Ärsyttääkö sinua koskaan täällä ihmiset jotka eivät tajua aloituksia ja ryhtyvät vastaamaan tai keskustelemaan asian vierestä?
Kommentit (18)
Sellaistahan se vapaamuotoinen keskustelu on. Et voi tietää, mihin sanaan muut tarttuvat ja keskustelu muuttaa muotoaan. Paneelikeskustelussa aiheet on tarkemmin rajattuja.
Ei. Mun mielestä on hauskaa, miten juttu lähtee rönsyilemään ja menemään omia polkujaan, joskus kauaksikin alkuperäisestä aiheesta. Niinhän normaalitkin keskustelut menevät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut levyraadista kyse vaan vain elämäästä
Elämä voi olla joskus julmaa.
Ei miesvihan oksentaminen tarvitse aihetta ja onhan se nyt vaan voimauttavaa vihata kaikkia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Ei miesvihan oksentaminen tarvitse aihetta ja onhan se nyt vaan voimauttavaa vihata kaikkia miehiä
Peräkylän incelikin reippaana herännyt aloittamaan päivän ulinat 😁
Netin keskustelujen ominaisuus. Isossa kuvassa kaikkien keskustelujen ominaisuus. Fidel Castro piti 6 tunnin yksinpuheluita, nekin tosin velloivat aiheesta toiseen.
Minua ärsyttää nämä muutamat "persuilijat". Jos keskustelu ei ole heidän mieleen niin heti haukutaan persuiksi. Kun argumentit loppuu niin alkaa toisen haukkuminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräkylän incelikin reippaana herännyt aloittamaan päivän ulinat 😁
Kuten myös takahikiän ikäneito.
Eri
Ei ärsytä. Naisten yksinkertaisuus ja tyhmyys on ollut selvää minulle jo vuosikymmenien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. Naisten yksinkertaisuus ja tyhmyys on ollut selvää minulle jo vuosikymmenien ajan.
Naisviha puskee niin pahasti päälle että et sitten tajunut ettei kysymys ole rajattu naisiin.
Miten se sullekin on noin hankala saaha pillua?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mun mielestä on hauskaa, miten juttu lähtee rönsyilemään ja menemään omia polkujaan, joskus kauaksikin alkuperäisestä aiheesta. Niinhän normaalitkin keskustelut menevät.
Tämä ehdottomasti. Tynkäkeskusteluja ei kukaan halua.
Kaikki aloitukset voisi lopettaa ja siirtää maksulliseksi. Menisitte oikeisiin töihin!
Lisäksi ärsyttää myös, että jotkut vastaavat näille, jolloin keskustelu asian vierestä jatkuu.