Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2010 HUHTIVAUVAT

27.06.2009 |

Avaan uuden pinon.

Mukaan vaan.

Mä oon tässä pinossa mutta jos sit täti tulee loppukuusta niin poistun koko palstalta ja jätän vauvailut nuorempien hommaksi.

Mulla tänään KP1/30 (about 30)

Niistä L.A. olisi 03.04.2010.

t. Pulleepimu63

Kommentit (259)

Vierailija
81/259 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania viestejä täällä luettavana kun jo kaks plussaa tullut. Paljon onnea Pampa ja fantasy. mielelläni seuraisin teitä tonne odotuspuolelle.

Vielä pitää muutama päivä jännäillä.

Omaa napaa: Mulla ihan ihmeen arkana noi limakalvot toivottavasti ei o mikään hiiva tulossa.

Mansikkainen kp 26/29

Vierailija
82/259 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti Onnea Pampa sekä Fantasy,muille oikein isoja plussapuhureita toivon:)

Aivan ihana oli lukea että täällä on plussattu,ja kuinka monta vielä mahtaakaan perässä tulla?

Viikon verran kärsin jatkuvasti jomotuksista ja vihlonnasta,nyt muutaman päivän ollut oireetonta,eilen vaiko tänään on menkkamaiset olotilat alkaneet,lämpö on noussut 37 asteeseen mutta täti varmaan loppuviikosta saapuu,siihen olen yrittänyt asennoitua ja aika hyvin onnistunutkin,ajatuksia yrittänyt muualle siirrellä ettei menisi turhan vakavaksi..

Oma katse siis jo ensikierrossa.

Tsemppiä kaikille!! Joko Sandy85 (meniköhän oikein) on testaillut?

kp24/?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/259 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihania!

Joka tapauksessa varpaillani olen vielä..:)

fantasy, wuuuhuuu!! Loistavaa!! Mielettömät onnittelut sullekin!! :D Nyt sitten vaan onnea ja tsemppiä että pääset/päästään loppuun asti pikkusten kanssa! On se ihmeellistä...

Sandy85 testaileekin sit huomenna, tuut sit sinäkin heti ilmottaan tuloksen!

Nyt kun tuo testi osoitti luuloni vääriksi voisin listata tän hetkisen oireet (jos jotain kiinnostaa ;)):

- vessassa oon joutunut ravaan nyt n. viikon verran tiuhempaan tahtiin (viime alkuraskaudessa en)

- vihlaisuja oik. alavatsalla samassa kohdassa säännöllisen epäsäännöllisesti (viime alkuraskaudessa voimakasta menkkajomotusta, ja jos vihloi niin siellä sun täällä)

- alakerrassa lähes yhtä kuivaa kuin saharassa (viime alkuraskaudessa täysin päinvastoin)

- rinnat normaalit (viime alkuraskaudessa nännit tosi arat)

No tuossapa noita. Niinkuin näette, oireet ovat täysin erilaiset kuin viimeksi plussan testatessani (n. 4 v. sitten). Lähden suu pyöreänä nukkumaan ja toivon että haamu vahvistuu lauantaiks.

Pampa :)

84/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljon onnea fantasylle ja pampalle!! Toivotaan että kaikki menee hyvin! Tulee oikeen hymy naamalle ku lukee noita plussa uutisia! Ja tietty siinä samassa toivoo että ittekki kohta sit plussaa.

Itelle tuli "pieni" morkkis, kun täti tuli tänään. Aloin isännällekki haukkumaan itteeni, et vika on ihan varmaan mussa kun ei vauvaa näy eikä kuulu. Ittestäni voin sen verran sanoa, et oon hiukan ylipainonen (painoindeksi 30) ja siks syytän itseeni kaikesta. Tiedän kyl et ylipaino heikentää raskaaks tulemista, mut onko toi 30 jo niin paha?! Oon täs viime ajat miettiny et mitä sitä turhaan nyt laihduttaa, kun raskaana ollessa sit kuitenkin lihoo, et ehtiihän sitä sitten. Mut tosiaan, olisin nyt tässäkin yrittämisen aikana ehtiny laihtumaan useemmankin kilon, ku näyttää tähän aikaa menevän :D

Sori, jos on kauheen epäselvä viesti :D

Katzu

Vierailija
85/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Fantasy ja Pampa plussauksesta! :)

ON: Ovulaatio oli ja meni ja "siemenet" on laitettu matkaan jopa kaksi kertaa saman päivän aikana, joten taas vaan odotellaan, piinaviikko siis. Elokuun alussa sitten tietää enemmän.

