Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Euroopan helteet ilmastövöyhötystä

Vierailija
26.06.2026 |

Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin. Onko Euroopan helteet nyt juuri sitä?

Tällähetkellä taitaa persuilla olla varma tieto, ettei helteet mitenkään yllä Suomeen ja Kiinassakin saastuttavat. Mitään ei tarvitse, eikä saa tehdä, tai saa mutta sitten solvataan. 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastohysteriaa taas liikkeellä. Nyt kaikki vouhkaamaan.

Vierailija
22/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohuotsikkouskovaisia riittää, niillä otsikoilla myydään lehtiä ja saadaan ihmiset klikkaamaan hiiren nappulaa. Maantiede haltuun nyt. Eteläisintä Eurooppaa ja Saharan autiomaata ei erota lyhimmillään kovinkaan monen kilometrin lätäkkö. Miksi ihmeessä siinä Euroopan puolella siis pitäisi olla useita kymmeniä asteita kylmempää? Kyseiset alueet=Italia, Ranska, Kreikka, Espanja. Siinäpä se käristyskupolinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>> Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin... <<

Sepä metkaa. Ei sitten kannattaisi niin kovin kristittynä esiintyä, koska Raamattukin on ennustanut ilmastomuutoksen.

"Maanpiiri nääntyy ja lakastuu... Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle."

Vierailija
24/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä että tuo Amoc voi romahtaa milloin vain koska planeetan ilmasto ei ole enää tasapainossa. Silloin Eurooppaa käristyy lopullisesti koska se virta ei enää kuljeta lämmintä ilmaa pohjoiseen ja näin lämmön poisto ehtyy joten kuumeneminen kiihtyy entisestään kohti +50 astetta ja Pohjoismaat puolestaan viilenee Siperiaksi. Ehkä siihen rajalle jää joku kaistale jossa voi ehkä elää. 

Jopa 30 vuotiaat tulee tämän katadtrofin näkemään. Ihana on tulevaisuus edessä =(

Vierailija
25/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>> Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin... <<

Sepä metkaa. Ei sitten kannattaisi niin kovin kristittynä esiintyä, koska Raamattukin on ennustanut ilmastomuutoksen.

"Maanpiiri nääntyy ja lakastuu... Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle."

Persujen "kristillisyys" taitaa yltää korkeintaan Suvivirren puolustamiseen?

Vierailija
26/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan helteet🤔 eikö Suomi olekkaan Euroopassa?

Sataa vettä ja +15 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos on uskontoon verrattava juttu. Ilman jatkuvaa alarmistista julistusta, kukaan ei huomaisi mitään.

Vierailija
28/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan helteet🤔 eikö Suomi olekkaan Euroopassa?

Sataa vettä ja +15 astetta.

Ei kukaan jatkuvista helteistä mitään ole puhunut. Helle on vasta tulossa tänne päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista propagandaa. Sitten ollaan hipihiljaa kun on todella kylmää. 

Vierailija
30/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun lämpötila on objektiivisesti mitattavissa oleva suure. Ei liity minkäänlaiseen vöyhötykseen tai denialismiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan helteet🤔 eikö Suomi olekkaan Euroopassa?

Sataa vettä ja +15 astetta.

Samaa olen miettinyt. Miten voi olla "Euroopan helteet" vaikka mun jääkaapissa on +4 astetta ja sekin sijaitsee Euroopassa. 

Vierailija
32/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Jos Ranskaan helteiden sijaan tulisikin -40 C   asteen pakkaset, kuolleita olisi tuhansin määrin ja enemmänkin. 

Vierailija
34/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa. 

Ilmatieteenlaitos ei kyllä valehtele kyseisenä aikana vallitsevaa lämpötilaa. Siellä Etelä-Euroopassa on oikeasti +40 astetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vihreät pitäisi laittaa taloudelliseen vastuuseen kusetuksestaan, rahat pitäisi maksaa takaisin suomen kansalle. 

Tätä varten tarvitaan tsekkaus äänestysrekisteriin.

🤪

Vierailija
36/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa. 

Ilmatieteenlaitos ei kyllä valehtele kyseisenä aikana vallitsevaa lämpötilaa. Siellä Etelä-Euroopassa on oikeasti +40 astetta

Faktat on faktoja. Mutta ilmastodenialisteilla on vaan fiiliksiä.

Vierailija
37/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet on tosi asia mittarit ei valehtele. Nyt äkkiä miljardeja eliitin tileille niin viilenee.

Vierailija
38/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Jos Ranskaan helteiden sijaan tulisikin -40 C   asteen pakkaset, kuolleita olisi tuhansin määrin ja enemmänkin. 

Ja pointti oli mikä? Eikö nää helteeseen kuolleet riitä?


Sun logiikka on tyyliin ja jos kuu tippuis alas niin mentäs kaikki littuun?

Vierailija
39/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko voidaan aloittaa keskustelu siitä että asunnossa on liian kuuma? 
Apua, apua. Sisällä 28 astetta eikä parveketta. Isännöitsijä ei tee mitään eikä kaupunki suostu asentamaan ilmastointia. Hjälp. Mihin voi valittaa, ei ole laillista.

Vierailija
40/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkiotsikoita. Täällä on oikeasti mukavan lämmintä ja merivesikin on vielä viileä. Ainahan täällä on ollut lämmintä ja mukavaa. Pysykää vaan siellä Suomessa maksamassa veroja, täällä muualla on niin kamalaa. 

Ilmatieteenlaitos ei kyllä valehtele kyseisenä aikana vallitsevaa lämpötilaa. Siellä Etelä-Euroopassa on oikeasti +40 astetta

Tämä nykyinen 35 on ihan normaali kesälämpötila ja ei kestä montaa viikkoa. Muutaman kuukauden on täällä lämmin kesä ja meressä mukava uida, sitten se syksy taas alkaa. Yöksi viilenee ja urheilut voi tehdä aamuisin. Ihanan lämmintä, tämän vuoksi tänne muutetaan. Klikkailkaa siellä vaan niitä otsikoita menemään, me täällä nautitaan oikeasta kesästä.