Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Euroopan helteet ilmastövöyhötystä

Vierailija
26.06.2026 |

Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin. Onko Euroopan helteet nyt juuri sitä?

Tällähetkellä taitaa persuilla olla varma tieto, ettei helteet mitenkään yllä Suomeen ja Kiinassakin saastuttavat. Mitään ei tarvitse, eikä saa tehdä, tai saa mutta sitten solvataan. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.

https://yle.fi/a/3-10336288

Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.

 

Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.

Vierailija
62/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.

https://yle.fi/a/3-10336288

Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.

 

Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.

Tänään vesijumpattiin eläkeläisten kanssa altaalla ja mittari 38 astetta. Mukava jumppa oli, mä en ymmärrä miksi Suomessa on koko ajan joku kauhu tilanne päällä. Täällä euroopassa kaikki hyvin, keskittykää sääskiin ja huonoon ilmaan siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetkaapa nyt sitten valmistautumaan siihen, jos omalla seudulla on viikonloppuna ja alkuviikostakin vielä 30 astetta ja ukkosia. Kotivara kuntoon, vettä ja viilennyskonsteja miettimään.

Vierailija
64/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruvetkaapa nyt sitten valmistautumaan siihen, jos omalla seudulla on viikonloppuna ja alkuviikostakin vielä 30 astetta ja ukkosia. Kotivara kuntoon, vettä ja viilennyskonsteja miettimään.

Kaikkeen te saatanan lampaat uskottekin. 😂

Vierailija
65/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.

https://yle.fi/a/3-10336288

Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.

 

Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.

Tänään vesijumpattiin eläkeläisten kanssa altaalla ja mittari 38 astetta. Mukava jumppa oli, mä en ymmärrä miksi Suomessa on koko ajan joku kauhu tilanne päällä. Täällä euroopassa kaikki hyvin, keskittykää sääskiin ja huonoon ilmaan siellä. 

Ei ole tavallisilla ihmisillä mitään kauhua päällä. Useampi tietää, että media liioittelee ja hysterisoi. 

Vierailija
66/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruvetkaapa nyt sitten valmistautumaan siihen, jos omalla seudulla on viikonloppuna ja alkuviikostakin vielä 30 astetta ja ukkosia. Kotivara kuntoon, vettä ja viilennyskonsteja miettimään.

Ei enää tiedä, että onko vitsi vai vakavissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.

https://yle.fi/a/3-10336288

Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.

 

Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.

Siis koska kova fyysinen rasitus kuumassa rasittaa.. Voi viddu

Vierailija
68/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Eurooppa vuosi vuodelta kuumenee, 40 asteen helteet tulevat jossain vaiheessa väistämättä Suomeenkin. Ilmiötä voi verrata siihen, kuinka ämpäriin laitetaan koko ajan vettä, eikä sinne lopulta enää mahdu lisää vettä. Silloin vesi alkaa valua yli ja valuu pitkin lattiaa muuallekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.

https://yle.fi/a/3-10336288

Jos ulkona on -20 astetta pakkasta, yleensä riittää että laittaa kunnon talvivaatteet päälle. Mutta jos ulkona on +40 astetta hellettä, siinä ei välttämättä pelkästään riitä että laittaa päälle shortsit, sandaalit ja hihattoman paidan ulkona liikkuessa. Tosin molemmissa tapauksissa yksi ratkaisu on vain pysytellä nöyrästi sisätiloissa. Suomessa asunnot ovat usein talvella lämpimämpiä kuin Etelä-Euroopan maissa eikä lumi aiheuta laajaa kaaosta liikenteessä.

 

Äärimmäinen kuumuus on useimmille rasittavampaa kuin äärimmäinen kylmyys. . Jos on harrastanut kestävyysjuoksua, niin huomaa että sama juoksulenkki +28 asteen lämmössä syö enemmän miestä kuin se sama lenkki +18 asteen lämmössä.

Siis koska kova fyysinen rasitus kuumassa rasittaa.. Voi viddu

Ketju osoittaa, miten saatanan tyhmiä lampaat ovatkaan. Uskovat aivan kaikkea mahdollista propagandaa. Huuu Välimerellä on 40 astetta, joten pakko Suomessakin olla vuoden päästä. Tosiasiassa kesä on viileä monessa osassa Eurooppaa. Normaalia vaihtelua.