nimi jonka suosiota et ymmärrä
ja nyt ilman et kukaan vetää hernettä nekkuun :)
ap vastaa Matilda. ihan järkky nimi, mut niin suosittu..
Kommentit (207)
ensimmäinen ja kolmas nimi mainittu :)
tytön toista nimeä Jadea en ainakaan vielä ole tästä listasta löytänyt vaikka odotin löytäväni kaikki kolme, kuten yleensä :)
että KAIKKI j-alkuiset on kamalia...eikös Jadekin ala J:llä?
ensimmäinen ja kolmas nimi mainittu :) tytön toista nimeä Jadea en ainakaan vielä ole tästä listasta löytänyt vaikka odotin löytäväni kaikki kolme, kuten yleensä :)
että KAIKKI j-alkuiset on kamalia...eikös Jadekin ala J:llä?
yks tusina nimi, niin ja lällysellainen
yks vanha nimi
ja yks koiran nimi
hyvin olen nimet valinnut... "kaivelee papuja nenästään"
ei saa olla tosikko :)
mikä oli koiran nimi, en muista huomanneeni..
yks tusina nimi, niin ja lällysellainen yks vanha nimi ja yks koiran nimi hyvin olen nimet valinnut... "kaivelee papuja nenästään"
ja oli siellä muitakin. Itsekin kyllä pidin sitä koiran nimenä mutta pidin siitä silti niin paljon että oli pakko pojalle laittaa. Ei tunnu enää koiran nimeltä kun pojalla jo vuosi ikää:)
Ei ainoatakaan lapsemme nimeä koko listalla... Ohhoh.
Kuitenkin minä olen päässyt listalle useamman kerran niin etu- kuin toisenkin nimen kanssa :D Tosin olen itsekin aina inhonnut molempia nimiäni, joten enpä kyllä ihmettele, ettei herätä täälläkään ihailua.
Itse en pidä nimistä, jotka tarkoittavat jotakin yleisessä puheessa. Esim. Anna on kamala. Verbin käskymuoto. Toinen mokoma on Alita.
Tämä ei ole yleinen (2000-luvulla annettu kaksi kertaa) mutta en tajua, kuka nimeää lapsensa Gandalfiksi...
tässä inhokkini
Jere, Jesse, Roni, Jimi, Jami - koiran nimiä.
Oliver, Kasper, Jasper, Jesper, Luca: kaamean teennäisiä
Eetu, Aatu: vanhan isännän typerien renkipoikien nimiä
Pojista Niklas, Nico, Veeti, Benjamin, Miro, Miko, Jere, luca... jne.
TUISKU (nouseva?), JAMI, ANNA, JEMINA, AINO.. YMYM.. Onhan noita. On se hyvä ettei kaikilla ole samannimisiä lapsia jos näitä listoja pitäisi "noudattaa" luulen että joka toinen tyttö olisi: Liisa ja Poika olisi Matti:) Minunkin pojan nimi pitää hyvin näiden listojen vihatuimpana kärjessä.. Ja mitenhän ne on niin vihattuja jos ne on suosituimpia??? Aika jännä.. Ehkä monella on tuttuja (LAPSIA) näiden nimisiä ja ovat jotenkin ärsyttäviä luonteeltaan??? Itse ainakin lapsiani nimetessä ajattelin aina tunnenko jonkun ääliön jolla sama nimij a on jäänyt moni kiva nimi antamatta tuon takia.
mutta mutta, kuitenkaan en antaisi tytölleni nimeksi Evi. Nimi kun liittyy mielessäni negatiivisesti kyseisen nimiseen ihmiseen, eikä sellaista mielleyhtymää halua liittää lapseensa.
Eli kaikki sellaiset nimet, joissa on jollain lailla negatiivinen kaiku henkilökohtaisesti, jäävät ns. inhokkilistalle.
Herneitä ei nenusta löydy vaikka oma nimeni täältä löytyikin. Tosin poikani nimeä ei varsinaisesti ole mainittu....jollei ota huomioon sitä, että joku / jotkut inhoaa vanhoja / vanhahtavia nimiä... ;)
Ja opettajan mielipide perään: Ikinä en o vielä tavannut normaalia Jesseä!
[/quote]
vai kuuluuko sekin noihin vanhahtaviin nimiin?
Joka tapauksessa meidän pojan nimi on Lauri ja mielestäni se on hyvä, napakka, suomalainen nimi.
Itse en pidä (en kuitenkaan ihoa..) noista brooke ja ridge nimistä...
Yöööööööööökkkkk! Minja on myös kamala.
Suvi, Maire, Urho, Fanni,Erno, Tarmo, Leila ja Anneli... näitähän riittää.
Ja tietenkin noi c-nimet ja liian hienot nimi yhdistelmät, kuten Lilian Isabella jne
En vedä herneitä. Kaksi on sentään vielä mainitsematta! :D
Itselläni ei oikeastaan ole inhokkinimiä. Ehkä - jos jotain olisi PAKKO sanoa - niin nimet tyyliin Jessica, Joakim, Janika, Janita, Janina, Jemina, Josefina jne. Omat suosikkinimeni kun löytyvät perinteisemmistä, suomalaisista nimistä.
En ymmärrä Eino-nimen suosiota sitten lainkaan. Myöskin Otto ja Atte ovat todella tylsiä. Tuttavapiiristäni keksin heti 7 pientä Atte-poikaa. Tutulla on pojat Otto ja Atte. Blaah!
Myöskin Niko on tylsä.
Tytön nimistä en keksikään niin helposti inhokkeja. Paitsi nuo jonkun mainitsemat NJ-nimet eli Pinja, Minja jne.
T. Myöskin eräs Matildan äiti, joka ei vetänyt hernettä nenään ap:lle. =D
Kuka oikeesti antaa lapselleen nimen miniä? haloo?
Vielä puuttuu että minjan veli olisi vello...
ja lausunkin sen noin lyhyenä eli Ada, kivempi noin kuin pitkänä Aada