Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö huumeita?

Vierailija
09.06.2009 |

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi. Enpä halua tarkentaa paljon muuta. Aivot ja persoonallisuuden se on tuhonnut tällä henkilöllä.

Vierailija
62/89 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa poltan joskus, sekin on laillista. Huumausaineita en ole kokeillutkaan koskaan, tilaisuuksia nuorena oli, mutta ei huvittanut. Päihdetyötä olen tehnyt aika pitkään ja monet suunnat siinä nähnyt. Tässä ketjussa asiallistenkin kommenttien joukosta silmään osui "naurava" kommentti porttiteoriasta. Oletko kommentin kirjoittaja ajatellut asiaa koskaan niin, ettei pilvenpoltto tee narkkaria, mutta oletko kuullut narkkarista joka ei ole aloittanut pilvenpoltolla? Jopa tupakointi nuorena madaltaa kynnystä alkaa polttamaan pilveä ja sitä kautta sekaantua muihinkiin huumeisiin.Ei se kysymys ole riippuvaisuudesta, vaan seurasta, halusta sekoittaa pää, jatkossa ehkä solidaarisuudesta kavereita kohtaan... Ei tarvitse olla pohjalla ollakseen riippuvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava viesti! kaikki pinnalliset pölvästit lentävät pyllylleen teidän viesti luettuaan, koska eihän "kunnolliset" ihmiset mitään pahaa tee, lääkäreitäkin vielä.. opiskelin lähihoitajaksi ja jessus mua ärsytti ne kommentit joiltakin luokkakavereilta narkomaaneista, teki mieli kertoa, että ettekö huomaa mikä itse olen ollut: piikittävä piripää!! ei sitä ulkonäöstä enää osaa sanoa ketä käyttää ja ketä ei.

Vierailija
64/89 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kokeillut, en mitään huumetta. En juo kahvia, en polta tupakkaa (en ole edes kokeillut), en syö mielialalääkkeitä enkä ibuprofeenia vahvempia särkylääkkeitä. En ole koskaan ollut humalassa, viiniä tai likööriä voin maistaa muutaman kerran vuodessa n. 1/2 ravintola-annosta max kerrallaan, en tykkää niistä niin paljon, että enempää haluaisin. Enkä koe, että olisin menettänyt mitään ihmeellistä elämässä, olen kaikkeen ihan tyytyväinen. Hyvä avioliitto, hyvät tulot, hienot lapset, en kaipaa mitään "vapautusta" elämästä vaan kykenen nauttimaan siitä ihan itsenäni. Keskustella osaan ilman humalaakin tai muita mielen avaajia... Toki joskus se muiden humalainen mukahauska ja mukaälykäs keskustelu ja älämölö ensin huvittaa, sitten lopulta ärsyttää mutta pidän sen kyllä omana tietonani...ei kyllä onneksi paljon tätä vain humalassa vapautuvaa kaveriporukkaa enää olekaan, kai sitä seura valikoituu, onneksi.

Vierailija
65/89 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hollantilaiset polttavat ruohoa siinä missä muutkin kansat, mutta coffeeshopeissa käyvät turistit, koska hollantilaiset saavat polttaa ja kasvattaa ihan siellä omissa kodeissaan, ei heidän tarvitse mennä kahvilaan, paitsi ehkä ostoksille.

Kannabiksen puolustajat nimenomaan eivät halua olla tekemisissä kansainvälisen rikollisuuden ja huumekaupan kanssa, ja juuri siksi kotikasvatus pitäisi sallia, jotta sitä ruohoa ei tarvitsisi ostaa eikä kukaan ostaisi ulkomailta tänne rikollisketjun päässä, vaan tuote olisi kotimainen eikä rahat menisi kansainväliseen huumekauppaan. Porttiteoria on portti ainoastaan siksi, koska pilveä polttelevat joutuvat nykyään olemaan tekemisissä myös muun huumekaupan kanssa, ja kun ostaa sitä pilveä, voi kaveri tarjota muutakin ja tyhmä voi ottaa.

Mitenkään muuten eivät kannabis ja kovat huumeet liity toisiinsa, ja juuri tämä estettäisiin sillä, että kotikasvatus sallittaisiin, eli kenenkään ei tarvitsisi kannabiksen takia olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat mukana huumebisneksessä!

Polttelijat ovat ihan eri ihmisiä kuin ne narkkarit, ja laittomuus aiheuttaa sen, että joudutaan tapaamaan ihmisiä, joita ei haluttaisi.

Nykyään tosin kotikasvatus on juuri tämän valistuksen myötä lisääntynyt valtavasti, ei haluta tukea kansainvälistä rikollisuutta, eli ihmiset kiinni jäämisen pelosta huolimatta kasvattavat hamppunsa itse, jotta ei tarvitse ostella sitä muualta. Joskus oli lehdessä juttu, jonka mukaan, ja poliisin kertomana, jokaisella muutaman kerrostalon keskittymällä on ainakin 1-2 asuntoa, jossa kasvatetaan kannabista omaan käyttöön. Niin yleistä se on.

Vierailija
66/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kerran on niin vaaratonta ja ok?

Vierailija
67/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse ole käyttänyt.

Hammpumarssilta ainakin löytyy kontakteja.

Vierailija
68/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt tekisi niin terää kun kaikki vituttaa.

Vierailija
69/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin on huumausaineita. Kannabista olen kokeillut, mutta jäi pariin kokeiluun. Ei ollut mun juttuni :).

Vierailija
70/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 12, jonka kysymys on edelleen vastausta vailla. Kovasti sitä kehut , mutta jos se kerran niin hyvää on, niin kerro nyt ihmeessä, miten sitä hankit! Vai eikö kantti kestäkään?

Harmittaako, kun et ole päässyt kokeilemaan? Kannattaa kasvattaa itse.

Vierailija
71/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole huumeita kokeillut eikä kokeile!

Eiköhän niitä hörhöjä pössyttelijöitä löydy tuolta maailmalta ihan meidänkin tarpeet täyttämään!

Jos OIKEISTA huumeista puhutaan, niin se on sitten toinen juttu. Minusta kaffe, viina, rööki tai ruoho eivät ole niitä, joita itse sanalla HUUME tarkoitan. Siis verraten jokonkin piriin tai heroiiniin aika kevyttä kamaa kuitenkin.

Vierailija
72/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisen huumehörhön (käyttäjät,jakajat edes kerran kokeilleet) voipi minun puolesta lastata yhteen laivaan ja upottaa keskelle merta...

suvaitsevainen. Mutta mitäpä voi av:llä odottaa. Mahdatko olla lihava?

Vierailija
73/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä kerran pari vuodessa poltamme kannabista mieheni kanssa, ulkomailla mekin. Olemme päälle kolmekymppisiä kahden lapsen vanhempia ja molemmat lääkäreitä.

Vierailija
74/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrina tiedän kannabiksen käytön aiheuttavan uusia skitsofreniatapauksia. Aiemmin ajateltiin, että se saattaa vain laukaista jo "kytevän" skitsofrenian, mutta uusimmat tutkimukset osoittavat sen aiheuttavan nimenomaan UUSIA tapauksia.

Vierailija
76/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn bissellä. Pössyttelystä meni maku kokonaan, kun miehellä meni överiksi se "harrastus".

Vierailija
77/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temestaa ja Diapamia (bentsoja) ja aina se on pöllyssä.

Kaksisuuntaiset saa rauhottavia ja se tekee olon oikein mukavaksi.

Vierailija
78/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin huumaava.

Vierailija
79/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoaa, niin pössytellä silloin tällöin voin. Keskimäärin kaksi kertaa vuodessa, että eipä tässä taida olla kovin paha addiktio kyseessä :-). Ja käyttövuosiakin takana jo yli 25, joten tuskin tuo kovempiin aineisiinkaan siirtyminen vakavasti uhkaa...

Vierailija
80/89 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa. Syön lähinnä kipulääkkeitä.Panacodia kun ottaa kolme tabua aamulla,että pääsee ees ylös voi joskus aiheuttaa heikon olon.Tramalia menee ja Durogesic-lääkelaastareita tarvittaessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan