Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ketkä miehet pettävät?

Vierailija
16.06.2009 |

Vauvaa lukiessa tuntuu että todella monet ovat halukkaita pettämään. Varsinkin täällä kirjoittelevat miehet tuntuvat olevan pettäjiä, naisissa taitaa olla niin uskollisia kuin uskottomia.

Olisi kiva kuulla onko miesten tilanne se, mikä keskusteluista jää pinnalle, eli pettääkö suurin osa, ja onko yleisin syy parisuhteessa olevan seksin vähyys.

Eli miehet, petätkö puolisoasi vai oletko uskollinen?

Jos petät, koetko huonoa omatuntoa vai onko asia sinulle ok (kunhan vaimo ei saa tietää=ei tule seuraamuksia)? Miksi petät, oletko puutteessa vai onko kiva vain saada vaihtelua? Vai onko sinulla vakituinen suhde josta et tahdo luopua, jotain muutakin kuin pelkkää seksiä sopivan kumppanin kanssa?

Jos olet uskollinen, tahtoisitko pettää vai onko uskollisuus sinulle ainoa harkittava vaihtoehto? En nyt tarkoita sitä että joskus katselee mielihyvällä vastaantulevaa naista vaan että pettäisitkö jos se olisi mahdollista/et pelkäsi seuraamuksia?

Itse siis päälle 20-v vaimo jolla onnellinen parisuhde ja toinen lapsi tulossa. Mies tulee aina töistä suoraa kotiin etc joten voin sanoa tietäväni ettei mieheni petä, luotan häneen mutta hänellä ei myöskään olisi mahdollisuutta edes huorissa käymiseen saati suhteeseen.

En siis ole katkera vaimo vaan vain utelias. Itse en miestäni pettäisi, olen sitä mieltä että yksi suhde kerrallaan. Jos meidän liittomme ei kestä, ehdin sen jälkeen naimaan vaikka puolta suomea. Nyt mieheni tyydyttää minun kaikki tarpeeni.

Olisi kiva kuulla myös, niin pettäjiltä kuin uskollisilta, mikä parantaisi seksielämää puolisosi kanssa. Onko sellaista mikä saisi lopettamaan pettämisen?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis päälle 20-v vaimo jolla onnellinen parisuhde ja toinen lapsi tulossa. Mies tulee aina töistä suoraa kotiin etc joten voin sanoa tietäväni ettei mieheni petä, luotan häneen mutta hänellä ei myöskään olisi mahdollisuutta edes huorissa käymiseen saati suhteeseen.

Pukumiehet ja kellokorttimiehet ne pettää päivällä :D

Menevät kyllä suoraan töistä kotiin juu....

Beibi avaa silmät oikeesti elämä on julmaa....ja hetki tekee varkaan... ;)

Vierailija
42/62 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon ei voi olla virkkimättä muuta, kuin että varas luulee verrakseen, huora sisarekseen. Eivät kaikki miehet ole kieroja huoripukkeja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun töistä pitää mennä kotiin heti ettei jää vaan kiinni pettämisestä. ;)

Vierailija
44/62 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tuo pettäminen on hyvin pitkälti omasta moraalista kiinni. Kykyä erottaa oikea väärästä jne. Jos ihminen valehtelee ja on epärehellinen muutenkin, ei pettäminen ole ongelma. Ja päinvastoin. N25

Mielestäni pettäminen on suhteellisen normaalia. Mutta en ole pettänyt, koska rakastan miestäni. Tiedän, ettei hän pystyisi hyväksymään asiaa. Jos eläisin pitkässä kulissiliitossa, niin aidan takus voisi kiinnostaa erilailla.

Vierailija
45/62 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukumiehet ja kellokorttimiehet ne pettää päivällä :D

Menevät kyllä suoraan töistä kotiin juu....

Beibi avaa silmät oikeesti elämä on julmaa....ja hetki tekee varkaan... ;)

Tarkoitukseni oli osoittaa ettei minulla ole mitään syytä epäillä miestäni, eli kysymyksini oli puhtaasti yleinen ja taka-ajatukseton. Tulee vain usein aika kauhea olo kun lukee näitä Vauvan kirjoituksia. Onko sitten niin että omista pettämisistä pitää päästä leventelemään vai miksi täällä on niin paljon juttuja tyylillä "mulla on vakituinen panokaveri" ja "rakastaja lähti juuri vaimonsa luokse"?

