2010 HUHTIVAUVAT
Avaan uuden pinon.
Mukaan vaan.
Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.
Mulla tänään KP1/30 (about 30)
Niistä L.A. olisi 03.04.2010.
t. Pulleepimu63
Kommentit (259)
ISOT ONNENTOIVOTUKSET PLUSSANNEILLE! Olisi se niin ihanaa. Ja pahoittelut niille, joiden päivän täti on tullut pilaamaan.
ON: Kaksi negatestiä tehty ja toivo heitetty. :( Menkat on kolmatta päivää myöhässä, mutta epäilen, että johtuu siitä, että ovis tapahtui tosi myöhään ja että alkavat, kun oviksesta on mennyt se pari viikkoa. Menee samalla toukokuu kokonaan ohi, kun kierto on pidentynyt. Ja kesäkuisiin en enää pääse, kun mies mitä todennäköisimmin ehtii lähteä toiselle puolelle maailmaa töihin ennen kuin olisi otolliset ajat. Eli tädin tulon myötä minä putoan sitten korkealta ha kovaa ja pois koko palstalta. Haaveilu jatkuu, mutta yritys ei, joten on liian vaikeaa roikkua täällä. Yli puolen vuoden tauko tulee ainakin. :(
Anteeksi negatiivinen viesti. On vaan aika masis fiilis just nyt. Tsemppiä teille muille haaveilijoille! Toivon, että kaikki olette täältä päässeet jo pois, kun joskus keväällä ehkä pääsen palaamaan takaisin.
Tätiä odotellessa...
- Jolanda
Eilen alkoi vuoto... ei alkanutkaan... alkoipa... Tänään aamulla vasta alkoi vuoto... ei alkanutkaan... alkoipa....
Alkais ny jurkele nii ei tarttis arpoo ja pääsis taas yli tästäkin fiiliksestä. Tiedän että en oo raskaana... vai tiedänkö? En tiedä... En testaa... testaanpas...
Jumankauta ota nyt sitten tästä omasta kropasta selvää...
yrittäjä... YK 3-4? kp 30 tai 2 / 28 vai mikä vielä viileempää 4+2 hah... niin varmaa...
Onnea mustapantteri!!!! Jummi nuo teidän plussat antaa itsellekin toivoa!
Ja Jolanda, eihän se nega tarkota, ettei olisi raskaana :P Joillain näyttää pitkäänkin negaa. Kunhan vaan täti pysyy poissa :) Tosin joillain tulee tätikin pitkään. Niin että joo. Nyt vaan toivot korkeelle jos kerta on tollanen ns. pakkotilanne! On tosi tylsää siirtää haaveita noin pitkälle eteen päin. Tosin sitten saa taukoa tästä kuukausittaisesta piinasta eikä tarvitse yksin kärsiä alkuraskauden huonoa oloa :) Puolensa asioilla aina. Nyt kuitenkin peukut pystyyn!
Ja joo. Tää on niin tätä. Ja just tollasta kiusaamista, ku yrittäjä sulla, aina välillä. Vois joku asia edes joskus olla selkeetä...
Täällä on vielä vältytty sekä tädiltä että testiltä. Jos huomisen kattois kun sillon on just se kaks viikkoo siitä kun oletan oviksen olleen. Tosin toinen ovisolo oli jo aiemmin... Tiedä noista. Tässä kohtaa se tikutus olisi auttanut asiaa... Mut jos vähän vielä. Täytyy kans miettiä, et minkälainen työpäivä on edessä ja ainakin, et on sellanen aamu, et kykenee olemaan jokseenkin normaalisti jos on aamulla saanut plussan kouraansa :P Ja tuleehan se sieltä. Eikö tulekin? Mää tahron!!!! Onpa taas iisiä touhua...
Tuollaanen75 kp30-31/28-31 tms...
Ihanaa kun plussia ropisee.
Musta tuntuu aina vaan enempi ja enempi että taidan kohta saada siirron toukokuisiin.. mahaa jomotellut pitkin päivää jokseenkin siihen malliin. Voi surku! Vielä on toivoa, joten en aio ihan vielä luovuttaa kumminkaan.
Jomottelun lisäksi väsyttää kamalasti, pissattaa usein ja yölläkin, janottaa, vihloo välillä kylkeä kääntäessä alavatsaa, vatsa hieman sekaisin, välillä suihkussa ollessa vesi sattuu nänneihin kun yleensä ei satu.. blaah. Kuviteltuako taas?
MUOKS : Vielä muistu mieleen että aivastuttaa jatkuvasti ja ja naama ja hiuspohja rasvoittuu järkyttävää vauhtia.
Omppulin äiti kp 25/n.27 yk3
Ihan tärisen ja pakko jakaa tämä asia muillekin..
