nimi jonka suosiota et ymmärrä
ja nyt ilman et kukaan vetää hernettä nekkuun :)
ap vastaa Matilda. ihan järkky nimi, mut niin suosittu..
Kommentit (207)
lahestulkoon pannassa siis. Ei kun Ullat ja Sirkut ja Sannat ja Pasit taas uudestaan kehiin vai?
itse jostain syystä, mutta kaikki luettelee jokaikisen inhoamansa nimen!?:O
Lukemisen ymmärtämistä suosittelisin suurimmalle osalla vastaajista!!
Tommi on ruma nimi.
Minean äidit, oletteko lukeneet Sinuhe, egptiläisen? En antaisi omalle tyttärelle Minea nimeä.
jota ei ymmärrä tarkoitti minun mielestäni nykyajan yleisimpiä nimiä, joita annetaan joka kolmannelle, mutta itse ei ymmärrä mikä niissä on kaunista, jolloin monesti ne nimet ärsyttää tai inhottaa.
Oma lapseni on Venla. Se on tosi yleinen ollut nyt 2000-luvulla, mutta vielä ei ole mainittu tässä listassa. Piti oikein tarkkaan lukea, kun on kyseessä kuitenkin niin yleinen nimi.
hyh hyi! Leevi ja Veeti ovat aina veljeksiä. Eetuja on ihan liikaa. Tyttöjen nimistä en ymmärrä Riannaa (Suomessa!) ja Vivikaa (vivivivivi....)
Olivia-oli naapurin koira ja Veeti-karvanpoistoaine.
hyh hyi! Leevi ja Veeti ovat aina veljeksiä. Eetuja on ihan liikaa. Tyttöjen nimistä en ymmärrä Riannaa (Suomessa!) ja Vivikaa (vivivivivi....)
meillä on kyllä Leevi, joka muuten täytti tänään 11v, mutta ei meiltä löydy Veetiä, vaikka 7 veljestä meiltä kyllä löytyy;D
mutta en vedä hernettä nekkuun :-) Minusta kaunis nimi mutta tietenkään kaikki ei voi tykätä.
Oma inhokki on Iida ja Jasmin
Onni-nimen suosiota en ihan ymmärrä
sitten tavalliset nimet oudosti kirjoitettuna, vaikkapa Ronya tai Rony.
Esim. nämä. Veeti ja Leevi on kauniita nimiä minusta, liian yleisiä ehkä vain. Mutta äänteellisesti ei mitään vikaa.
kyllä mä oman lapsen nimeäkin tähän osaan odottaa :)
makuasioita joista ei saa tapella :)
mun mielestä taas Oliver on yks kauneimmista nimistä mitä on :)
-ap
Samoin kaikki missä k-kirjain on muutettu c:ksi. Nico, Micco, Mico yms. yök!
Meillä on Minja ja itse tykkään älyttömästi. :)
samoin Minea. Ei ole omien lasten nimiä, mutta kauniita!
Kauhea miten mahtipontinen nimi.
Muita suosittuja hirvitysnimiä ovat Kira, Kiira, Jesper, Jasper, Kia, Kiia, Alvar, Alvari ja Teo, Neo, Noa ja Nemo.
Vaikea selittää, mikä näissä tökkii, en vain pidä ollenkaan. Matilda sen sijaan on minusta ihan kaunis nimi ;).
Siitä tulee maksa (liver) heti mieleen.
Inhoan, kun kerran saa inhota, myös Samuel-nimeä. Pistetään nyt Joel Samuelin kaveriksi, ne ovat yhtä ärtsyjä.
Villinä korttina osallistuu perisuomalainen Olli.