Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapselle sanoa näin?

Vierailija
30.04.2025 |

8-9-vuotiaalle lapselle. Lapselle ja lapsen isän vaimon pojalle (samanikäisiä) tulee joku lasten välinen riita. Lapsen isän vaimo huutaa tälle itkevälle tytölle "LELLITTY PILOILLE!! SE ON SUN VIKAS KOKO JUTTU!" ja menee lohduttamaan omaa itkevää poikaansa. Lapsen isä toteaa vaimolleen "No en minä ainakaan ole lellinyt".

Miten hirveä eukko pitää olla, jotta huutaa pienelle tytölle tuollaisilla sanoilla? Ei lapsi osaa suodattaa kuten aikuinen, joka voi puolustautua itse ja ehkä jättää omaan arvoonsa tuollaiset sanat. Lapsen päähän se voi kuitenkin jäädä kaikumaan loppuiäksi. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako lapselle sanoa totuuden? Kyllä saa, joskus se pitää tehdä huutamalla.

Vierailija
2/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saako lapselle sanoa totuuden? Kyllä saa, joskus se pitää tehdä huutamalla.

Ja kuka sanoi, että tuo on totuus? Jos olisikin, niin tuollainen käytös aikuiselta naiselta lasta kohtaan on törkeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep... Nainen joka rikkoi lapselta kodin, ottaa vielä oikeudekseen huutaa lapselle noin? Hyi helvetti. Taidat olla empatiakyvyiltäsi samaa tasoa.

Ap

Vierailija
4/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten?

Vierailija
6/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan järkyttävää uhriutumista, ei saa tuntea eikä sanoittaa itseänsä. Tässä on syvin ongelma. Kuvitellaan että lapset traumatisoituvat normaalista elämästä. Eipä se passiivinen aggressiivisuuskaan hyvästä ole tai rähinä kauniilla sanoilla höystettynä. Sairas maa.

Vierailija
7/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan järkyttävää uhriutumista, ei saa tuntea eikä sanoittaa itseänsä. Tässä on syvin ongelma. Kuvitellaan että lapset traumatisoituvat normaalista elämästä. Eipä se passiivinen aggressiivisuuskaan hyvästä ole tai rähinä kauniilla sanoilla höystettynä. Sairas maa.

Voi jäädä pyörimään loppuelämäksi nuo sanat päähän ja heikentää itsetuntoa. Idiootit kommentoijat eivät sitä tajua. Kuten eivät lasten pahoinpitelijätkään, jotka sairaasti kutsuvat sitä ruumiilliseksi kurittamiseksi. 

Vierailija
8/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä huusi mulle lapsena samalla tavalla eikä siitä mitään traumoja tullut.

Vierailija
9/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaja olikin isäsi eikä isäsi uusi vaimo, joka rikkoi perheenne. 

Vierailija
10/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jäädä pyörimään loppuelämäksi nuo sanat päähän ja heikentää itsetuntoa. Idiootit kommentoijat eivät sitä tajua. Kuten eivät lasten pahoinpitelijätkään, jotka sairaasti kutsuvat sitä ruumiilliseksi kurittamiseksi. 

Kuuntelepas itseäsi.

Tiedätkö mitä kaikkea olen esimerkiksi itse kestänyt tässä elämässä? Kaiken mahdollisen väkivallan aika monelta ihan lapsuudestani lähtien ja palstallakin pyöriessä tuntuu että olen lähes ainoa selväjärkinen.

Vierailija
11/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelepas itseäsi.

Tiedätkö mitä kaikkea olen esimerkiksi itse kestänyt tässä elämässä? Kaiken mahdollisen väkivallan aika mon

Kivat sulle.

Minä ainakin traumatisoiduin ja olen siitä katkera. Voi kun karman laki jotenkin hoitaisi homman puolestani...

Vierailija
12/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelepas itseäsi.

Tiedätkö mitä kaikkea olen esimerkiksi itse kestänyt tässä

Minä en ole halunnut traumatisoitua loppuelämäkseni itseni ja oman hyvinvointini vuoksi. Menen eteenpäin vahvempana ja psyykkisesti terveenä ihmisenä. Vain sinä itse voit tehdä sisäiset työsi.

Vierailija
13/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep... Nainen joka rikkoi lapselta kodin, ottaa vielä oikeudekseen huutaa lapselle noin? Hyi helvetti. Taidat olla empatiakyvyiltäsi samaa tasoa.

Ap

Ja sinä taidat olla tässä kuviossa katkeroitunut ex, jonka agendalla on paisutella isän kodin tapahtumia.

Vierailija
14/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinä taidat olla tässä kuviossa katkeroitunut ex, jonka agendalla on paisutella isän kodin tapahtumia.

En. Olen se pikkutyttö jolle huudettiin, nyt jo aikuinen nainen.

Ap

Vierailija
15/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutaja olikin isäsi eikä isäsi uusi vaimo, joka rikkoi perheenne. 

Perhettä ei rikota ulkopuolelta. Jos isä on pettänyt tämän naisen kanssa, syy on täysin isän ja perheenrikkoja on isä. Toisaalta lopputulos (ero, isän uusi puoliso, uuden perheen ongelmat) olisi voinut olla täysin sama ilman pettämistäkin ihan tavallisen eron myötä.

Vierailija
16/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se sama läski Vanhapiika mikä  hakuun kaikkien lapset ,ja vanhemmat,  lapseton moukka yrittää mukaneuvoa . Hyyy.   🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
17/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet se tarinan lellijä-puolisoko? Ja koko tarinan kuulit lapsen suusta vai..?

Vierailija
18/18 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan