Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi tuntuu parhaimmalta ilman ehkäisyä, miksi?

Vierailija
04.08.2006 |

Olen siis nainen ja " ongelmana" on se, että mielestäni seksi tuntuu kaikkein parhaimmalta silloin, kun käytössä ei ole mitään ehkäisymenetelmää.

Ehkäisyttä rakasteleminen olisi tässä tilanteessa kuitenkin todella typerää, koska lapsi ei ihan tähän saumaan olisi kaikkein tervetullein.

Kaiketi tässä on joku psykologinen juttu takana, kertokaapa mahdollisia syitä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ainakin hormonaaliset ehkäisyt vaikuttaa jotenkin tuohon halupuoleen ja kumit sitten taas on sellasia " sähläys" juttuja eli ihan " perustilassa" tuntuu parhaalta. Ikävä kyllä vaan mahdotonta tai sitten pitäisi kait pistää mieheltä piuhat poikki tai omat " lukkoon" .

Vierailija
2/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäsi mulle ainakin vuotoa, menkat siis, niin paljon, että tuntui, että kuukaudessa oli likimain viikko, kun ei vuotanut mitään ja kaikki muu aika sitten tuli jotain tuhrua, joko siis alkua tai loppua. Ja kun tamponin käyttöä ei suositella, niin siteistä oli sitten alapää kuin tulessa.

Ei käynyt ainakaan mulle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen välillä miettinyt, josko mulla on alitajuisesti kaikkein rennointa ja mukavinta rakastelua silloin, kun " vauva voi tulla" ? Siis joku juttu, että silloin " saa" nauttia täysillä.

ap

Vierailija
4/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a rankaisu.

tai sitten sua kiihottaa se VAARA

Vierailija
5/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai huijausta, mutta eivät vanhempani erityisesti ole seksiä pitäneet " ihmisille" kuuluvana asiana. Korkeintaan nuoruuden hairahduksena. Äitini mielestä ikääntyneiden ihmisten seksiapuvälineet tai -lääkkeet ovat humpuukia, koska energia pitäisi " siinä vaiheessa" käyttää johonkin muuhun kuin naimiseen.

Yhdynnän aikana ajattelen pikemminkin hurjan vaaleanpunaisia unelmia raskaaksi tulosta sekä vauvoista. En siis tunne varsinaista vaaran läheisyyttä saati jännitystä ;-)

Aivan eri asia on, mitä ei-kiihottuneena ajattelisin siitä positiivisesta testituloksesta.

ap

Vierailija
6/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kolmen lapseni alun voi jäljittää tuollaisiin fiiliksiin. Ei piilevä kuume kysy sopivaa aikaa.

Vierailija
7/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis mitään kausia ei ole koskaan ollut, jolloin olisin erityisesti halunnut ehkäisyä...

Vierailija
8/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaaliset ehkäisyt ei mulle sovi moninaisista syistä, mutta yksi niistä oli just tuo halujen menetys. Kuparikierukkaa ei voi laittaa kun vuoto on muutenkin rajua. Kumit on oikeita erotiikan tappajia ja lisäksi niiden kanssa myös osa tunnoista menee.

Lisäksi musta on kyllä aivan älyttömän kiihottavaa ajatella munasolua kohti singahtavia siittiöitä ja sitä, että raskaus on mahdollinen. Tämä siis täysin riippumatta siitä, haluanko lasta oikeasti vai en.

Tuossa sterilisaatiossa (meillä se tehdään miehelle kun aika koittaa) eniten mua hirvittää just se, että miten käy kun siellä spermassa ei enää olekkaan siittiöitä, että lähteekö tuo kiihottava ajatus pois...

Vierailija
9/9 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipuhuin mieheni vasektomiaan. Olihan se järkevin ratkaisu kun lapsiluku on täynä, mutta mielessäni ajattelin sen poistavan myös riskin, että mies lähtisi uudelle kierrokselle. Mies oli harmitellut, mutta minua on, sillä mielessäni mieheni maskuliinisuus kärsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi