Suklaakonvehdit ovat tuoretavaraa, miksi ostatte niitä monta kuukautta ennen joulua ettekä todellakaan katso parasta ennen -päiväystä!
Kommentit (18)
Kuka muka ostaa? En ole ikinä kuullut että joku tekisi niin. Eihän niitä ole edes myynnissä monta kuukautta ennen.
Mitä? Eikö nuo osteta jouluaattona.
Kaikki Belgian suklaa-ansiantuntijat sanovat samaa. Suklaakonvehtien säilyvyys on parisen viikkoa.
Eiköhän ne syödä heti parempiin suihin, eikä jemmata jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka ostaa? En ole ikinä kuullut että joku tekisi niin. Eihän niitä ole edes myynnissä monta kuukautta ennen.
Ne tulivat kaikkialla myyntiin viikkoja ennen halloweenia
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaisille kelpaa mitä tahansa palmurasvapaska.
Ja idiootit kuvittelee että kaikki Fazerit ja Pandat ja muut on palmuöljyä täynnä, vaikka Panda ei käytä enää ollenkaan ja Fazerillakin on vain jossain täytteissä, itse suklaassa ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Johan joulusuklaat on olleet myynnissä ainakin yli kuukauden.
Minä maistelen niitä, että tiedän mitkä laatikot on hyviä. Sitten päätän mitä ostan myöhemmin lahjaksi. Sitäpaitsi niissä on kyllä päiväykset että tietää koska menee vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tulivat kaikkialla myyntiin viikkoja ennen halloweenia
Paitsi että mä näin ensimmäiset joulukonvehtilavat kaupoissa jo syys-lokakuun vaihteessa.
Ootko joku sääntönatsi, jonka mielestä suklaakonvehteja saa syödä vain jouluaattona? Oot varmasti kivaa seuraa jouluna. Tiesitkö että konvehteja myydään ja syödään YMPÄRI VUODEN! :O
Juu. Nytkin on " monta kuukautta ennen joulua"..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Belgian suklaa-ansiantuntijat sanovat samaa. Suklaakonvehtien säilyvyys on parisen viikkoa.
Ihan sama mitä sanovat.
Ne ovat ihan sitä samaa suklaata samalla päiväyksellä juhannuksesta loppiaiseen, sillä ei kauppoihin tule uusia juuri päiviä ennen joulua.
Ja mistäkö tiedän? Katson päiväykset! Ovat paljon tuoreempia pari kuukautta ennen joulua kuin jouluna riippumatta siitä, milloin on ostettu.
Oispa juhlapöydän konvehteissa puolet ananaskonvehteja. Se olis 5/5😋
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi olet käynyt kaupassa? Jos olisit käynyt tänä syksynä, olisit nähnyt joulusuklaita myynnissä jo pitkään.
Niitä ostava ne, jotka haluavat syödä suklaan tuoreena, eikä vasta jouluna,
Työskentelin joskus Pandalla kesätöissä. Joulusuklaat tehtiin kesällä. Kyllä niissä oli päiväystä pitkälle yli joulun.
Näin jossain jutun, jossa puhuttiin käsintehdyistä konvehdeista. Ne ovat tuoretavaraa, ja säilyvät vain muutamia viikkoja. Minulle maistuu tehdastekoiset oikein hyvin, rasiassa on päivämäärät kertomassa, mihin saakka ainakin ovat kelvollisia. Joo minä hullu ainakin ostan.
Koska syön ne ennen joulua ostamisen jälkeen.