Tsemppiä, tsemppiä!! :)

Kp 16/n.28

Vierailija
86/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, paljon onnea fantasy!! Kyllä se pampa siitä vahvaksi plussaksi muuttuu. Tulee positiivinen olo hyviä uutisia kuunnellessa.

Onko kukaan kokeillut sittarin ovistestejä? Onko mistään kotoisin, toimiiko? Olin tilaamassa netistä kun tajusin, ettei ne ehkä sieltä kerkeä tulla ennen ovista.

Katsoin, että seuraavat menkat tai plussa-päivä on samana päivänä kun oli esikoisen laskettuaika, olisiko jotain ennustetta:)

Vierailija
87/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Vierailija
88/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään en malta pysytellä poissa.. =)

Tiitinen, mä kans tunnen kyllä et oisin "poikien äiti". En tiiä miks, mut siltä tuntuu. Tyttöä toivon nyt, välillä kyllä poikaakin.=) Tytölle ois ihana pukea mekkoja päälle, tosin en tykkää mistään hörhelöistä enkä vaaleanpunaisista jutuista.. Poika jos saataisiin, niin ois kätevä kun menis kaikki samat kuteet ku nyt pojalla. Kyllä noista suuri osa käy tytöllekin onneksi, aika unisexiä oon hankkinut niin ei menis kaikki uusiks.. =) Nyt taitaa karkaa käsistä tää juttu..

Ketkäs on seuraavat testaajat?

Omppulin äiti kp7/n.27

Vierailija
89/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUITA, kiitos todella paljon =)

Mansikkainen79, mulla oli hiivaa just jossai tossa vaiheessa kiertoa viimeksi kun tulin raskaaksi (josta tuli siis myöhemmin km) VINK VINK ;D

Pampa, mulla kanssa ei enää mitää tuntemuksia rinnoissa, kun esikoisen kanssa muistan että oli ja nyt viimeksi myös oli.. Noh ehkä ne tulee vielä.. Milloin sulla ois sitten la? Vitsi ihan mieletöntä, että plussattiin samaan aikaan molemmat =)

Ja hei tytsyt, ehkä tää on enne että plussia ropisee tässä kuussa - kun heti ekat testailijat (jotka ois joutunut toukokuisiin) saa plussan ???

Nooh ei voi vielä innostua liikaa, mutta varmasti menen heti 2vkon päästä yksityiselle metsästämään sydänääniä.. Vaikkei sekään mitään kerro, edellisestä tuli km vaikka sydän oli jo sykkinyt pienellä.. Onnellinen ja iloinen kumminkin olen =)

fantasy rv 4+1 = =)))))))))

Vierailija
90/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testannu tänään... Apteekin testi kuumottaa kaapissa mut en testaa viä ku en haluu pettyä :/

kp 28/28-29

Vierailija
91/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei sandy..nyt jännittää ihan miten sun testailun käy.. toivotaan parasta, jospa ois kuitenkin tärpänny :))

Vierailija
92/259 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on plussailtu kun hetken pysyy pois :) Onnea Pampa ja Fantasy! Ja teitä piinailijoitakin riittää! Nyt vaan kunnon plussarytinät päälle!

ON: Vatsaa nippaa ja nappaa. Voiskohan olla ovis nyt jo??? kp12-13... Kun koskaan ei ole kierto ollut alle 28pv. Tosin limoja en oikein pongannut vaikka kosteeta onkin. (Mielenkiintosia nää tarkat analyysit... Sori...) Täällä on talo täynnä väkeä! Yks eskarilainen ja 4kk vauva äitinsä kera. Saa maistaa tätä useamman lapsen huushollia muutaman päivän. Huh! Ei kerkee ees teiän juoruja kunnolla lukea. Missäköhän täällä pääsis rauhassa pupuilemaankaan :D Jos siis tuo oliskin jo ovis. Tosin eilen aamulla pikaisesti väännettiin ennen kuin vieraat saapuivat... Hmm... Riitäisköhän se? Vai ettei mietitä tätä osumaa... EIPÄ!

Tuollaanen75 kp12-13/29?

Vierailija
93/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea että ensimmäiset on jo plussailleet! onnea kauheasti:)

ja pahoittelut niille joille se täti on tullut:(

Minä täällä myötäelän piinailijoiden kanssa, jännää. Varsinkin sandylla on tosi jännät ajat:)

Täällä bongattiin tänään ovis, ainakin siihen malliin jomotti alavatsaa päivällä. Touhuiltukin on, että nyt ei sitten muuta kuin odottelemaan..

