ketkä miehet pettävät?
Vauvaa lukiessa tuntuu että todella monet ovat halukkaita pettämään. Varsinkin täällä kirjoittelevat miehet tuntuvat olevan pettäjiä, naisissa taitaa olla niin uskollisia kuin uskottomia.
Olisi kiva kuulla onko miesten tilanne se, mikä keskusteluista jää pinnalle, eli pettääkö suurin osa, ja onko yleisin syy parisuhteessa olevan seksin vähyys.
Eli miehet, petätkö puolisoasi vai oletko uskollinen?
Jos petät, koetko huonoa omatuntoa vai onko asia sinulle ok (kunhan vaimo ei saa tietää=ei tule seuraamuksia)? Miksi petät, oletko puutteessa vai onko kiva vain saada vaihtelua? Vai onko sinulla vakituinen suhde josta et tahdo luopua, jotain muutakin kuin pelkkää seksiä sopivan kumppanin kanssa?
Jos olet uskollinen, tahtoisitko pettää vai onko uskollisuus sinulle ainoa harkittava vaihtoehto? En nyt tarkoita sitä että joskus katselee mielihyvällä vastaantulevaa naista vaan että pettäisitkö jos se olisi mahdollista/et pelkäsi seuraamuksia?
Itse siis päälle 20-v vaimo jolla onnellinen parisuhde ja toinen lapsi tulossa. Mies tulee aina töistä suoraa kotiin etc joten voin sanoa tietäväni ettei mieheni petä, luotan häneen mutta hänellä ei myöskään olisi mahdollisuutta edes huorissa käymiseen saati suhteeseen.
En siis ole katkera vaimo vaan vain utelias. Itse en miestäni pettäisi, olen sitä mieltä että yksi suhde kerrallaan. Jos meidän liittomme ei kestä, ehdin sen jälkeen naimaan vaikka puolta suomea. Nyt mieheni tyydyttää minun kaikki tarpeeni.
Olisi kiva kuulla myös, niin pettäjiltä kuin uskollisilta, mikä parantaisi seksielämää puolisosi kanssa. Onko sellaista mikä saisi lopettamaan pettämisen?
Kommentit (62)
Ja kaikille niille jotka heti luulevat ettei meillä ollut lainkaan seksiä, niin voin sanoa että jos viikossa seksin määrä on enemmän kuin 2 kertaa ja se on hyvää niin ei pitäisi olla valittamista. Mutta mieheni halusi sitä että olisin rakastellut päivittäin ja siinä välissä vielä pitänyt muuten hyvänä ja kuiskaillut koko ajan hellyyksiä. Ei sitä aina jaksa...
Olen ollut nyt 13 v naimisissa ja olen ollut onnellinen, menimme suuresta rakkaudesta naimisiin. Palasin pitkältä hoitovapaalta uuteen haastavaan työhön. Kotona odottivat aina kaikki kotityöt ja yliviriili mieheni, joka odotti seksiä joka päivä. En jaksanut kotitöiden jälkeen vaan aloin tiedostamatta torjua läheisyyttä, koska aloin jo pelätä ainaista seksiä. Mies väsyi, luovutti vaikka on ollut minuun alusta asti hulluna ja aloitti nettipelaamisen. Tapasi siellä jonkun juuri eronneen naisen, alkoi soitella salaa ja tapasikin naisen joka oli heti tehnyt suuseksiä miehelleni omasta aloitteestaan . Haluaisin varoittaa kaikkia parisuhteessa olevia netin vaaroista niin lasten kuin miestenkin suhteen. Siellä eletään roolielämää, puhutaan onnettomia ihmisiä sekopäisiksi.Suomessa sellainen pelisivusto on AAPELI, joten tarkkailkaa!!! Helppoahan se on olla hauska, seksikäs ja viehättävä kun puoliso hoitaa kotona kaiken, pyykit ja muut. En ymmärrä naisia joilla itsellä on avioliitto rikkoutunut ja sitten koitetaan rikkoa jonkun toisenkin suhde. Missä on tämän päivän ihmisen moraali? Katuojassako? Mielestäni parisuhteessa ja aviossa oleviin ei vain kosketa.