Mullahan oli vakaa aikomus tehdä testi vasta joskus sunnuntaina ellei menkkoja kuulu, mut kappas kummaa, en malttanutkaan vaan tein sen jo nyt vaikka aikaista olikin ja heikko plussa tuli. Kyllä itkettää ja naurattaa ja nyt suostun hyväksymään tämän väsyn joka on ollut päällä jo jonkin aikaa.:D
Testaan vaikka sit sunnuntaina uudelleen niin jos tulisi ihana lihava viiva testiin.=)
Omppulin äiti ja kolmas kerta taisi toden sanoa
iiiiiiiiks sait plussan!!! nyt vaan pikku öttiäiselle imukuppeja joka puolelle!!! ihan kihoaa vedet silmiin, itse testasin aamulla kp 28/30-32 (LIIAN AIKASIN, JOO JOO ;) ja negaa näytti, ei viivan viivaa kun toisessa näytössä, vaikka kuinka sitä yritti valookin vasten tiirailla ;D! Ekaa kertaa hermoheikkona oon, ollakko vaiko eikö olla..ääks!
Olo on ihan erilainen kun ikinä ennen, yleensä ennen menkkoja jomottaa kunnolla, ja sen kyllä tuntee ja tietää sen jomotuksen. Nyt vaan pari sekuntia kerrallaan tuntuu menkkajomotusta ja sen päälle hurjia pikaisia vihlasuja alavatsassa, kun puukolla joku siellä vetäs. Alaselkääkin vähä koskee, nännit on arat, turvottaa,ja syönnin jälkeen närästää ja tulee hetkeksi huono olo. Poskia kuumottaa. Niin ja mies sano että ompas sulla naama rasvanen =P, tuntuu että rasvaa vois paperilla pois pyyhkiä! Josko sitä la-aamuun vaikka malttaisi odottaa seuraavaa testiä..jos ei menkat sitä ennen ala.
Omppulin äiti, mitkä tämän hetken oireet??? Onnea ihan sikana!!!
Tikunen, mulla tuo plussa tuli nyt ihan "päiväpissasta" ja oireet just nyt on väsy, huimaus, jano, kurkkua kuivaa, välillä kokoajan pissahätä, keittiön ja vessan hajut hieman etoo..
Mut täytyy sanoa, että vaikka tätä on toivonut ja jännännyt niin pelottaa nyt aika paljon se pysyykö pikkuotus mukana.. Mut eipä tässä voi kuin ottaa päivän kerrallaan ja luottaa siihen että kaikki sujuu. Järjellä mietittynä turha murehtia mitään etukäteen, mut minkä sitä ajatuksilleen voi.
Aion täällä edelleen käydä lueskelemassa ja toivotan kaikille onnea yrityksiin ja isoja lihavia plussia!!=)
Onnea Omppulin äiti!!! Ja niinkun meinasit, että olisit toukokuisiin joutunut. Hienoa! Jospa minäkin olisin väärässä.. *ei pysty estämään pienen toivonkipinän heräämistä*
Yrittäjä mikä tilanne?? Tosi inhottavia nuo tiputtelut ja tuhruttelut. Onko täti pysynyt poissa ja oletko testannut/harkinnut testaamista?
Tuollaanen: Kiitos tsempeistä! En tiedä uskaltaisinko enää toivoa. Menkkoja ei edelleenkään näy, mutta testata en enää uskalla kuin aikaisintaan ensi viikolla. Tänään on DPO 14 ja kp 35/31. Kierto oli ennen esikoista n.34 tai 35 päivää eli olisikohan sitten palaamassa takaisin pidemmäksi. Saa nähdä. Jos huomenna ei tätiä näy, niin annan itselleni luvan ihan aavistuksen verran alkaa toivomaan parasta. Mites siellä?? Onko oireita? Oletko testannut vielä?
Tikunen: Hui, sullakin on jännät paikat! Mutta tosiaan aikaisin testasit ja tuo nega ei vielä tarkoita mitään. Toivotaan, että viiva löytää tiensä testiin, kun kokeilet uudelleen!
Huh, ei ole tosiaankaan helppoa tämä kuumeilu. Esikoinen tuli hieman yllättäen, joten ensimmäistä kertaa olen täällä.
- Jolanda kp 35/31
Onnea, onnea Omppulin äiti!!!! Jummi! Kylläpä nyt on plussia ropissut viime kuun kadon jälkeen. Vaikka löytyihän niitä sinnekin sitten. Nyt vaan vielä lisää plussia olis tarvis saada!
Jolanda, joo, kannattaa vähän aikaa oottaa mut joka tapauksessa loistavaa, et täti on pysynyt pois.
Tikunen, on se hyvä, että meitä on nyt usempi jännäilijä. Ei kestä yksin! Tai no... Ei kestä!!!
Tänään on ollut ihan tätituntemuksia ja olin jo varma aamun raivaristakin päätellen, et nyt se täti sitte tulee. Mut ei vieläkään... Huoh! Vähän vetää toivoa pois kun niin on sellanen jomotus alavatsalla aina välillä. Mut niin oli kyllä ekankin kanssa ihan tunne, et menkat alkaa. Vielä useamman kuukauden ajankin aina menkkojen aikoihin. Että... Vielä huomenna en testaa ellen sitten illalla sorru kun ajattelin huomenna testin hakea... Tai sit oottais la aamuun kun on mun synttärit :D Ois aika ihana lahja... Kp:t on kuitenkin nyt jo pidemmällä kuin aikaisemmin... Ei kestä!!! Ja niin siis, oletetusta oviksesta vasta tänään 2 viikkoa. Että voi vielä täti tullakin. Tosin mies kielsi. Sitä ei kuulemma meille huolita! Uskaltaako se muka tollasta uhmata?! Ei! Joo.... Onpas taas höpinää... Ihan yhtään ei jännnitä...
Niin ja tsemppiä muillekin :)
Tuollaanen75, kp31-32/28-31?
Hirveesti onnea kaikille plussanneille!!! Ja Omppulin äiti, sä tosiaan sit jo kolmannesta pääsit odotus-puolelle:) Ihana ikäero tuolee teidän pikkuisille... toivon seuraavani pian perästä:) Paljon tarrasukkia pienelle ja toivottavasti odotuksesi sujuu hyvin!
Omaan napaan sitä samaa... VIELÄKIN!! Siis ei tätiä, ei plussaa. Tosin en oo nyt vissiin n. kymmeneen päivään testannutkaan. Vois ehkä viikonloppuna. Hermot ihan riekaleina. Mitään raskausoireita ei kai ole, mut silti, vois se täti tulla et pääsis uuteen kiertoon!
Lisää plussia sit vaan.. :)
tiitinen kp 42/?
AINIIN.... piti kysäistä, et te joilla on jo lapsi(a), niin miten on menkat ollu synnytyksen jälkeen? Kun siis mulla oli ne yhdet menkat ja vissiin nyt sit kierto vaan ihan sekaisin... Ennen raskautta oli siis 28-30 pvää.
Menkat alkoi aamulla, kuten aavistelinkin. Kaksi viikkoa oviksesta, joka oli tavallista myöhemmin. Mutta kuten sanottua, kierto oli ennen esikoista tätä luokkaa eli ehkä nyt on palaamassa siihen vanhaan pituuteen.
Tuollaanen: Eihän ole tätiä siellä vielä näkynyt? Paljon plussatuulia sinne!!! Tsemppiä piinailuun, se osaa olla aika hermojaraastavaa.
Tiitinen: Toivotaan, että jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen. Että edes täti tulisi, jos ei plussaa tule. Mutta toki toivon, että se plussakin sieltä vielä sinulle pärähtäisi!
Minä siirryn nyt vielä tuonne toukokuisiin. Olin laskenut väärin, että en ehtisi toukokuulle. Mahdollisuuksia olisi vielä toukokuun loppuun ellei mies ehdi lähteä ennen ovista. Saa nähdä. Toivotaan, että lähtö hieman viivästyy, kun tämä mun kiertokin on nyt viivästynyt. Mutta jos ei, niin sitten vauvahaaveet siirtyy ensi vuodelle.
Tsempit viimeisille huhtikuisen piinailijoille!!!
- Jolanda kp 1/35
Täällä ollaan ihan riekailena. Täti tuli taas pilaamaan kaiken. Eilen oli tosiaan ihan sellanen olo, et alkaa, mut iltaa kohti loppu tuntemukset ja enää ei mitään. Oireita toki on kaikkee, mut ne kun voi olla tädinkin oireita. Niin, että kun tänään sitten keskellä päivää tulikin haaleaa vaaleanpunaista vähän paperiin, niin eiköhän se ole siinä. Aiemmin on tuhru alkanut jotenkin pienellä klöntillä tai viirulla... No, turha kuvitella mitään. Ekastakaan ollut minkäänlaista vuotoa muistaakseni. Oli sitten tädin pakko venyä näin pitkälle! PRKL!!!!! Nyt kyllä ottaa päähän ja lujaa! Jää kyllä loppupäivältä työt vähemmälle huomiolle! Vaikka se vois toisaalta auttaa saamaan jotain muuta mieleen.
Kopsasin siis taas pätkän tuolta pikkukakkosten pinosta... Vai tajuaiskohan tän paremmin jos kirjottaisi oikein moneen kertaan. Kun en meinaa millään hyväksyä, että se täti muka silti tuli vaikka ehdin jo toivoa :( Ja taaskin se tuntuu kiusaavan niin, ettei ala heti kunnolla. Ihan törkeetä käytöstä sillä.