Lisää plussia toivotellen

Nekkunen kp 17/30

Vierailija
94/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen niin väsynyt etten jaksanut kirjoittaa mitään, mutta nyt jaksan :). Tein aamulla sitten sen uusintatestin ja ei se kyllä mitenkään selkeästi tummempi se viiva ole, jos ollenkaan. En oikein tiedä mitä ajatella, joten en ajattele mitään ;). Toisaalta, viiva alkoi ilmestymään jo alle minuutissa. Noihan on netistä tilattuja halpistestejä, joten en tiedä tuleekö niistä edes kovin vahvaa viivaa...No mutta, ei muuta kun odotellaan ja katsotaan :).

fantasy, mulla olis la 2.4.2010, joten päivä sun jälkees :). Hitsit, nyt pitäis selvitä nää seuraavan 8 viikkoa niin sit vois olla vähän turvallisemmilla vesillä jo. Voihan panikointi :).

Sandy85, tuu jo ilmottaan =) Pidetään peukkuja!!

Kaikille piinailijoille plussatuulosia oikein paljon!!

Aika omanapaista löpinää oli taas, mut koitan tulla paremmalla ajalla enemmän kirjottelemaan. Nyt poika huutaa potkimaan palloa :)

Pampa

Vierailija
95/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta haaveilen :)

Mirena hormonikierukka poistettiin 3,5 vuoden käytön jälkeen 16.7.09. 22.7.09 alkoi ruskea tuhruvuoto ja nyt tulee kirkasta verta. Tyhjennysvuotoa vai menkat?? Menkkoja ei ole tullut lainkaan kierukan aikana.

Kauhea vauvakuume on ja huhtikuisiin vielä mielisin mukaan kovasti :)

Nämä ei nyt ole varmaan vielä kunnon menkat mutta meinaan tikutella kuitenkin viikon päästä, josko kuitenkin ovuloisin :)

Jännää!!

Catmom kp 5/28?? (pojat 4v 10kk, 3v 8kk)

Vierailija
96/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega testasin iltapäivällä :/

Mut toisaalta eipä oo viä menkkojakaan...

Ja ihan hirvee väsy ja tissit kipeet ja jotenkin erikoisen suurehkot :D... Mutta tätiä ootellessa :(

kp29/28-29

Vierailija
97/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais täti tulla... Höh... Mut eipä auta ku kestää :/

Plussatuulia toivon suuresti kaikille perässä tuleville :) , toivottavasti houkuttelin jonkun sellaisen tädin tänne joka on pidempään yrittänyt raskautumista

Vierailija
98/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Catmom! Mkin arvuuttelin, että oliko eka vuoto mikä. Mut sen perään on ollut säännöllistä kierto. Että eiköhän se voi se oviskin ilmaantua sieltä. Vaikka joku taannoin mainitsikin, että ovis on milloin sattuu hormonikierukan jälkeen. Itse en ole tikuttanut ja nyt tässä kierrossa tuntui, että ovis oli kovin aikasin. Viime kierrossa mietin, että oliko se kahdesti :O Että joo. En tosin ole varma oviksen oireista... Kun joskus nippailee muutenkin... Mutta eilen pupuiltiin kummiskin vielä. Ja jatketaan samaan malliin n. joka toinen päivä varmaan taas koko kierto. Kun mistä niistä tietää.

Kyllä sitä onkin pöhkö. (Huom. ei niille, jotka ei haluu ihan kaikkea tietää :D) Ihan kaikkea täytyy näköjään koittaa. Eilen valittiin oikein asentokin sen mukaan, että varmasti menevät perille asti ja piti vielä jälkeenpäinkin nostaa jalat kohti kattoa ja siis pylly kans. Melkosta akropatiaa... Hyvä etten nukkunutkin tyyny pyllyn alla. Joo ja jos sitten vähän taas malttais :D Mut vielä tää on oikeestaan kauheen hauskaa!

Ja Sandy! Älä vielä luovuta! Oireet kuulostaa hyvältä ja nega voi alkuun tulla. Toisilla pitkäänkin. Eikun lisää plussia vaan!!! Sulle ja meille muille :P Jookosta :)

Tuollaanen75 kp13-14/29?

Vierailija
99/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun ehdin laittaa viestiä... Sillonhan se tätikin monesti just tulee kiusaamaan kun saa testin tehtyä. Pahoittelut Sandylle :(

Tuollaanen

Vierailija
100/259 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku en mä tajuu ku se vuoto alko niin aikasin semmosena tosi hailakkana ja nytkään se ei aivan normi oo mut sinneppäin kuitenkin :O ... Mut aika näyttää mitä tästä kehkeytyy ja lääkärillä käydä jos jatkuu kauankin tjtn... Ja kiitos tuollanen tsemppaamisesta