Onko Euroopan helteet ilmastövöyhötystä
Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin. Onko Euroopan helteet nyt juuri sitä?
Tällähetkellä taitaa persuilla olla varma tieto, ettei helteet mitenkään yllä Suomeen ja Kiinassakin saastuttavat. Mitään ei tarvitse, eikä saa tehdä, tai saa mutta sitten solvataan.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.
Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.
Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.
Tänään vesijumpattiin eläkeläisten kanssa altaalla ja mittari 38 astetta. Mukava jumppa oli, mä en ymmärrä miksi Suomessa on koko ajan joku kauhu tilanne päällä. Täällä euroopassa kaikki hyvin, keskittykää sääskiin ja huonoon ilmaan siellä.
Ruvetkaapa nyt sitten valmistautumaan siihen, jos omalla seudulla on viikonloppuna ja alkuviikostakin vielä 30 astetta ja ukkosia. Kotivara kuntoon, vettä ja viilennyskonsteja miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Ruvetkaapa nyt sitten valmistautumaan siihen, jos omalla seudulla on viikonloppuna ja alkuviikostakin vielä 30 astetta ja ukkosia. Kotivara kuntoon, vettä ja viilennyskonsteja miettimään.
Kaikkeen te saatanan lampaat uskottekin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.
Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.
Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.
Tänään vesijumpattiin eläkeläisten kanssa altaalla ja mittari 38 astetta. Mukava jumppa oli, mä en ymmärrä miksi Suomessa on koko ajan joku kauhu tilanne päällä. Täällä euroopassa kaikki hyvin, keskittykää sääskiin ja huonoon ilmaan siellä.
Ei ole tavallisilla ihmisillä mitään kauhua päällä. Useampi tietää, että media liioittelee ja hysterisoi.
Vierailija kirjoitti:
Ruvetkaapa nyt sitten valmistautumaan siihen, jos omalla seudulla on viikonloppuna ja alkuviikostakin vielä 30 astetta ja ukkosia. Kotivara kuntoon, vettä ja viilennyskonsteja miettimään.
Ei enää tiedä, että onko vitsi vai vakavissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.
Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.
Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.
Siis koska kova fyysinen rasitus kuumassa rasittaa.. Voi viddu
Jos Eurooppa vuosi vuodelta kuumenee, 40 asteen helteet tulevat jossain vaiheessa väistämättä Suomeenkin. Ilmiötä voi verrata siihen, kuinka ämpäriin laitetaan koko ajan vettä, eikä sinne lopulta enää mahdu lisää vettä. Silloin vesi alkaa valua yli ja valuu pitkin lattiaa muuallekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.
Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.
Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.
Siis koska kova fyysinen rasitus kuumassa rasittaa.. Voi viddu
Ketju osoittaa, miten saatanan tyhmiä lampaat ovatkaan. Uskovat aivan kaikkea mahdollista propagandaa. Huuu Välimerellä on 40 astetta, joten pakko Suomessakin olla vuoden päästä. Tosiasiassa kesä on viileä monessa osassa Eurooppaa. Normaalia vaihtelua.
Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.
Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.