Niin ja, jos alkaisin miettimään mitä mies tekee kahvitauoilla saisin mennä suoraan hoitoon... En olisi ihanan mieheni arvoinen jos en kykenisi antamaan hänelle sen vertaa luottamusta.

Ap

Vierailija
46/62 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna koskaan epäilijöiden muuttaa suhtautumistasi mieheesi. Luota häneen ja omiin tunteisiisi. Aina on ollut ihmisisä jotka pettävät ja ihmisiä jotka eivät petä. Jos näitä alkaa todella murehtimaan, järki menee.

Meitä on NIIN moneen junaan. Mielenkiintoista muuten lukea kommentteja tästä aiheesta.

Vierailija
47/62 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman surullinen tarina.

Nuoren vaimon kaverit kertoivat "varmaa tietoa" sun miehes pettää sua.

Miksikö, mistä tiedät?

Kaikki miehet pettää, munkin mies on pettänyt kertoo "ystävä".

Kato nyt ympärillesi varmat merkit näkyy jo, kertoo ysävä.

Se muistaa merkkipäivät, avaa sulle oven, antaa sulle pikku lahjoja ilman mitään syytä ja kun se tulee työmatkoilta se tuo joskus kukkia, sillä täytyy olla huono omatunto, mitä se koittaa hyvittää.

Kaiken vakuudeksi ystävät oli varannut vaimolle ajan ennustajalta.

Asia täysin selvä, ennutajakin kertoi että mies pettää.

Tästä loukkaantuneena vaimo päätti "tasoittaa pelin".

Meni vieraisiin ja jäi kiinni. Selitys edellä kerrottu.

Voi helvetti ei elämä ole mikään peli.

En ole koskaan pettänyt vaimoani, vaikka tilaisuuksia on ollut aivan riittävästi. Vaimo sai anteeksi vieraat miehet.

Lopputulos: vaimo kärsii tilanteesta "morkkista" viellä parinkymmenen vuoden jälkeen. Ei ole pystynyt antamaan itselleen anteeksi. Minä en tuo lahjoja en syntymäpäivänä, nimipivänä, hääpäivänä, enkä mutenkaan.

Toki merkkipäivät muistan keitän kahvit, tai vain onittelen meitä yhteisestä taipaleesta. Kukkia en osta enään koskaa. Äitienpäivän vaimo saa pienen kimpun luonnonkukkia. No Jouluna kaksi pentä lahjaa, meillä kun perhe viettää yhteistä joulua lasten kanssa (ja lasten puolisot).

Miettikää hyvät naiset ennen kun menette selittämään toiselle että "sun miehes pettää sua varmman". Jos on tarkoitus kateuksissaan pilata kahden ihmisen elämä, niin tuolla tavalla se ollistuu helposti.

Voiko niin helvetin sairasta ihmistä oikeasti olla olemassa että tekee tuon kaverille ihan vaan piruuttaan, vai onko kysymyksessä täydellinen ääliö, joka ei käsitä tekonsa seurausta?

Kuulisin naisilta kommentteja mielellään.

Ps

Minkälaisin lasein luet tätä palstaa, kun näet vain pettäjiä täällä. Mene muutama sivu taaksepäin ja katso kyllä täällä palstalla on paljon muuta. Pettäjät on vain pieni, mutta näkyvä vähemmistö. Oma asenteesi voi saada kaiken muun ympäriltä katoamaan ja näet vain pettäjät.

Lainaus:

"Olisi kiva kuulla myös, niin pettäjiltä kuin uskollisilta, mikä parantaisi seksielämää puolisosi kanssa. Onko sellaista mikä saisi lopettamaan pettämisen?"

Tuohon pettämisen lopettamiseen en osaa vastata, mutta olalla toiminnallasi voit kyllä ajaa puolison luotasi ja lopulta pettämään.

M53

En tiedä mihin varsinaisesti pyysit naisten kommentteja mutta sanon nyt yleensä mitä ajatuksia kirjoituksesi herätti. On todella sääli että vaimosi kuunteli kavereitaan eikä missään vaiheessa puhunut sinulle jotta asia olisi selvinnyt. Ja olet todella hieno mies kun et laittanut kierrettä jatkumaan vaan saitte vaimosi kanssa asian puhutuksi.

Sanotaan että noin joka toinen pettää, sehän tarkoittaa että joka toinen on uskollinen? En laittanut kyselyäni jotta se kertoisi juuri omasta miehestäni (miten voisikaan, on täällä paljon pettäviä naisiakin enkä minä itse koskaan pettäisi, edes kostoksi) vaan koska vauvan keskusteluja lukiessa tulee usein oikeasti paha olo siitä miten voimakkaasti pettäminen ja pettämisseuran etsiminen korostuvat täällä. Ihmetyttää eikö puolisoa oikeasti arvosteta. Miesten näkökantaa kysyin nimenomaan siksi että pettäminen vaikuttaa olevan hyväksytympää miehille joten he ehkä vastaisivat asiaan suoremmin. Naisilla varmaan korostuisivat vain "huorat ja ne jotka eivät kykene parisuhteeseen"-tyyliset vastaukset, miehet vastaavat todennäköisemmin itsestään ja kaunistelematta/moralisoimatta. Kaipa se pettäjien ryhmä vain sitten tekee itsensä näkyvämmäksi. Itse olen täysin yksiavioinen enkä ikinä pettäisi miestäni. Jos hän pettäisi minua enkä kykenisi enää luotamaan häneen, eroaisin. Sen jälkeen voisin taas ajatella muita miehiä mahdollisuuksina (vain vapaita) mutten koskaan ennenkuin asiat miehni kanssa olisivat täysin selvät, loppuun puhutut ja ero päätetty. Toivottavasti tuota tilannetta ei koskaan tule. Olen naimissa lukio-ihastukseni kanssa enkä kaipaa vertailukohteita vaan toivon myöskin tulevani haudutuksi vain hänen naisenaan.

Vierailija
48/62 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa kuten miehenikin. Kaksi hyvää ystävääni pettää parhaillaan miestään ja tiedän useita miehiä, jotka pettävät enemmän tai vähemmän vaimojaan. Ehkä ihmistä ei ole tarkoitettu yksiavioiseksi? Ja onko se sitten niin vakavaa loppujen lopuksi... Monissa pettämistapauksissa on kyse ihan aidosta rakastumisesta ja sen tuomasta himosta. Ei se sen kummempaa ole kuin vaikka mies huomaisi olevansa homo ja olisi pakko "saada" toista miestä. Samalla tavoin voi haluta toista naista, koska oma ei enää kiihota. Seksillä on alkukantaista voimaa.

Minusta tunteeton kännimoka pelkästä fyysisestä haluatsa olisi paljon vähemmän vakavaa kuin maintsemasi pettäminen aidosta rakkaudesta tai siitä ettei oma puoliso enää kiihota. Olisiko sinulle ok jos puolisosi pettäisi sinua henkilön kanssa johon on myös rakastunut eli kyseessä olisi koko potti?

Ap

Vierailija
49/62 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Eli miehet, petätkö puolisoasi vai oletko uskollinen?

Jos olet uskollinen, tahtoisitko pettää vai onko uskollisuus sinulle ainoa harkittava vaihtoehto? En nyt tarkoita sitä että joskus katselee mielihyvällä vastaantulevaa naista vaan että pettäisitkö jos se olisi mahdollista/et pelkäsi seuraamuksia?

Rakastan vaimoani hyvin paljon enkä missään nimessä pettäisi häntä. Olen kiinnostunut vain hänestä eivätkä muut naiset kiinnosta ollenkaan. Myöskin pettämisestä aiheutuva morkkis ja kiinnijäämisen riski ovat esteenä pettämishaluille.

Kyllä maailmasta löytyy vielä puolisoilleen uskollisiakin, sekä miehiä että naisia.

m42

On tullut asiallisia vastauksia ja jopa niiltä jotka eivät petä. Ehkäpä minulla on vielä toivoa kasvattaa pojistani miehiä jotka kykenevät löytämään kestävän onnen ja hyvän olon. Voihan olla että ne löytyvät petoksellakin, mutta en kyllä itse usko moiseen.

Ap

Vierailija
50/62 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelokas ja katkera kun et luota mieheesi. Soita minulle p. +013 123-456 7890

Ps. Parhaiten vastaan kun lapsesi on täyttäneet 18 vuotta.

Vierailija
51/62 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelokas ja katkera kun et luota mieheesi. Soita minulle p. +013 123-456 7890

Ps. Parhaiten vastaan kun lapsesi on täyttäneet 18 vuotta.

Ap

Vierailija
52/62 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on pettänyt minua suhteemme alkupuolella kolme kertaa niin, että jäi kiinni siitä. Kaikki yhden ja saman exänsä kanssa. Kaikki ei ollut naimista, vaan sellaista flirttiä, mutta ainakin kerran olivat myös sängyssä.

Itse petin häntä kerran, mutta mieheni ei tätä tiedä.

Suhteemme on jatkunut nyt kuusi vuotta. Asia on jättänyt jäljet, mutta koetan olla muistelematta menneitä.

Mieheni paras ystävä sen sijaan on varsinainen pettäjä. Hänellä on 3-vuotias lapsikin. Tämä on menevä ns. pukumies, jolla työreissua ja myös kaikenlaisia pelimatkoja riittää. Vaimo kaikessa hiljaisuudessa suvaitsee tämän touhun. Matkat siis jees, mutta se asenne... olen muutaman kerran tahtomattani kuullut tämän miehen kehuskelevan reissuillaan, suunnittelevan etukäteen että on oltava yhden hengen hotellihuone, ettei tartte sitten vosujen kotiin mennä jne. jos sattuu päästä pukille. Tätä on jatkunut vuosia, ja juuri tämän miekkosen kanssa rellestäessään omakin mieheni aikoinaan katsoi, että pettäminen on ok... miehelle.

Todellinen sovinisti siis kyseessä, ja ei varmaan ihme, etten kamalasti tahdo oman mieheni tämän tyypin kanssa hilluvan. Olen muuten puhunut suoraan tuolla miehelle, että miksi olet noin törkimys. Hän tietty pelimiehenä ei koskaan myönnä mitään.

Tulen aina surulliseksi kun mietin, onko hänen kaltaisiaan muitakin. Tiedän myös pari muuta kolmekymppistä perheellistä miestä, jotka työmatkoilla käyvät huorissa tai ainakin yökerhoissa iskemässä naisia ihan kuin se ikään kuin kuuluisi siihen sapluunaan, kun kerran ollaan kotoa pois. Näilläkin päällisin puolin hyvä parisuhde ja lapset jne.

Vierailija
53/62 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se surullisuus sitten siinä, että odottaisi kaiken olevan kuin ties missä.

Vierailija
54/62 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet pettää, ennemmin tai myöhemmin, ja jos nyt joku kummajainen löytyy joka ei petä, niin ainakin haaveilee siitä.

Mutta ei ne naisetkaan aina siveyden sipuleita ole, kyllä yksi jos toinenkin on vieraaseen petiin eksynyt.

Minä pettäisin varmasti, jos tietäisin etten jää kiinni, puuteessa kun kotona pidetään, niin sitä saa mitä tilaa..

Vierailija
55/62 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan kotiin ja haetaan vielä lapset tarhasta, käydään kaupassa ja päivällä on voitu naida vierasta pillua...hyvin käy!

Vierailija
56/62 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet pettää.mun mielest pettämist on sellanen selän takana toimiminen,toisten naisten katselu ja himoitseminen...

oma suhteeni on nykyisin kaverisuhde,en tiedä mitä miehen mielestä,mutta suhtaudun henkisesti tosi kylmästi mieheeni.tai siis mieheeni ja mieheeni.en edes ajattele että hän olisi mieheni:)

asumme eri osoitteissa,puukkaamme minun luona,meille on juuri yhteinen lapsi syntymässä,mutta tunteeni ovat tosi coolit.ajattelen vain että siinähän kuolaa muita,tai vaikka meniskin jotai panee.ihan sama.emme ole naimisissa,emme kihloissa,eikä muutenkaan ns. sitoutuneita.

ja en mä muutenkaa luota miehiin ja ajattelen nykysin että yäk,miten oon edes voinu haluta seksiä... mikä siin miehen vehkees nii ihmeellistä on...oksettavahan se tarkemmin ajateltuna on:DDD haha...

Vierailija
57/62 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 12 vuotta. En ole kertaakaan pettänyt vaimoani. En ole myöskään aiemmissa suhteissa pettänyt kumppaneitani. En voi olla uskoton, koska se loukkaa toista osapuolta niin paljon, eikä se ole moraalisesti oikein. Vaimoni petti minua kerran muutama vuosi sitten. Kesti melko pitkään, ennenkuin toivuin siitä. Onneksi saimme välimme kuntoon ja olemme edelleen onnellisesti aviossa. Se jätti kyllä syvät arvet sydämmeen, enkä haluaisi kohdata sitä toiste. Tuntuu, että niin moni pettää kumppaniaan tänä päivänä, niin miehet kuin naisetkin. Ei sitä pysty etukäteen tietämään kumppanistaan, onko hän joskus valmis pettämään. Syitä kerrotaan monia, tasapaksu suhde, seksi ei oikein kiinnosta, ym.. On suuri onni, jos löytää vierelleen puolison, joka ei petä vaikka suhde välillä menee alamäkeä.

Sitten vielä tuohon kysymykseesi, mikä parantaisi seksielämää puolisosi kanssa. Me saimme uutta potkua seksielämäämme käytyämme erotiikkamessuilla. Sieltä sai kaikenlaisia virikkeitä, ja sen jäljeen aloimme puhua toisillemme kaikista fantasioistamme ja asioista, joita haluaisimme kokeilla. Kun kaikki estot saa purettua parisuhteessa pois, on seksielämä mahtavaa!

Vierailija
58/62 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet pettää.mun mielest pettämist on sellanen selän takana toimiminen,toisten naisten katselu ja himoitseminen...

oma suhteeni on nykyisin kaverisuhde,en tiedä mitä miehen mielestä,mutta suhtaudun henkisesti tosi kylmästi mieheeni.tai siis mieheeni ja mieheeni.en edes ajattele että hän olisi mieheni:)

asumme eri osoitteissa,puukkaamme minun luona,meille on juuri yhteinen lapsi syntymässä,mutta tunteeni ovat tosi coolit.ajattelen vain että siinähän kuolaa muita,tai vaikka meniskin jotai panee.ihan sama.emme ole naimisissa,emme kihloissa,eikä muutenkaan ns. sitoutuneita.

ja en mä muutenkaa luota miehiin ja ajattelen nykysin että yäk,miten oon edes voinu haluta seksiä... mikä siin miehen vehkees nii ihmeellistä on...oksettavahan se tarkemmin ajateltuna on:DDD haha...

Jatka vaan tulevaisuudessakin tuota miettimistä, että miksi jotain tehdään ja mitkä siitä on seuraamukset. Saattaapi olla, että jätät jotkut asiat tekemättä sen jälkeen.

Miksi sinä muuten vielä ajattelet kuitenkin ex-miestäsi, vaikka olette eronneet? Ja miksi sinä haluat, että se nukkuu luonasi yöt?

Tuo viimeinen lause kuulostaa ihan 13-vuotiaan tasoiselta tekstiltä, jossa on alettu miettimään näitä seksuaalisuuden saloja. Onkohan sulla asiat edenneet elämässäsi vähän liian nopeaan?

M34

Vierailija
59/62 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vähän tutkittua tietoa teille "kaikki miehet pettää"-saivartelijoille.

Kaikki miehet EI petä.

Löytyy uskollisia miehiä, siinä missä löytyy uskollisia naisiakin.

Vierailija
60/62 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vannottanut miestäni, ettei hän saa ikinä kertoa, jos hän pettäisi minua; en haluaisi tietää, enkä ole niin jalo, että viitsisin jakaa mahdollisen, pettämistä seuraavan syyllisyyden hänen kanssaan. Kärsiköön siinä tapauksessa vaan ihan itse liemissään.

Minäkö? En pannut kenenkään kanssa, mutta kerran olen ollut ihastunut ja suudellut kohteen kanssa intohimoisesti, tälläistä on tapahtunut muistaakseni kahdesti - ja saattaisinpa tehdä sen taaskin, heti vaan, jos paikka ilmaantuisi.

Mieheltäni en ole edes tosissani kysynyt, että onko hän pettänyt vai ei - kuten sanoin - en halua tietää.

Periaatteessa olen kyllä uskollinen, satuttaa en halua ( enkä satuta, koska jos joskus, ikinäkään, jotain tapahtusi, tekisin sen äärimmäisen huolellisesti ja varovasti ), enkä myöskään halua tulla tulla satutetuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi