2010 HUHTIVAUVAT
Avaan uuden pinon.
Mukaan vaan.
Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.
Mulla tänään KP1/30 (about 30)
Niistä L.A. olisi 03.04.2010.
t. Pulleepimu63
Kommentit (259)
Ja hurjasti onnea kaikille plussanneille!! Toivottavasti meistä yksi kerrallaan pääsee siirtymään odottajiin..
Itsellä kp 14/30-35, eilen laitettiin "tilausta" vetämään ;), ukkokulta lähti työreissulle tänään ja vasta pe-iltana taas nähään. Mutta vkl sitten lemmenlomailua :). Ovulaatiokipuja/muita merkkejä ei oo laisinkaan, joita on ollu hyvin vahvana edellisissä kierroissa. Nähtäväksi jää mitä tuleman pitää. Onko muita samoilla päivillä menijöitä?
Mä en tiennyt, että vaikka tikuttamalla ei ovista näy niin siltikin voi raskautua.. Tai että silti on ollut ovis jossain ihmeen välissä :)
Ei uskois, että kolmatta haaveilen, mutta kun aiemmat raskaudet on lähteneet käyntiin niin helposti ja täysin hermoilematta.. Nyt kun kuumettaa kovasti, niin ei tiedä mistään mitään..
Onneksi te olette täällä, niin on joku fiksu, joka osaa kertoa faktoja..
Catmom kp7/28
Mansikkaisella ja tiitisellä on tosi jännät paikat! Positiivisia uutisia joohan:)
Omaa napaa.. Mistähän voi johtua tiputtelu pitkin kuuta? Taas tiputtelee ihan verta ja pinkkiä vuotoa vähän väliä vaikka menkat loppui jo 5 pv sitten. Hammassärky on ollut niin järkyttävä, että pitänyt ottaa Buranaa ja Panadolia päällekkäin.
On tää nyt sitte kummallista. Nyt on sit kuitenki lämpö lähelle sen 37 edelleen. Mutta aamulla kun heräsin innoissani testaamaan viiden aikaan ni ei ollu. Tosin noi lämmöt pitäis ilmeisesti samoihin aikoihin aina mittailla.
Täti saapuu kuitenkin sitte vast viikonlopuks kun meillä on telttailureissu tiedossa sillee ettei pääse kuukuppiakaan pesemään.
Mammatus: En yhtään tiedä mistä johtuu mutta mulla ollu vähän samaa hommaa nyt parissa viime kuussa. Tädin vierailu on ollu ihan onneton yhtenä päivänä vaan kunnon vuotoa ja sit on pärjänny pikkuhousun suojalla toisen päivän. Sit onki olevinaan vuoto loppunut päiväks ja sit on ollu viel yks tiputtelupäivä. Ja oon huomannu et peittojen heiluttelu ihan alkukierrosta saa ainakin aikaan ton tiputtelun.
Mansikkainen 31/29?
Mammatus, mullakin tuli tässä kierrossa muistaakseni kp14 tienoilla 2 pvää tiputtelua... Järkeili, toivoin javeikkasin et olis ollu ovulaatiovuotoa, mut tiedäpä siitä sitten. :) Jospa se sulla olis sellaista?
Mansikkainen: oot kyllä varsinainen rautahermo! :)) Mä en kestäis, kyllä ne testit kaapissa niiiin paljon polttelee!
Ite en kestäny, tai mies sitä ehdotti, eli testasin jo tänäaamuna yhden negan. Tosin jotain ihme "taikauskoa" oli pelissä kun pojan kohdalla tosiaan tuli reilu vuosi sitten plussa tällä kp:llä.... Mut siis odotettu nega, eikä siis pettynyt olo juuri ollenkaa. Odotellaan nyt pari pvää ja katsotaan sit uudestaa. Torstaina testaan jos täti ei näy... Ja jos negaa edelleen ja täti poissa niin sit lauantaina...
tiitinen kp 26/?
Eli tänne siis täti on saapumassa. Mieli on maassa. Noh eipä ainakaan mennyt testi hukkaan, jospa ensi kierrossa sitä pääsisi käyttämään. Pari kiertoa vielä yritystä ja sitten voisi gynen mukaan mennä munajohdinten aukiolo tutkimukseen. Alkaa tuntumaan että jotain vikaa on jossain kun edelliset raskaudet ovat alkaneet niin helposti ja nyt lähtee käyntiin (jo) yk 5.
Parempaa onnea muille.
Mansikkainen
Pahoitteluni mansikkainen tädin tulon vuoksi:( on se niin ilkeä pirulainen.
ON: Pitänee seurata vuotoja, jos tästä ei raskaudu kai mentävä tutkimuksiin. On outoa kiertoa ja kipuja tutkittu aiemminkin ennen kierukkaa, mutta mitään ei löytynyt. Toivottavasti raskautuisi pian ja sen jälkeen kierukka takaisin niin pääsisi kivuista ja muista:)
Pahoittelut minultakin mansikkaiselle, ja tiitisen puolesta toivon että se täti pysyisi poissa:)
Minä voisin pikakelata muutaman päivän, tuntuu jo nyt odottavan aika pitkältä. Olo on ihan ei raskautunut, mutta kaikenlaista sitä silti kehittelee mielessä ja toiveet kuitenkin taas korkealla:)
Nekkunen kp 20/30
kierron pituudesta ei tietoa, jotenkin odotin olevan 28 ja kun menkkoja ei näkynyt,toiveetkin nousi taas kattoon.. Testasin negan kp 29,samana päivänä pahuksen tati jo saapuikin. Olotila oli melkomoisen surkea!
Voimia meille teille ja kaikille,niitä tarvitaan, ja plussatuulia kovasti!! Miten kummassa sitä jaksaisi malttaa odotella?
kp1
Olen taustaillut alkukierron ajan, kun oli niin mieli maassa, kun tuntui, ettei ovista tule ollenkaan ja että tämä kk menee ihan ohi. Mutta tänään se nyt sitten tuli, tosi myöhään kp 21/31. Olisikohan vielä toiveita, että ehtisi kiinnittyä, jos olisi hedelmöittynyt?! Luin joltain toiselta nettisivulta, että aikaisintaan 6 päivän päästä hedelmöittymisestä munasolu voi kiinnittyä. Tein noita kotitestin ovistestejä ja olin jo varma, että nyt on ovuloimaton kierto, mutta toissapäivänä tuli haamut testiin ja eilen plussat ja nyt limat. Miehen kanssa puuhailtiin eilen, joten nyt ei sitten auta kuin sormet ristissä toivoa, että tulos olisi toivotunlainen. Mulla tais alkaa piinaviikot jo tänään, kun jännittää niin vietävästi. Huh, pari viikkoa pitäisi jaksaa odotella. Milläköhän saisi ajatukset muualle?!
Mutta SUUREN SUURET ONNITTELUT Pampalle ja Fantasylle!!! Ihania uutisia! Ja isot tsempit piinailijoille!
- Jolanda kp 21/31
Heip kaikille, täällä sitä taas vaan huomaa olevansa ja kasia kuumeillaan kovasti tai siis yritetään :) Meidän seitsemäs syntyi maaliskuussa ja siis kohta hällä ikää vasta 5kk mutta niin se vaan vauvakuume aina palaa ja viime viikolla alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen niin on nyt siis yrittäminen niinku oikein virallista :)
Minni kp 7/28 (LA olisi siis 29.4 jos nyt tärppäisi)
Mansikkainen =(((( oon tosi pahoillani, tuntui ihan varmalta jo että ois sullakin tärppi käynyt.. Hautaat sen tädin nyt elävältä! Voimia ja onnea ensi kuuhun =))
fantasy rv4+6
Hattara ja mansikkainen, pahoittelut :( mokomakin täti kun teille löysi.
Fantasy, onnea masuasukista :)
Minnihän on ihan suurperheläinen, minä haaveilen vielä siitä viidennestä ja paljolta sekin jo tuntuu.
Tänne ei kuulu niin mitään. Joko sitä sais muka taas alkaa yrittämään? Viikonlopulle osuisi tuo puoliväli. Tosin nyt mennään tjot-meiningillä, huhtikuu on ehdoton viimeinen kuu meille, sitten pitää piettää paussia henkilökohtaisista syistä. Jos ei nyt tärppää niin taidan siirtyä suosiolla tuonne vauvahaaveet vuotena 2011-2012.
MaalisMuru 10/28tms. yk2.
Tänne palstallehan kuuluu taas monenmoista. Eikö jo voitaisi keksiä jokin tädinehkäisyväline? Pakkoko on tulla jos ei pyydetä? Eli pahoittelut kaikille ei-toivotun vieraan kohdanneille!!! Luin pitkät pätkät taas kerrallan kun oltiin mökillä ja vaikeuksia oli lukea viestit järjestyksessä. Varsinkin mansikkaisen viestejä jännäilin. Mutta ei sitten :(
Ja tervetuloa uusille! Mukavaa kun juttu taas käy vilkkaana! Ja että väkeä riittää aina uusia vaikka tokihan me kaikki ollaan kohta tuolla o-puolella :P
Mä oon täällä ihmetellyt kun taas on nippaillut urakalla. Siis ensin useamman päivää kp12-13 alkaen ja sit eilen ei kai oikeestaan ja nyt taas tänään kp17-18 tuntu ensin sellanen niinku raapasu alavatsalla ja sitten on hiukan nippaillut. Limoista ei oo oikeen ottanut selvää kun voivat olla yhtä hyvin tuon miehen jätöksiä... Mut kaipa se ovis on sitten tässä joskus ollut. Ja pupuiltuhan ollaan kanssa joka toinen päivä tädin lähöstä lähtien. Jo on kumma jos ei riitä! Mökilläkin naurettiin kippurassa kun piti etsiä rauhallinen paikka kun siellä oli paljon muutakin väkeä... On tää kanssa! Mutta kun on ovis aika niin on ovis aika. Ja viime kierroissa luulen, että ovis on ollutkin oletettua aiemmin ja siksi jäänyt vähän vähemmälle huomiolle juuri silloin kun olisi pitänyt. No. Ainahan näitä voi miettiä. Tikuttamaan en kuitenkaan vielä ole ryhtynyt... Mutta nyt taas jotenkin jännä olo kun viime kierrossa en jotenkin ees niin kovasti uskonutkaan tärpänneen... Kun nyt osaisi olla ja asettua taas hetkeksi... Piinaviikkoa siis odotellessa :D Lomakin loppuu ja maanantaina ihana arki taas koittaa. Jospa olisi loma tehnyt tehtävänsä :P
Tuollaanen75 kp17-18/29 tms. yk4
En tiedä missä vaiheessa kiertoa menen, kun menkat ovat olleet niin omituiset pidemmän aikaa, mutta voisin veikata, että viikonloppuna voisin testailla, mitä testi näyttää. Yksi raskausoirekin on ollut jo viikonlopusta eli vessassa parin tunnin välein saa juosta. Hieman myös paineen tunnetta alavatsassa. Toivottavasti olisi tärpännyt, vaikka vasta ensimmäinen yrityskierto menossa, mutta edellinenkin lapsi tuli heti kun annettiin tulla, niin jospa sama rata jatkuu...
2xäippä
Tiitinen, oletko jo testaillut uudelleen? :)
Onko muita jännäilijöitä tällä hetkellä? 2xäippä ainakin?
Onko kenelläkään tietoa miten särkylääkkeet ja antibiootit vaikuttaa kiertoon ym? Oon viikon syönyt hammassärkyyn särkylääkettä ja nyt sain vielä antibiootit:( Tuleekohan tästä kierrosta mitään..
Mammatus kp 9
Mammatus, mulle neuvottiin hormonikierukkaa poistattaessa jättämään burana ja käyttämään panadolia kun on yritys päällä. Buranan vaikuttava aine kuulemma saattaa vaikuttaa hedelmöittymiseen. Ja raskaanahan ei sitten saakaan syödä kuin panadolia. Antibioteista en tiedä sitten. Mutta onhan se otettava jos tarve vaatii. Lanistua ei kuitenkaan kannata kun kummasti se vaan saattaa tärpätä vaikka mikä myllerrys olisi päällä :)
Nyt varovaisesti ilmoittaudun minäkin mukaan. Olen seurannut tätä pinoa jo vähän aikaa mutta tänään sitten plussasin ja uskaltauduin mukaan. Toivotaan vaan kovasti tarrasukkia kaikille plussanneille ja onnea vielä jännittäjille.
Tää on niin ihana tunne vaikka meillä on jo kaksi lasta niin hyvin olen tämän tunteen unohtanut ;)
Onnea tiuhtiviuhti :) Nauti siitä tunteesta ja toivotaan tosiaan kaikille samaa kokemusta :)
Tuollaanen75
Melkeen jo testasin tänä aamuna, mutta ajattelin vielä kuitenkin mittailla lämmön ennen testiä ja kuinka ollakaan se oli alhaisempi kuin muina aamuina. Mieskin oli sitä mieltä että ei kannata testata ,niin jäi sitte testi vielä kaappiin odottamaan.
Noh kaippa se täti sit tännekin on tulossa kunhan ehtii. Vielä ei kyllä yhtään semmoselta tunnu.
Mansikkainen kp 31/29?