Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Summanen ja liike nyt

Vierailija
06.06.2026 |

Summanen on niin hyvä näyttelijä että sehän osaa esittää poliitikkoa paremmin kuin istuvat kansanedustajat. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ne hassut roolit, mutta ei siinä mitään.

Vierailija
2/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen ne hassut roolit, mutta ei siinä mitään.

Liikenyt voi vaihtaa nimeksi julmahuvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tosikonkin nauramaan jos haluaa.

Vierailija
4/13 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete on paras.. mestari

Vierailija
5/13 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen.   Summanen on fiksu ihminen, paljon muutakin kuin ne menneisyyden komediaroolit. 

Vierailija
6/13 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnan Kyselytunnin uudeksi nimeksi Studio Julmahuvi.

Vierailija
7/13 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että Summanen valitaan eduskuntaan ja pitää puheen täysistunnossa/kyselytunnilla: Elä sano mitää, arvoisa puhemies. minä tiiän. Minä menen avantoon, en ansaitse tätä kunniaa, minä oon paska - mutta hakkaan halot ensin. 

Vierailija
8/13 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike nyt on jo nähty, ei mitään annettavaa, ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
9/13 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summanen ja Harry.

Kovin on porvareihin tarttunut itänaapurin huonoja tapoja.

Vierailija
10/13 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä. Onneksi voi boikotoida jatkossa. Se nyt vaan on niin että näyttelijän ammatti kokonaisuudessaan on jotain aivan muuta kuin kovaa oikeistolaisuutta saati porvariutta, oksymoron.

Vierailija
11/13 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Harkimo on mies,  joka ajattelee omilla aivoillaan.  Osaa muutakin kuin poliitista jargonia suoltavat poliitikot.  Summanen pyrkiköön Hjalliksen porukoihin, ei hänkään ole asioista tietämätön tyyppi. Onnea matkaan. 

Vierailija
12/13 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Harkimo on mies,  joka ajattelee omilla aivoillaan.  Osaa muutakin kuin poliitista jargonia suoltavat poliitikot.  Summanen pyrkiköön Hjalliksen porukoihin, ei hänkään ole asioista tietämätön tyyppi. Onnea matkaan. 

Suomen näyttelijöistä tasan kolme on ilmoittanut olevansa oikeistolainen, Hannele Lauri, Oskari Katajisto ja Summanen. Ei kellään varsinaisesti sen jälkeen ole tietoa tähtiin auennut 😏

Ihmettelinkin taannoin miten Summanen ei vaikuta olevan ystävä tai edes tekemisissä  entisten näyttelijäkavereidensa kanssa, saati saaneen rooleja. En ihmettele enää

Vierailija
13/13 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike Nytin pitäis saada just tuollaisia Petterin kaltaisia ehdokkaita tosi paljon enemmän, ja niiden pitäisi kasvaa. Luulen että pettyneet persut ja kokoomuslaiset voisivat juuri ja juuri äänestää liike nyttiä, ja ne voisivat olla potentiaalisia kumppaneita eduskunnassa vasemman puolen kanssa, tai ainakin on monia asioita missä ovat yhtä mieltä. Tästä voisi kasvaa yhteistyötä, eikä maata kahtia repivää sotaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi