2010 HUHTIVAUVAT
Avaan uuden pinon.
Mukaan vaan.
Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.
Mulla tänään KP1/30 (about 30)
Niistä L.A. olisi 03.04.2010.
t. Pulleepimu63
Kommentit (259)
Minäkin vielä ilmoittautuisin mukaan... Täällä kp 28/29-30 ja yk1, yksi lapsi ennestään, jonka kohdalla tärppäsi heti. Nyt jännitellään kuinka on käynyt, ainankin peitot on heiluneet ahkerasti ;)
Raskaustuntemuksia on viime päivinä ollut, tosin esikolta ei ollut mitään muuta kuin painon tunne alavatsalla.. Nyt ollut viikko oviksen jälkeen rinnat kipeät ja turvonneet, alavatsan turvotusta, aallottaista huonoa oloa, nippailua ja ihan kovempiakin vihlaisuja. Lisäksi älän tunne yllättää usein.. Nyt kuitenkin eilen ja tänään huono olo hävinnyt,mutta painon tunne alavatsalla edelleen ja rinnat "pullistuneen" oloiset.. Mietin, että voisiko olla tällainen lottovoitto, että jälleen ekasta kierrosta...?
Onnittelut ja tarrasukkia plussanneille ja plussatuulia meille vielä jännittäville!
Tädin ryökäle kurvasi paikalle oikein vauhdikkaasti. Yrittäminen jatkuu ja siirryn toukokuisiin.. Plussatuulia vielä tänne teille kaikille!
Iloisena muiden puolesta, mut tietyllä tavalla myös omasta: tänään alkoi menkat, ja siis ei nyt ainakaan ihan talviunilla oo tää kroppa synnytyksen jäljiltä ja imetyksen takia:) Eli siis uutta kiertoa ja enempi toivoa... :)
Toukokuulle toiveita kasvattamaan siirtyen,
tiitinen kp 1 :)
Itsellä kp 34/30-32, testasin kp 32 negaa (jo kolmas nega, hiukka kärsimätön!!!) ja olin sit hiukkasen viihteellä. Oireet ehkä vähentyneet(?), paitsi närästys, joka alkaa heti kun rupee syömään, on se sitten kaurapuuroa tai hampurilaista.. nännit ehkä vielä aristaa, tekis mieli pitää mies kaukana rinnoista :P! Niin ja kyllä tuota turvotustakin on, mut ehkä vähemmän. Menkkatuntemuksia ei laisinkaan. Oottelen varmaan pe tai la saakka testiä, ellei menkat ala. Sit ois jo niinku kp 38-39 menossa. Eli luulis jo näkyvän plussan, tai sit elimistö huijaa ihan kympillä :/. Huokaus..
tuollaanen, no sen puolesta tietysti voisin olla raskaana ja tänään muka testin ostin, perjantaina olis pitänyt alkaa, mutta viimeksikin myöhästyi joten odottelen keskiviikkoon. Tosin tuntemukset siihen että täti tulee huomenna ON. Eihän se testi hukkaan mene, kyllä sille vielä käyttöä tulee ja lahjon sen näyttämään plussaa =D
pahoittelut tädin kohdanneille :( :(
tikunen, meillä on ehkä vielä toivoa liittyä huhtikuisiin eikös?? ja kukas muu aikoi keskiviikkona testata..
Muru
Nyt se on sitte tärpänny vihdoinkin, kyllä sitä pari kolme vuotta odotettiinki =)
Esikoista siis odotellaan ja ikää jo 30+...
Ensi viikolla eka neuvola vasta, mutta menkkojen ja kierron perusteella netissä laskin, että jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika olisi 3.4.2010.
Jännää...=D
Ihan mieletön fiilis, plussaahan se testi näytti. Ja minä niin vannotin että testaan vasta keskiviikkona. Testin pakottaminen positiiviseksi siis onnistui. Nyt toivon sitä kaikille teille muille myös. Siirryn odottajiin.
Onnea KissaNasunen! Teillä onkin pidempi yritys, joten onni on varmasti sitäkin arvokkaampi. Pienelle tarrasukkia mukaan.