Eli siis uudelleen pahoittelut Jolandalle! Onni onnettomuudessa, että ehditte vielä. Mekin kyllä ehditään, eihän siinä mitään. Kun vaan hermo pitäisi... Ja Tikunen, ymmärrän hyvin potutuksen! Epävarmuudessa eläminen on pahinta. Kun olis edes niin, et se täti sit tulis ajoissa eikä antaisi aina toivoa ensin :( Toisaalta se plussa voi antaa odottaa itseään vaikka raskaana olisitkin...
Niin ja menkoista... Muistaakseni alkoi n. 8kk synnytyksestä ja aika normaalina alkuun, mutta kun oli jo pitkään ollut hormonikierukka, niin ne sitten jäivät pikkuhiljaa pois. Ja nyt poiston jälkeen tosi nopeesti tasottu ees joten kuten. Eli 28-33 tai siihen suuntaan on toi kierto ollut.
Joo. ei mulla muuta... Kiitos ja hei :S
Pottuuntunut Tollaanen75 kp32-33/28-31 TAI SIIS: kp1/100 ja yk5 :(
voih ja eih, tsemppiä menkoista kärsiville! ite testasin taas aamulla (kp 31/30-32) negaa biocard-testillä, puhdas nega :(. Huomenna testaan uudestaan, mut sen jälkeen unohdan useammkasi päiväksi testit, alkaa kalliiksi käydä :P! Päh! Itellä ei oo perinteinen menkkojen alus-olo, vaan enemmänki turvottaa, etenki iltaisin, ja nännit on kipeet ja kun kovettuu, niin kans kovettuu! sellasta kuplintaa myös mahassa, ja vihlasuja. närästys ja huonon olon aallot on poissa. otappa tästä selvä!!! Vasta yk 3 ja alkaa mennä hermo..
Ja pyöritys on ollut sen mukaista. Pakko panostaa ensi kerralla oikein kunnolla oviksen aikaan, sillä vauvakuumeen lisäksi tädin pahatuulisuus on saanut minut toivomaan tädin sinne missä pippuri kasvaa. MURRR!!!!
Aivan ihanaa Omppulin äiti! Paljon imukuppeja ja tarrasukkia sinne päin!
Tiitiäiselle raskauden jälkeen mulla oli eka väli 24 päivää, mutta sen jälkeen on ollut nakuutettu 28. Eiköhän se siitä tasaannu viimeistään kun imetys on lopetettu.
Ei muuta kuin onnea kaikille vielä tätiä harhautteleville ja karussa oleville. Minä siirryn toukokuun toiveisiin
Jaana kp 2/28 yk4
Muuteman päivän päästä tännekkin pitäisi jälleen sitten rantautua menkat. en tiedä mistä tuntuma ettei tärppi ole käynyt. ennemmin odotan menkkoja kun niiden pois jääntiä. sitten alkaisi yk 6.
omppulinäiti ja mustapantteri, onnea onnea plussasta
voi miten ärsyttää kun viestit katoaa !
Tuollaanen ja jaana todella suuret pahoittelut :( :( :(
Täällä 27/26-29 yk 2, tiedän oikeastaan että en odota, ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan. Niinpä meidän vauvahanke siirtyy vuodelle 2011. Onpa surkeat fiilikset.
Muru
Liityn mustapantterin ja Omppulin äidin iloiseen seuraan! Plussa tuli kolmannesta kierrosta viiden vuoden kierukan pidon jälkeen.
Olen niin iloinen!!! Poitsuille 8v ja 6v ei parane vielä mitään kertoa, niin alussa kun nyt ollaan. Mutta esikoinen kyselee jatkuvasti, että milloin meille voisi tulla perheeseen vauva :-)
iiris-74, rv 4+6, siirtymässä O-puolelle
Onnea Iiris!!! Ja pahoittelut murulle, vaikka eihän sitä tiedä ennen kuin se täti todella saapuu... Paitsi jos ei ole kertaakaan peitoja heiluteltu... Kertakin voi riittää vaikkei osuisi ns. oikeaan aikaankaan ;)
Ja kiitokset pahoitteluista. Täällä alkaa ehkä hieman mieli paranemaan... Ihan vähän ainakin...
Tuollaanen75, kp3
Voi että..tänään pitää varmaan testiin sortua..kp 27/30-32, mutta ei malta enää..hölmö oon :P ei voi mitään. Mutta jotenki mulla on oudon vahva tunne että ois tärpänny, nänneihin jotenki "jomottaa", vatsan seudulla "täyteläinen" olo, ja jotenki erilaista kun ennen?!! Myös vatsakumpu on oudon iso, voikohan turvotusta olla jo heti testaus-vaiheessa? Hitto en varmaan malta oottaa enää..äääääääääääk!!!