Onko teille tullut vammoja hangoittelevan lapsen kiinnipitämisestä?
Kommentit (10)
kun sain kiinnipitotilanteessa kyynärpään silmään. Ja kerran lapsi puri minua sormeen niin että veri roiskui, mutta en tosin siinä tilanteessa pitänyt hänestä kiinni (olisi selvästi pitänyt pitää).
on nyt sökönä:( Myös selän välilevyt ovat kovilla ja pelkään, että poksahtavat vielä. Nostan kyllä lapsia oikein, mutta selkä menee, kun suuttuessaan vanhin lapsista alkaa riehumaan ja poukkoilemaan minusta kiinni pitäen. Esim polvesta selkään tai kylkeeni roikkumaan, apua!
Uhmiksen kanssa useinkin, nykyisin vaan mustelmia.
Niin, ja on noita tullut myös niin että lapsi on ihan tahallaan potkinut, hakannut ja raapinutkin.
se paras tapa rauhoittaa lapsi. Lapset oppivat vain roikkumaan sinussa ja rikkomaan nivelesi ym. Lapset kasvavat ja tämä muodostuu ongelmaksi.
4.
Onneksi lapsen puremisvaihe meni nopeasti ohi, mutta ehti purra pari kertaa todella kipeästi. Ja lyöty on myös, mutta niistä ei ole tullut näkyviä vammoja vaan ainoastaan kipua.
sori, nämä ei olleet lasta kiinnipitäessä. Meidän poika saa raivarit, jos häntä yrittää pitää väkisin kiinni! Hän haluaa mieluummin raivota yksin - rauhoittuu nopeammin.
mennyt poskelle, kun olin laittamassa lapselle kenkiä, ja raivotautinen jännitti vartalonsa suoraksi ja kolautti päälakensa suoraan haistimeeni.
Työskentelen autististen lasten- ja nuorten parissa ja kaikennäköistä jälkeä on tullut.
yritin estää raivoavaa lasta hakkaamasta päätään kivi lattiaan, potkas mun rillit paskaks ja huulen auki.