Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: suihinotto ja sperma

Vierailija
21.06.2009 |

ihan mielenkiinnosta kyselen että,

annatko miehen laueta suuhun?

jos, niin nieletkö?

miksi nielet/et niele?

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä kun miehen kalu sykkii suussa ja pidän myös sperman mausta.

Vierailija
122/215 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, että itse saan vastapalveluksena monta peräkkäistä orgasmia. Välillä on niin naitu olo, ettei jaksa sängystä nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otan poskeen ja annan laueta suuhun ja nielasen, mukavaa touhua :---)

Vierailija
124/215 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän laukeamisesta suuhun kuin pilluun. Mikään pillu ei pysty samaan kuin suu suu. Eli imemään kunnolla juuri silloin kun tulee. Sellainen orgasmi vie lähelle tajunnan lähtöä ainakin minulla.

M42

Vierailija
125/215 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suihinotto ole mitään suuseksiä perkeleen narttu ota mieheltäs suihi ei tommone meno vetele!! -.-

Vierailija
126/215 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mieheltäni suihin, annan laueta suuhun ja nielen. Nautin siitä itsekin tosi paljon. Miehelle olen neljäs seksikumppani ja kuulemma eka joka suostuu suuseksin antamiseen. En ymmärrä niitä entisiä eikä väliksikään, hyvä että ovat tuon aarteen mulle säästäneet ;) mieskin on huomaavainen sängyssä ja saan joka kerta suuseksiä niin paljon kuin ikinä tahdon, joten minusta on ihanaa tuottaa hänellekin nautintoa myös suuseksillä. Kultani maistuu hyvälle ja pitää hygieniasta huolta, voi nam!!

N26

Vierailija
127/215 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan mieheltäni suihin usein- joskus on kiva yllättää vaikkapa aamukuudelta tällä tavalla. Sperman nieleminen on mielestäni seksikästä ja kiihottavaa.

Vierailija
128/215 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on tehnyt koko elämänsä töitä ja nauttii hyvin paljon suuseksistä :) Ei siinä ole mitään naisen alistamista jos nainen itse haluaa ottaa suihin tai nielaista spermat. Kehotan kokeilemaan, saatat yllättyä positiivisella tavalla..

Vierailija
129/215 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2009 klo 18:41"]

ihan mielenkiinnosta kyselen että,

annatko miehen laueta suuhun?
jos, niin nieletkö?
miksi nielet/et niele?

[Vierailija

Seuraavalla kerralla annan mennä syvälle nieluun, muna kun on saavuttanut laukeamispisteen ja tunnen sen sykkyvän nielussa liikuttelen nielussa munaa edestakaisin kunnes laukeaa spermat. Painan munaa syvemmälle nieluun. Muna laukee niin syvälle että siemenneste jää sinne eikä tule ulos huulet tukasti munaa vasten, kun tulee siemensyksy ja nielen sen mitä sieltä tulee.

Mies tykkää sitä että olen saanut kaiken hänen munastan suuhun sitä kautta neiluun eikä aina sinne  pimperoon.

Vierailija
130/215 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2012 klo 20:36"]

laueta suuhun, ääääk

samoin minäkin huudan, kun 3 viikon sisällöt saan suuhuni

Vieralij

Maistui varmasti mullekin .

Mutta miehinen tuubi meistuu herkullisen mehevän hyvältä suolaiselta.

Tämän kuun alussa yllätin mieheni ottamalla suihin häneltä mutta en tehnyt niin pitkälle että hän olisi lauvennut suuhun.

Harrastimme näet vielä perinteisen puolen seksiä sen päätteeksi.

Täytyy sanoo että  kyllä se miehinen muna on hyvän maikuinen tuubi.

Maistui se sen verran hyvälle.

Mieheni ei nyt ole kotona mutta kun hän tulee kotiin.

Voitte vain arvata se suihin otto taita olla paikallaan taasen se lujittaa yhteisyyden tunnetta ja palkitsee molemmat. Kun saan sen miehisen tuubin suuhuni se miehinen  kalu on sitte koko pituudelta suussa oli miten tahansa.

Kyllä mun mieheni ainakin tykkäsi siitä ensimmäisestäkin .

Kun maiskuteli hänen terskan päällä suutani vilkasin häneen.

Nuolin terkan päätä. Nuolin mulkun terskan  päätä. vedin esinahan alas terkan päältä eli se nuppi mikä on siinä siitemen yläpäässä. Nuolin paljasta terskaa mieheni nytkähteli. Painoin kielellä vähän enemmän se sai peniksen sykkimään kädessäni. Rumputin vartta ja nuolaisin terkan päätä. Nuolin kyrvän vartta se alkoi sykkiä paljoa enemmän.

Vein huulet lähemmäksi tuubin päätä. Se oli huokkuttelevan oloinen koko mitaltaan. Nuoleskelin kerran vielä. Pyörittelin terskan koko päätä kielelläni kumpaankin suunttaan ja samalla ujuutin vähän hampaden väliin. Nuolin vielä sitä Munan päätä kun samalla luitin sitä suuta kohti. Sama toistui niin kauan kun se oli suun laidalla. Suuhun tuli  saamisen haluluinen olo tila se aukeni apposen auki.

Musta tuntui että oli aika ottaa terska suuhun se sai kamalasti haluumaan lisää munaa suuhun. Olihan se yhä siinä suun laidalla menossa kohti suun syvintä aukkoa nielua minne olin sitä ottamassa syvään syleilyyn. mutta nuolin yhä sitä munan terskan päätä. kunnes hekuma valtasi sieluni. Kielen liikkeiden lomassa pyörittelin kieltäni sen munan ympärillä kunnes terskan pää oli suussa täytti suun. Houkutus oli mehevän makuinen muna suussa nuolin terskan päätä muna sisällä annoin valua terskan nielun laidalle.  Annoin lopulta sen liukui sisemmälle suuhun kunnes en pystynyt kielen kanssa tekemään töitä.

Nyt se oli jo nielussa asti tuubi sykki suussani. Lemmenväline suussa terska pitkällä nielussa kajahtava muna sisuksissa nielussa. otin pois tein kerran vielä saman. Mieheni tykkäsi siitä suuseksistä.

Suuhuolto on tarpeen silloin kun mieheni on yötä lapsiperheen luona auttamassa heitä. Silloin se tuntuu jopa paremmalta se suolainen mehevä kalu suussa ja vielä niin pitkä kun se vaan menee nieluun.

Seuraavalla kerralla annan laueta nieluun mieheni munan koko lastin.

Pidän huulet tiukasti kiinni muna ympärillä ja työnnän siitimen pidemmälle suuhuni juurta myöten annan se pumpata nesteet sissääni ja nielen kaiken. Makean karvas siemen neste ei tule ulos vaan jää sinne ja nielen kaiken siemen nesteen tuntuu kuin pahalta tahansa.

Vierailija
131/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa laueta suuhun nykyään, kauan kyllä piti harkita asiaa (5vuotta)

en niele, en pysty.

en niele koska jo pelkkä sperman suussa olo on vähän extreme toimintaa mulle.

ei siksi että itse sperma olisi ällöttävää tai pahaa. no ei se kyllä mitään erityisen hyvääkään ole, mutta pelkään kaikkia hyönteisiä ja matoja sun muita nilviäisiä ja ajatus miljoonista siittiöistä mun suussani on tosi hurjaa!

ajatuskin siitä kuinka ne luikertelee pitkin suuta...yyyyyäk!!

ennen suihinottoa joudun vähän "psyykkaamaan" itteeni ja kun mies on lauennut ei saa ajatella mitään, äkkiä vaan pesulle.

suihinotto on kyllä miehelle sen verran ihanaa että hänen takiaan sen voin silloin tällöin tehdä, ja tottapuhuen se muna suussa saa kyllä omankin jalkovälin kostumaan...lopputulos vaan on vähemmän kiva =)

Vierailija
132/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laueta suuhun, yääääk

Vierailija
133/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole kertaakaan antanut suuseksiä mulle, niin nyt sitten minun pitäisi ottaa mällit suuhun? Just joo. Tasapuolisuuden nimissä EVVK.

Vierailija
134/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne spermat menee sinne kondomin sisään, suuseksin aikana. En halua miehen nesteitä niellä, enkä paljaaltaan suuhuni, mutta kondomin kanssa homma toimii. ;)

Tosin meillä (mieheen kohdistuvaa) suuseksiä suht harvoin, lähinnä synnytysten jälkeen tai raskausaikoina, jos ei yhdynnät jostain syystä onnistu.

Muuten miehelle riittää, kun saa lykkiä sinne alemmas. ;)

N28

Vierailija
135/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan laueta suuhun ja nielen sillä ei se pieni tippa mikään ongelma ole ja sitten pysyy paikat siistinä.

Ja onhan sekin vielä että mies TYKKÄÄ kun saa laueta suuhun

Vierailija
136/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi antaa laueta suuhun ja nielee, ei ongelmia. kolmas otti suuhun, mutta ei niellyt. Kokemusta vasta vähän, kun olen vasta 58 v.

eki

Vierailija
137/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? Koska tavata maistuu niin kamalalta!! Suolaisen makeaa, ällöä lientä...yökkään melkein jo pelkistä touhutipoistakin.

Vierailija
138/215 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en niellyt, oli mukamas pahan makuista. Nykyään ei häiritse ollenkaan ja on jotenkin mukavampi lopetus kuin sylkemään kiiruhtaminen...

Olen kyllä muutenkin huomannut että meillä minä taidan tykätä suihinottamisesta enemmän kuin mies itse. Tai ainakin minä teen yleensä aloitteen.

Vierailija
139/215 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistimpää niin. Ei se nyt mitään maata mullistavaa ole, mutta ei siinä yrjötkään tule.

Vierailija
140/215 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ottaisin mieheltäni suihin useammin, mutta hän ei ainakaan vaadi sitä ja lopettaa sen joka tapauksessa ennen kuin laukeaa (haluaa siis tulla sisääni siinä vaiheessa).

En haluaisikaan niellä. Ja edellisen kumppanin kanssa oli ällöttävää, kun hän halusi laueta kasvoilleni ja sitten oli hiukset jne. siinä mömmössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi