän kuopuksenkin (5kk) kanssa kun luulin että oli ekat menkat edellisen synnytyksen jälkeen mutta olinki ollu jo melk. kuukauden raskaana :) Tarkkaa LA en tiedä mutta noin laskettuna se olisi 14.4.2010 :) Mahtavaa! Testiviiva oli todella vahva, vahvempi ku se kontrolliviiva :D

Mitäköhän mä oikein sepostan, oon ihan sekasin onnesta... Kasia siis tässä ootellaan :)

Sori vaan omaa napaa

Minni kera seitsikon ja rv 3+5

Vierailija
153/259 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut plussanneille ja tukevia tarrasukkia toivottaen teille kaikille!

Tässä on mennyt pari viikkoa ihan lueskellessa muiden kuulumisia, kun jänniä paikkoja on vielä omalta kohdalta joutunut odottelemaan. Tädille olisi syytä saada lähestymiskielto, sillä se näyttää olevan aika pahalla päällä nykyään. Aivan kun joku olisi hanan aukaissut ja jättänyt valumaan... :(

Näyttää plussia tupsahtelevan paremmassa tahdissa kuin maalispinossa ja hyvä niin :)Lisää plussapuhureita meille kaikille tätiä pakoileville.

Ovis taisi olla viikonloppuna. Tällä kertaa en tikuttanut vaan koitettiin ihan tuurilla lähettää kaverit kummituslinnaan. On ollut sen verran väsymystä ilmassa, ettei taaskaan pääse määrällä brassailemaan vaan on luotettava täsmäiskun voimaan (tälläkin kerralla!)

Piinaviikkoja odotteleva Jaana kp 19/28 yk3

Vierailija
154/259 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siis kirjoitin todellakin enemmän entä vaan onnea. Pöh!

2xäippä, kuulostaa kyllä raskautumiselta tuo, jos on vain vähän vuotoa tullut. Minulla tuli tuon kolmosen kanssa aina silloin kun menkat olisi pitänyt alkaa, ja joka kerta se säikäytti!

an-nu sinulla myös kuulostaa lupaavalta :D

ja paljon onnea minni!! Sinulla entinenkin niin pikkuinen ja nyt jo sait ihania uutisia ja vieläpä kahdeksas tulossa, oletkin raskautumisonnea saanut kokea monesti. Perässä tullaan, viidennestä siis haaveilen minä.

jaana, täällä kanssa täti oli pahalla päällä viimeksi (olipas muuten hauskasti sanottu :D ) kun ensin vain piikitteli pari päivää ja sitten antoi tulla oikein urakalla. Epäilin jo että olisi ollut km oireiden perusteella -senkin kokeneena.

Niin ja JOS meillä olisi LA niin se olisi 26.4 noin, minäkään en saanut tuota laskuria toimimaan eilen ja etsinkin kookletin avulla ja löytyi monta muuta. Sinne siis ne jotka sitä kaipaa :)

Muru 15/28

Vierailija
155/259 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussaneille! :)

Täti taitaa tehdä tuloaan merkeistä päätellen, joten poistun tästä pinosta.

Plussaonnea! =) Ja hyvää loppukesää!

Vierailija
156/259 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun laskettu aika pitäis olla 16.4.2010.

Mut mä vieläkin mietin tota ns.kuumeilua. Eilen illallakin lämpö nousi taas yli 37 ja laski muutaman tunnin sisällä ihan normaaliks. :) mitä tää voi tarkottaa? :O

Ja sit nyt eilen huomasin, et haluisin vaan syödä koko ajan. Siis ihan koko ajan :( aina ennen menkkoja mulla on tällasta,mut tääkin "oire" tulee ihan sika aikasin. Ei voi tajuta.:)

2poj@näiti, voi ei täti saapu :( toivottavasti ens kerralla olisi parempaa onnea :) paljon voimahaleja :)

Nii,ja nyt mäunohdin sit kaikki muut :( äääää...pitäis näköjään kirjottaa paperille kaikki nii muistais :)

Mut paljon kaikille plussatuulia :) ja pahoitteluita tädin saapumisen takia :(

-an-nu- kp 26/30

Vierailija
157/259 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja kurjaa että toisilla ei vieläkään tärpännyt.