Muru
oijoi, onnea, onnea, onnea!!! itse kärvistelen vielä, nyt kp 35.. rintoja kivistää, närästää, eilen venyi lounas niin oli tulla hissillä ylös, piti käydä sylkemässä ruoat pönttöön :/. mut en uskaltanu testata illalla/tänä aamuna, ku päätin et vasta vklna..testi kyllä kaapissa..josko tänään tai huomisaamuna sit. itellä olo ja oireet, et tärppi ois käyny. nännit arkana ja nyt tuo kivistys, mitä ei oo koskaan vielä ollu. ja nippailee. jännittää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maalismurulle Onnea!!! Ja ehkäpä Tikusellekin :) Hyvältä näyttää! Kyllä on niiiiin ihana lukea noita teidän plussauutisia! Toivo herää, että kyllä se meidänkin kohdalle vielä osuu. Nyt täytyy tyytyä tuohon uuteen autoon (jonne mahtuu hyvin vauvut ja vauvat
äh ei meinaa enää pää kestää tätä :(! aina negaa vaan, jo neljäs nega :((( ei haaaaamun haaaaamua. Eilen nukahin sohvalle jo ilta kasilta, ja ukkokulta kun tuli halaamaan niin rinnat tuntu tosi kipeeltä, jotenki noista ulkosyrjiltä. eli oireita tulee ja menee, hitto, mutta negaa näyttää. en tiiä miten kaun tässä kestää ootella, mut eipä oo vaihtoehtojakaan :(( plääh! onko vielä muita mahdollisia huhtikuisia??? vai oonko ainut roikkuja täällä..
Normaalisti menkat alkaa heti aamusta eikä tunnu tällä hetkellä alavatsassa menkka tuntemuksia. huomenna jos ei ala ni testin tekoon. sinne asti nyt odottelen kun onnistuin sotkemaan kaks testiä tänää. en kyllä uskoisi raskauteen
Täällä kans vielä yksi joka toivoisi huhtikuisiin pääsevänsä, tosin aika heikolta näyttää tällä hetkellä:(. kp 29/30-31 ja tuntemuksia on ollu vaikka muille jakaa, mutta tänä aamuna erittäin herkällä testillä testattuna negaa vaan:(((. Tosin esikoisesta näytti negaa normitesti vielä kp 31/31 ja vasta kp37/31 tulla plussa. oon vaan sairaan kärsimätön ja pelottaa että onnistuuko tää multa enää ollenkaan kun ei voida ihan oviksen päällä jömpsiä jotta ois toiveita tytöstä. neljättä siis tuunataan. katotaan tuleeko täti huomenna tai perjantaina, jos ei niin sitten uutta testiä kehiin, mulla on yleensä nimittäin aika tarkka kierto!
Tultiin sit etelän lämmöstä viikonloppuna :) Just sopivasti taisi olla ovis (ainakin laskujen mukaan), niin kyllä peittoa heiluteltiin :)
Kovasti odotellaan ettei täti tulis tänne kylään, nyt olis kp 28 menossa n.34:stä. Testejäki on tietty valmiina kaapissa, mut testailemaan vasta korkeintaan 29 päivänä tätä kuuta.
Katzu
mutta tältä leviää kohta pää..arvon lähenkö ostamaan uutta testiä nyt vai heti..eiiih! piti oottaa vkloppuun, mutta en taida malttaa! nukuin päikkärit töitten jälkeen, ja viime yönä 9h, nukuttaa. hitto sen negan toteaminen taas sitte tympäsee..jo kp 36/30-32 eikä mitään toista viivaa. voi että korpee. mutta yritän repiä ilon siitä, kun menkat ei oo alkaneet. kuhan eivät häviäis muuten vaan pidemmäksi aikaa =0 hermoja kyselee..
Eli uutena tuun vielä hetkeks puliseen tänne, ennenku siirryn tuonne toukovauvoihin...Ens viikolla pitäis alkaa menkat, toivottavasti ei ala, mutta sitä ennen vielä huhtikuumeilijoihin kuulutaan.
LA ois 29.4.10 mikäli tärpänny.
En uskalla toivoa vielä mitään, mutta tässä kuussa oli n. viikko sitten vielä pari viikkoa kestänyt kova rintojen kipu, joka nyt loppui viikoksi ja nyt alkoi uudelleen. Tosin joko on niin että on tärpänny tai sitten normaalia enteilevä rintojen arkuus ennen menkkoja.
Hieman taustaa...
Yritystä takana nyt kolme vuotta, useita keskenmenoja takana ja todettu PCO, ei vielä mitään lääkitystä.
Ensi viikolla tarkoitus soittaa neuvolaan lääkäri aikaa, mikäli menkat tulee niin jo hieman lääkitystä jos saisi kehiin, tai mikä nyt lie onkaan sit seuraava askel. Meillä myös 5 vuotias poika ennestään.
