Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?

Vierailija
10.06.2009 |

Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)

Minä aloitan:

- Mitä on juurihoito?

- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."

- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?

Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukon pelivarusteista olen kuullut ihmettelyä. Ite olen lähietäisyydeltä päässyt kukkoja ihmettelemään eikä siellä haarustimissa mitään killu...Vai onko joku nähnyt broilerilla lautasellaan?

Minä satuin kerran näkemään mökillä, kun varpuset parittelivat.

Vierailija
22/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanotaan, että pienellä hädällä käytyä pitää pyyhkiä edestä taaksepäin (peräsuoleen päin) niin miten se käytännössä tehdään? Nyt pitäis tytölle siitä kertoa ja ite oon sutinut aina "väärin" kun ei tunnut käsi vääntyvän sellaselle mutkalle että toi oikea tapa luonnais.

Eihän siinä tarvii taipuakaan! Otat sen paperin ja pyyhkäset ns. alaspäin. Siten että virtsaputkesta pyllyynpäin ja paperi tippuu suoraan pöntöön alas... En ymmärrä miten tää on joillekin niin vaikee ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainaki pyyhin takaapäin myös "pienellä hädällä". Vähän notkistaa selkää ja pyyhkii niin kyllä ylettyy. Mites te pyyhitte sitten kun ootte paskalla käyneet? eihän siitä oo enää pissareikään ku muutama sentti.. Ei jummarra..

Vierailija
24/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän oli pino, jossa voi esittää kysymyksiä joita ei kehtaa ääneen sanoa :-)

Takaapäin homma on mielestäni aika selkeä, ja takaapäin pyyhkien mä kyllä ymmärrän ton helpoksi kuten toisessa vastauksessa oli. Mutta edelleen, edessä alaspäin pyyhkiminen...millä otteella se paperi kädessä sitten on, kun mulla makaa siinä kämmenellä ja peukalo pitää kiinni ja jos siitä alkaa alas lykkiä alaspäin,paperi menee kurttuun jonnekin peukalonjuureen.

Jos viititte vielä opastaa että pääsen yhtä hiottuun suoritukseen kuin te muut.

En ymmärrä miten tää on joillekin niin vaikee

Vierailija
25/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoriutuneista tipuista tytöt päätyvät pääsääntöisesti munatiloille, pojat taas broileriruoaksi.

broilerikanat ja munakanat ovat erirotuisia. Broilerikanat ovat nopeasti kasvavaa rotua ja munakanat hyvin munivaa rotua. Jako ei mene sukupuolen mukan vaan ne täytyy ihan tarkoituksella tuottaa. Munakanojen munista kuoriutuvat poikatiput saattavat päätyä broilerikasvattamoon, jossa niistä tuotetaan "kukkoa" niihin tarkoituksiin, mihin broilerinliha ei sovi, mutta valitettavasti ne joutuvat aika usein myös esim koiraruokatehtaalle.

Vierailija
26/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoidossa hampaan sisältä rassataan pois kaikki hermot sieltä kanavista ja hammas täytetään jollain massalla. Hammas on siis käytännössä kuollut.

Kertokaapas te minulle: Miehillä tuntuu olevan aina jonkilainen käsitys siitä, minkä kokoiset kavereiden penikset on. Ok, saunassa ja vaikka urheilupaikkojen pukuhuoneissahan niitä näkee.

Mutta vertaileeko ne silloin lepopituuksia (joilla ei suuremmin ole ennustusarvoa erektiopituuteen, ainakaan niinpäin, että levossa pieni olisi pieni myösä toimintakunnossa)? Vai onko miehillä jotain runkkurinkejä, jossa oikeasti selvitetään varustuksen koko? Häh?

Vierailija
27/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän oli pino, jossa voi esittää kysymyksiä joita ei kehtaa ääneen sanoa :-) Takaapäin homma on mielestäni aika selkeä, ja takaapäin pyyhkien mä kyllä ymmärrän ton helpoksi kuten toisessa vastauksessa oli. Mutta edelleen, edessä alaspäin pyyhkiminen...millä otteella se paperi kädessä sitten on, kun mulla makaa siinä kämmenellä ja peukalo pitää kiinni ja jos siitä alkaa alas lykkiä alaspäin,paperi menee kurttuun jonnekin peukalonjuureen. Jos viititte vielä opastaa että pääsen yhtä hiottuun suoritukseen kuin te muut.

En ymmärrä miten tää on joillekin niin vaikee

Voisin näyttää niin selkeis tuo tekniikka ;D

Vierailija
28/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin kurttuista kepablihaa :-/ Kanojen seksielämästä en tiedä mitään, minuakin kiinnostaisi. Ainakin se, että millainen on kukon pili.

Vierailija
29/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kakista miehistä, mutta joskus nuorena minulla oli kaveriporukassa jätkälössi jotka ainakin mittaili ilmeisesti juhlakuntoisia kaluja.

Yhden tyypin jääkaapinovessa oli sitten kaikkien "janat" ja nimet. Oli kuulemma unohtanut ottaa lapun irti, kun tyttöystävän vanhemmat tulivat viikonloppuaterialle... =DD

Vierailija
30/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sisemmät huulet on aikuisilla naisilla usein vähän epätasaiset ja myös isommat kuin ulommat häpyhuulet eli näkyvät vähän.

Vierailija
31/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää joku pliis ihan rautalangasta, MITEN kukko hedelmöittää munitun munasolun=kananmuna?

:)

Vierailija
32/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin linnulla on takapäässä aukko. Poikalintu menee tyttölinnun selän päälle, tyttölintu kääntää pyrstonsä sivuun ja ylös ja poikalintu (hyvin hankalasti, tasapainoa räpytellen) painaa omaa takapäätään alaspäin, niin että aukot koskevat toisiinsa. Silmänräpäys vain tarvitaan, että siittiöt pääsevät tekemään tehtävänsä.

33/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää joku pliis ihan rautalangasta, MITEN kukko hedelmöittää munitun munasolun=kananmuna?

Vierailija
34/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet enää tuskin mittailevat toisiaan. Mutta olen yhteissaunoissa jne. toki ihmetellyt, kuinka toisilla vetäytyy kikkeli ihan suojiinsa ja näyttää pieneltäkin, kun toisilla se roikkuu kuin hevosen kikkeli koko ajan isona, vaikka siis löysänä. Hämmentävää. Ja siis omalla miehellä menee esim. "suojaan", mutta juhlakunnossa kaikkea muuta kuin pieni. Mikähän tähän vaikuttaa.

Vierailija
35/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Ei kukko sitä munittua munaa mene pökkimään, vaan KANAA. Kana munii vasta parittelun jälkeen.

Vierailija
36/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut että kukko tarvitsee vain kerran hedelmöittää kanan niin se munii niitä munia loppuelämän, mutta ilman kukkoa kana ei muni.

Vierailija
37/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kana munii ja joita kukko ei ole hedelmöittänyt - mitä niissä on sisällä? Keltuainen ja valkuiainen? Onko hedelmöitetty ja hedelmöittämätön muna yhden päivän ikäisinä saman näköisiä, jos ne rikotaan pannulle?

Vierailija
38/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen kestää ihan äärimmäistä kohtelua mieheltä, roikkuu tässä, vaikka ansaitsisi parempaa? Antaa pettää, loukata, haukkua ym. Silti ulospäin esittää, että kaikki on hyvin.

Kertokaa mulle :(. t. ystävä, joka ei jaksais

Vierailija
39/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin suurella mielenkiinnolla keskustelua kanojen ja kukkojen seksielämästä.

Mutta hauskin oli tuo "runkkurinki" :o)

Vierailija
40/197 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen kestää ihan äärimmäistä kohtelua mieheltä, roikkuu tässä, vaikka ansaitsisi parempaa? Antaa pettää, loukata, haukkua ym. Silti ulospäin esittää, että kaikki on hyvin.

Kertokaa mulle :(. t. ystävä, joka ei jaksais

nainen voi rankaista itseään olemalla paskassa suhteessa.