Meillä ei oo nyt sen kummemmin mietitty raskautumista vaikka toiveita on.. ei hallitse ajatuksia täysipäiväisesti tässä kierrossa kuitenkaan.

Just muiden täällä kirjoittelevien innoittamana katsoin laskurilla mikä ois la jos nyt ois tärpännyt. Se ois n. 24.4.2010.

Mulla on taas niitä epämääräisiä oireita..:) pissa haisee oudolta, hiki haisee normaalia enemmän (tai kiinnitän niihin enemmän huomiota), välillä iskee todella paha olo, väsyttää ja päätä särkee usein. Vessassakin täytyy käydä hieman useammin, tosin vettä on tullut juotua kyllä reippaasti. Tiedä sitte näistä taas..:)

Mukavia kesäpäiviä jännityksestä ja pettymyksistä huolimatta kaikille!

Omppulin äiti kp 18/n.27 yk3 (jos se kolmas kerta toden sanois..)

Vierailija
158/259 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ovistestien hankintaa, mut ajattelin miten niissä menee, näyttääkö ne hailakoita ennen ja jälkeen oviksen ja niistä pitäsi tummin havaita ovikseksi? Vai sen tuloksi lähipäivinä? Mietin auttaako vai aiheuttaako vain stressiä:)

Vierailija
159/259 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon plussia saaneille! :) Ihana lukea taas iloisia uutisia!

Täällä odoteltu tädin tuloa jo kauan, MUTTA nyt sit arvelenkin, että olis ovis!!!! Voiko kroppa olla näin sekaisin?? Siis ekat menkat synnytyksen jälkeen alkoi 3.7. ja toisia odotellaan....tai plussaa.. Noin kp14 ja 15 oli ihme tuhruvuotoa, jota jo ovisvuodoksikin luulin. Mitä lie sitten. Tänään sit tuli ovislimat!!

Eli ihan ihmeissäni olen, enkä tiedä mitä odottaa... Tätiä tässä kun on vaan viikko odoteltu, mut ei näy, eikä siis tosiaankaan ajateltu olevan enää mitään mahkuja tässä kierrossa. Mut taitaapa olla siis vielä loppukirin paikka tälle piiitkälle kierrolle:))

tiitinen kp 34/?

Vierailija
160/259 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti: pahuksen täti! Onnea ensi kiertoon senkin edestä sitten!

Tiitinen, oisko mahdollista, että oliskin valkkaria joka kai lisääntyy ennen tädin oletettua tuloa mikäli olisitkin raskautunut? En kyllä näistä mitään tiedä, mut kattos toivoa voi aina kaikenlaista :) Kumman myöhään tuo ovis tosiaan tuli, jos se se oli. Että loppukiriä vaan!

Noista ovistesteistä. Mä oon kans pelänny, et aiheuttavat vaan ´stressiä tai sitten muuten jotenkin paineita. Toisaalta tulee stressattua nyt sitten paljon pidempi ajanjakso kun ei siitä oviksesta voi olla varma. Toisaalta kun ollaan pyritty siihen joka toinen päivä rytmiin, niin sillä luulis tärppävän. Saas vaan nähdä jaksaako sitä taas olla niin aktiivinen kun arki alkaa ja yrityskierrot lisääntyvät... Saisivat kyllä loppua tähän :P Muuta en niistä sitten tiedäkään...

Täällä tosiaan piinaillaan taas... Onneks paluu töihin oli tällä viikolla, niin menee siihen ajatukset ainakin osittain. Mut vielä pitää koittaa olla ajattelematta koko asiaa. Meinaan malttaa ensi viikon viikonloppuun :O (mitähän mä itestäni luulen) Sillon saisi kivan synttärilahjan, jos jaksaisi sinne kp34-35 asti... Ja kun kierto voi tosiaan hyvin olla pitkäkin... Kun vaan täti ei ennättäisi ensin!

Puolet unohtui mullakin... Eli...

Tuollaanen75 kp24-25/28-31