nimi jonka suosiota et ymmärrä
ja nyt ilman et kukaan vetää hernettä nekkuun :)
ap vastaa Matilda. ihan järkky nimi, mut niin suosittu..
Kommentit (207)
Onni ja Helmi myös...
Sekä Mico, Nico, Timi, Jimi, Jere.
Miksei yhtä hyvin nimeksi vaikka Perkele, jos demoninimistä tykkää.
"Hus paha kiira metsään, tulta kiveä selkään"
tavallisella suomenkielisellä lapsella.
En myöskään pidä mistään NJ-äänteen sisältävistä nimistä (Pinja, Minja, Tinja, Ronja...).
Myös jotakin merkitsevät nimet silloin, jos merkitys ei mieltä ylennä, ovat epämiellyttäviä (Jorma, Yrjö jne.).
Mutta on vain oma mielipiteeni..
Miko tai Mico (vaikka onkin kummipoikani nimi...)
onhan noita, tosin makuasioista ei sovi kiistellä
Tuntuvat täysin turhilta ja aiheuttaa aina vaikeutta kun on niin pitkä nimi. Itselläni muuten tällainen yhdysnimi viivalla.
Ei ole mitenkään kamala nimi, mutta ei mun mielestä niin kauniskaan kuin voisi suosion perusteella olettaa. Lisäksi jotenkin vaikea lausua.
jossa etunimi ja sukunimi ei matsaa. Esimerkiksi täysin suomenkielisellä lapsella on nimenä vaikkapa Alexandra Järvinen.
Kaikki muutkin I:llä alkavat kuten Irma, Irja, Irina, Irene, jne. Ei onneks enään ole suosittuja!
minustakin tosi kummaa miksi sitä annetaan niin paljon. Ei ole mikään suomalainen nimi eikä nyt niin erikoisen kauniskaan.
Mulle tulee mieleen Ohukaisen ja Paksukaisen Oliver Hardy, siis Paksukainen.
Meidän pojan nimi on suomen vihatuin näköjään. ;)
Veetin äiti (eikä nimessä ole minusta edelleenkään mitään muuta vikaa kuin että niitä kastettiin jossakin vaiheessa aivan liikaa)
BTW ei palkokasveja sieraimissa, kunhan totesin.
kauhein ikinä! Onni on suvussa monen vähän vanhemman miehen nimenä niin en osaa kuvitella sitä lapselle :)
Yasminista (kaikkine variaatioineen) tulee mieleen e-pillerit...
eli mitkä ovat niitä kauneimpia niin vastaukset pysyis lähes samoina!;D
Lälly, mitäänsanomaton nimi seinäruusulle.
perinteinen mannenimi. En tykkää siitä itsekään.
Minusta ne ovat niin valjuja ja lättänöitä nimiä :) Ei siis varsinaisesti rumia, mutta jotenkin tulee mieleen sellainen vetelä laiskimus. Mun mielestäni nimessä pitää olla ryhtiä.
Samoin valjuja nimiä ovat minusta Nella, Nenna ym. vastaavat nimet.
Jotenkin mun on vaikea ottaa vakavasti 45- vuotiasta Neaa tai Nellaa :D