Plussaa kaikille ja tsemppiä!!
tuli vaan mieleen että jos koen sun kohtalon ja menkat ei ala ja testi vain näyttää negaa, niin millähän testeillä sä oot testannu? ite oon tilannu netistä sellaisia tosi herkkiä ja kaksi raskautta on tosiaan näkyny varhaises vaihees ihan selkeästi ja esikko vaan vei sen viikon ennen kuin tuli 2 viivaa. eli mietin että onko täs oikeesti mitään toiveita vai luovutanko vaan vaikka oireita on tosiaan koko ajan, nyttenkin oksettaa vähän. ilmottele jos ja kun se sun negas muuttuu positiivisempaan suuntaan, oon täällä kuulolla!!
bleeder
bleeder, oletko kauemminkin jo palstaillut?
oon testannu jo neljällä eri testillä :O, kp32 clearblue, kp 36 first signal(?) ja kahta ekaa en ees muista. eikun hetkinen, toinen tais olla apteekin oma ja eka sellanen joku halpa liuskatesti. viime yönä heräsin, kun koski valtavasti alavatsaan oikealle, vähä niinku umpparikipu (umppari leikattu jo 97), heräsin kun yritin kylkeä kääntää. piti kädellä tukea alamahaa että kylenkääntäminen onnistu. mahassa taisi kyllä ilmakin kiertää :P. mutta eipä oo aiemmin moista kipua ollut. päikkärit piti illalla ottaa, ja aikaisin jo nukkumaan mennä. väsyttää siis aikalailla. nyt närästys ja ällötys on menny taas ohi, mutta alaselkää juilii, vähän niinku suonta vetäis ristiselästä tms. siellä on se si-nivel, joka kuulemma joillakin raskaudessa äityy, iskiasmaista kipua. menkkamaista jomotusta tuli illalla myös, ja nytkin, muttei läheskään yhtä kovaa kun norm. ennen menkkoja.
päätin, että ootan la kp39 tai su kp40 aamuun, että testaan. mutta minkähän testin sitä apteekista tänään sitte hakis..hmm..
ja kiva kun meitä on täällä muitakin vielä:) ettei tarvii yksin päätä seinään hakata. jospa kaikki päästäisiin odottajiin...*haaveilee*
moikkelis! oon tos pitkään täällä taustalla seuraillu, en oo kirjotellu mitään kun jotenkin on tuntunu että ennnen h-hetkeä (lue tätin mahd tuloa) uskalla tunteitani jakaa... nyt reipastuin;). oon aiemmista lapsista myös ollu linjoilla mut eri nimimerkillä vaan, mula siis lapset 02, 04 ja 07 kovasti toivottais pientä tyttöä joukon jatkoks. mullakin oireet vaan jatkuu, eilen iltana alko se oksetus mistä viestissäni mainitsin ja se vaan jatkuu vaan. illalla oli sen verran voimakasta että en meinannu saada ens alkuun unta..
nyt taas öklötys jatkuu mutta ei se mua syömästä estä;( sen kun tekis niin ei tarttis sit näitä kilojakaan niin miettiä:). tänään ois sit se eka mahdollinen menkkapäivä, viimeistään huomenna kierron mukaan pitäis alkaa. vähän on kohtu aristanu ja tehty olemassaolonsa selväksi, mutta muuten ei mitään menkkaoireita. sit mä ite tein tänään vessas sellaisen järkkyhavainnon koskien tätä meidän vauvatouhua, että mä luulin hokasseeni mun ovulaation ja tosiaan jömpsittiin sit hyvällä mäihällä 2 päivää ennen sitä (kävi tuuri) mut sit kun mietin jälkikäteen koko hommaa niin hokasin et mulla on voinu ovulaatio myöhästyä n.viikolla koska viime vkonloppuna tuli sitä ovislimaa 1,5pvän ajan ja eikö me tietysti sillon heilutultu vällyjä joka ilta joten jos nyt sit oon raskaana ja testi näyttää sen vasta viikon päästä niin taas ois sit hyvät mahkut saada poika. ei sillä sukupuolel muuten niin väliä mut toiveissa olis terve lapsi ja meillä vaan se ukkosukupuoli lisää sairauden riskiä;(. ja jos oon rehellinen niin ois tyttö vaihteeksi aivan ihanana:)
tulipa taas omaa napaa, toivottavasti kestätte;).
Plussasäteitä kuitenkin meille kaikille ja energiaaa vällykäärmeen viettelyyn:)
bleeder
ilmottaudun mukaan.. kp27/30..yk2.. yksi muksu ennestään 2v..keskiviikkona testailen oisko onni ollut matkassa ja olisin raskaana.