Onko Euroopan helteet ilmastövöyhötystä
Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin. Onko Euroopan helteet nyt juuri sitä?
Tällähetkellä taitaa persuilla olla varma tieto, ettei helteet mitenkään yllä Suomeen ja Kiinassakin saastuttavat. Mitään ei tarvitse, eikä saa tehdä, tai saa mutta sitten solvataan.
Kommentit (69)
Kohuotsikkouskovaisia riittää, niillä otsikoilla myydään lehtiä ja saadaan ihmiset klikkaamaan hiiren nappulaa. Maantiede haltuun nyt. Eteläisintä Eurooppaa ja Saharan autiomaata ei erota lyhimmillään kovinkaan monen kilometrin lätäkkö. Miksi ihmeessä siinä Euroopan puolella siis pitäisi olla useita kymmeniä asteita kylmempää? Kyseiset alueet=Italia, Ranska, Kreikka, Espanja. Siinäpä se käristyskupolinne.
>> Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin... <<
Sepä metkaa. Ei sitten kannattaisi niin kovin kristittynä esiintyä, koska Raamattukin on ennustanut ilmastomuutoksen.
"Maanpiiri nääntyy ja lakastuu... Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle."
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä että tuo Amoc voi romahtaa milloin vain koska planeetan ilmasto ei ole enää tasapainossa. Silloin Eurooppaa käristyy lopullisesti koska se virta ei enää kuljeta lämmintä ilmaa pohjoiseen ja näin lämmön poisto ehtyy joten kuumeneminen kiihtyy entisestään kohti +50 astetta ja Pohjoismaat puolestaan viilenee Siperiaksi. Ehkä siihen rajalle jää joku kaistale jossa voi ehkä elää.
Jopa 30 vuotiaat tulee tämän katadtrofin näkemään. Ihana on tulevaisuus edessä =(
Vierailija kirjoitti:
>> Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin... <<
Sepä metkaa. Ei sitten kannattaisi niin kovin kristittynä esiintyä, koska Raamattukin on ennustanut ilmastomuutoksen.
"Maanpiiri nääntyy ja lakastuu... Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle."
Persujen "kristillisyys" taitaa yltää korkeintaan Suvivirren puolustamiseen?
Euroopan helteet🤔 eikö Suomi olekkaan Euroopassa?
Sataa vettä ja +15 astetta.
Ilmastonmuutos on uskontoon verrattava juttu. Ilman jatkuvaa alarmistista julistusta, kukaan ei huomaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan helteet🤔 eikö Suomi olekkaan Euroopassa?
Sataa vettä ja +15 astetta.
Ei kukaan jatkuvista helteistä mitään ole puhunut. Helle on vasta tulossa tänne päin.
Tavallista propagandaa. Sitten ollaan hipihiljaa kun on todella kylmää.
Eikun lämpötila on objektiivisesti mitattavissa oleva suure. Ei liity minkäänlaiseen vöyhötykseen tai denialismiin.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan helteet🤔 eikö Suomi olekkaan Euroopassa?
Sataa vettä ja +15 astetta.
Samaa olen miettinyt. Miten voi olla "Euroopan helteet" vaikka mun jääkaapissa on +4 astetta ja sekin sijaitsee Euroopassa.
Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa.
Jos Ranskaan helteiden sijaan tulisikin -40 C asteen pakkaset, kuolleita olisi tuhansin määrin ja enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa.
Ilmatieteenlaitos ei kyllä valehtele kyseisenä aikana vallitsevaa lämpötilaa. Siellä Etelä-Euroopassa on oikeasti +40 astetta
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vihreät pitäisi laittaa taloudelliseen vastuuseen kusetuksestaan, rahat pitäisi maksaa takaisin suomen kansalle.
Tätä varten tarvitaan tsekkaus äänestysrekisteriin.
🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa.
Ilmatieteenlaitos ei kyllä valehtele kyseisenä aikana vallitsevaa lämpötilaa. Siellä Etelä-Euroopassa on oikeasti +40 astetta
Faktat on faktoja. Mutta ilmastodenialisteilla on vaan fiiliksiä.
Helteet on tosi asia mittarit ei valehtele. Nyt äkkiä miljardeja eliitin tileille niin viilenee.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ranskaan helteiden sijaan tulisikin -40 C asteen pakkaset, kuolleita olisi tuhansin määrin ja enemmänkin.
Ja pointti oli mikä? Eikö nää helteeseen kuolleet riitä?
Sun logiikka on tyyliin ja jos kuu tippuis alas niin mentäs kaikki littuun?
Joko voidaan aloittaa keskustelu siitä että asunnossa on liian kuuma?
Apua, apua. Sisällä 28 astetta eikä parveketta. Isännöitsijä ei tee mitään eikä kaupunki suostu asentamaan ilmastointia. Hjälp. Mihin voi valittaa, ei ole laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa.
Ilmatieteenlaitos ei kyllä valehtele kyseisenä aikana vallitsevaa lämpötilaa. Siellä Etelä-Euroopassa on oikeasti +40 astetta
Tämä nykyinen 35 on ihan normaali kesälämpötila ja ei kestä montaa viikkoa. Muutaman kuukauden on täällä lämmin kesä ja meressä mukava uida, sitten se syksy taas alkaa. Yöksi viilenee ja urheilut voi tehdä aamuisin. Ihanan lämmintä, tämän vuoksi tänne muutetaan. Klikkailkaa siellä vaan niitä otsikoita menemään, me täällä nautitaan oikeasta kesästä.
Ilmastohysteriaa taas liikkeellä. Nyt kaikki vouhkaamaan.